Hop til indhold

Hundeleksikon.dk ??


Gæst Sitto
 Share

Recommended Posts

Gæst Ninjamor
Spanskrør er ulovligt, hvis vi taler om børn og Danmark. Dermed er brugen af spanskrør forhåbentlig forældet i Danmark. det bruges forhåbentlig ikke mere.

 

Ja heldigvis er det forbudt at slå børn. Jeg taler dog om det generelle i om en metode er forældet eller ej

 

Ryk i halsbånd, råben af hundene under træning Eller kasten med raslende kæder, som Hallgren også anbefalede engang, er IKKE ulovligt! OG det er altså heller ikke forældet. Det bruges på rigtig mange træningspladser stadigvæk. Og med trænerens velsignelse.

 

Jeg tror vi slet ikke er i tråd her.

Om træneren billiger en metode eller om den anvendes (f.eks. spanskrøret) gør den ikke mindre forældet ud fra de kriterier jeg skrev om.

Andre kan have andre kriterier og det er fint nok med mig, jeg forklarede bare dig mine

 

Angående din sidste bemærkning, så er det næsten så groft at jeg føler stor ulyst til at kommentere det.

 

Du gør det, at du citerer mig, OG RETTER I MIN TEKST!!! DET er da totalt uetisk!!

 

Og DEREFTER udleder du noget, som DU har lyst til at tillægge mig!

 

Teksten så oprindeligt SÅDAN! ud:

 

Det, jeg mener med "spam" er ikke noget med at der bliver udsendt en masse tomme eller intetsigende indlæg for med vilje at sløre den egentlige debat.

 

 

Da DU går ind og ændrer i mit indlæg, så giver du indlægget nøjagtig den modsatte mening. UETISK! :shock:

 

Jeg retter ikke i din tekst, men citerer kun det jeg direkte svarer på. Og sådan gør jeg som regel, det har ikke noget med dig at gøre.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 115
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst anne-marie

Det eneste der er ændret er at teksten er markeret sort, sikkert (almindeligt) for at vise at det er det der kommenteres på , Birgitta :)

 

Den tekst bliver misforstået af de fleste tror jeg, hvis det ikke er det du mener, altså det Ninjamor udleder :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det eneste der er ændret er at teksten er markeret sort, sikkert (almindeligt) for at vise at det er det der kommenteres på , Birgitta :)

 

Den tekst bliver misforstået af de fleste tror jeg, hvis det ikke er det du mener, altså det Ninjamor udleder :)

 

HOV anne-marie... Husk liiige, at du har "valgt" ikke at kommentere mine indlæg...

Eller det er måske kun, når det passer DIG?? :lol:

 

MEN: hvis JEG har fremhævet ET ord i min tekst fordi jeg synes det er vigtigt, så er det en væsentlig ændring at fremhæve flere ord i samme tekst! OG oven i købet efterfølgende at tolke teksten modsat det jeg har givet udtryk for. PÅ grund af den ændrede fremhævning af teksten!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
MEN: hvis JEG har fremhævet ET ord i min tekst fordi jeg synes det er vigtigt, så er det en væsentlig ændring at fremhæve flere ord i samme tekst! OG oven i købet efterfølgende at tolke teksten modsat det jeg har givet udtryk for. PÅ grund af den ændrede fremhævning af teksten!!!

 

Jeg fremhæver som regel den del af en sætning jeg kommenterer på.

 

Hvis din bemærkning skal forstås anderledes end jeg gjorde, må du udtrykke det bedre - eller risikere at blive misforstået.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det eneste der er ændret er at teksten er markeret sort, sikkert (almindeligt) for at vise at det er det der kommenteres på , Birgitta :)

 

Den tekst bliver misforstået af de fleste tror jeg, hvis det ikke er det du mener, altså det Ninjamor udleder :)

 

HOV anne-marie... Husk liiige, at du har "valgt" ikke at kommentere mine indlæg...

Eller det er måske kun, når det passer DIG?? :lol:

 

MEN: hvis JEG har fremhævet ET ord i min tekst fordi jeg synes det er vigtigt, så er det en væsentlig ændring at fremhæve flere ord i samme tekst! OG oven i købet efterfølgende at tolke teksten modsat det jeg har givet udtryk for. PÅ grund af den ændrede fremhævning af teksten!!!

 

Ja, det er når det passer mig, for jeg skal passe på ikke at diskutere med dig :)

 

Men, jeg synes det du skriver til Ninjamor er groft på baggrund af en meget lille ting :)

 

Din reaktion på Ninjamors fremhævning af det hun kommentere på er et udmræket eksempel på hvofor jeg ikke vil diskutere direkte med dig.

 

Du skriver selv groft til andre, men vi kan ikke svare dig på almindeligvis, for så mobber vi eller lignende, og så er det det bliver så ekstremt kompliceret :)

 

Den tekst du skælder Ninjamor ud for at have ændret, er så knudret skrevet at det svært at læse den som du har ment den, derfor misforståelserne :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skriver selv groft til andre, men vi kan ikke svare dig på almindeligvis, for så mobber vi eller lignende, og så er det det bliver så ekstremt kompliceret :)

 

Den tekst du skælder Ninjamor ud for at have ændret, er så knudret skrevet at det svært at læse den som du har ment den, derfor misforståelserne :)

 

Ninjamor kan vel svare for sig selv.

 

 

Hvem er "vi"??? Er du kongelig?? :shock:

 

Min "knudrede" tekst?

Det, jeg mener med "spam" er ikke noget med at der bliver udsendt en masse tomme eller intetsigende indlæg for med vilje at sløre den egentlige debat.

 

Den bliver vist først "knudret, når der bliver ændret i den. :?

Link til indlæg
Del på andre sites

De fleste mennesker, er vel idag interesseret i at følge med tiden og få ny viden.

Man kan jo se det med børne familier også, der er kæmpe boom af kurser for forældre, og kurserne er godt besøgt. mange er interesseret i, at gøre det bedste for deres hunde og børn. Det er oppe i tiden, at følge med.

 

Det synes jeg er en dejlig udvikling :D

 

Der er selvfølgelig nogen, der vil gøre som de altid har gjort, sådan er det jo.

 

Men man kan jo se det med alle de nye hundeskoler med "ny" ideologi, de er godt besøgt og mange vil gerne lære nyt.

 

Jeg kan se det med min egen hundeskole, ejerne vil så gerne gøre det godt for deres hunde, og træne med en positiv ånd :wink: Hurra for det :D

 

Hilsen susanne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen af jer der kan finde noget om hundesprog på siden?

 

Blandt tonsvis af emner kan jeg intet finde overhovedet, men måske jeg har overset det.

Det er da et særdeles væsentligt emne at have med, vil jeg mene...

 

Jeg kan heller ikke finde billedet af en boxerhvalp med kæde på á la Milan, hvor fandt du det, Luckyluna?

 

det var på dogbreedinfo :http://www.dogbreedinfo.com/articles/dogwalk.htm

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen af jer der kan finde noget om hundesprog på siden?

 

Blandt tonsvis af emner kan jeg intet finde overhovedet, men måske jeg har overset det.

Det er da et særdeles væsentligt emne at have med, vil jeg mene...

 

Jeg kan heller ikke finde billedet af en boxerhvalp med kæde på á la Milan, hvor fandt du det, Luckyluna?

 

det var på dogbreedinfo :http://www.dogbreedinfo.com/articles/dogwalk.htm

 

Ok, tak.

Teksten er vist ligeså interessant som billederne.

 

Her er et lille udpluk af teksten:

 

"The collar should be far up on the neck, giving you more control over the dog. Body harness are not recommended for walking dogs. The hardest goes around the strongest point on the dogs body, making it difficult to control the dog. Keeping the lead high up on the neck the same way they do in dog shows gives you more control with less effort. There should be no tension in the lead. Do not allow the dog to pull and don't constantly pull on your dog. Relax. The lead should be short and hang loose. If the dog starts to pull snap the lead to the side, throwing him off balance."

 

Jeg synes ikke det er en ok måde at lære sin hund at gå tur på.

 

Og jeg synes man som informativ website har en vis forpligtelse for at de sites man henfører til har et indhold som man kan anbefale.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hovsa, så fik jeg lige rullet i bund af siden på dogbreedinfo, og der står minsandten flg.:

 

"To help you learn to do this, we strongly suggest Cesar Millan DVD's and or Cesar Millan Books to every dog owner, from Chihuahua to Pit Bull. An excellent guide to communicating with, understanding, and controlling your dog."

 

Så ligheden med milan´ske metoder var vist god nok :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Ninjamor kan vel svare for sig selv.

 

Hvem er "vi"??? Er du kongelig?? :shock:

 

Min "knudrede" tekst?

 

Den bliver vist først "knudret, når der bliver ændret i den. :?

 

Ihh du milde!!!!. Du må meget undskylde Birgitta, men ofte skriver du nogle rigtig fornuftige indlæg og så pludselig,...... skal du nedgøre og angribe andre på en yderst ubehagelige måde. Det forstår jeg ikke. :(

 

Vi har et utroligt rart Forum, hvis det ikke lige var for disse tåbeligheder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hovsa, så fik jeg lige rullet i bund af siden på dogbreedinfo, og der står minsandten flg.:

 

"To help you learn to do this, we strongly suggest Cesar Millan DVD's and or Cesar Millan Books to every dog owner, from Chihuahua to Pit Bull. An excellent guide to communicating with, understanding, and controlling your dog."

 

Så ligheden med milan´ske metoder var vist god nok :wink:

 

 

ØV!

Ærgerligt at der henvises til sådanne metoder!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hovsa, så fik jeg lige rullet i bund af siden på dogbreedinfo, og der står minsandten flg.:

 

"To help you learn to do this, we strongly suggest Cesar Millan DVD's and or Cesar Millan Books to every dog owner, from Chihuahua to Pit Bull. An excellent guide to communicating with, understanding, and controlling your dog."

 

Så ligheden med milan´ske metoder var vist god nok :wink:

 

 

ØV!

Ærgerligt at der henvises til sådanne metoder!

 

Ja, det er rigtigt ærgerligt at http://www.hundeleksikon.dk henviser dertil.

 

Nederst på selve forsiden af http://www.dogbreedinfo.com står også henvisning til Cesar Milan. Som den eneste den eneste adfærdsbehandler der overhovedet henvises til! :?

Og artiklen om "dogwalk" på milan´sk maner står i øverste del af teksten, igen på selve forsiden.

Så de er åbenbart meget glade for Milans metoder på dogbreedinfo.

 

Så jeg vil tillade mig at konkludere at http://www.hundeleksikon.dk ikke er helt frie for at have valgt ideologi, hvilket så vidt jeg husker var et argument for at siden var ganske fin, i starten af denne tråd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Ninjamor kan vel svare for sig selv.

 

Hvem er "vi"??? Er du kongelig?? :shock:

 

Min "knudrede" tekst?

 

Den bliver vist først "knudret, når der bliver ændret i den. :?

 

Ja, jeg svarer fint for mig selv ligesom du gør.

 

Hvorfor er det OK at nogen forsøger at forklare hvad DU mener, men ikke at nogen forsøger det samme for mig?

 

Den tekst Annemarie hentyder til besvarede jeg ud fra den forståelse den gav mig, og som du siger, ikke var det du mente, før jeg rettede i den, som du mener jeg har gjort.

Jeg har intet rettet i den, intet ord ændret, men blot udeladt noget samt markeret lige præcist den del, jeg svarer på.

Det får i mine øjne ikke meningen til at ændre sig og du fremstår hverken værre eker bedre af det.

Så jeg kan desværre ikke forstå, at du hidser dig sådan op.

 

Men jeg VIL gerne forstå, hvad du mener!

 

Nogle andre ville straks have skrevet, hvad de mener blev misforstået og forklaret sig, hvilket jeg forventer hvis jeg misforstår det skrevne.

 

Jeg har tilladt mig at hente denne bid af et af dine indlæg frem. Jeg mener ikke, at det at udelade resten af indlægget stiller dig værre eller bedre og jeg undskylder på forhånd, hvis du synes, jeg går for langt ved kun at bringe en del af indlægget:

 

Derfor var jeg noget forvirret, da hundeforum BÅDE himlede over forældede træningsmetoder og samtidig rooste AH til skyerne.. (læg mærke til, at jeg først bruger forkortelse EFTER at have skrevet hans fulde navn, en anden lille høflighed, der gør et indlæg mere forståeligt for udefrakommende. Men selvfølgelig for meget forlangt for HF-brugere, der kun skriver for en lille sammenspist flok!)

 

Det er lige præcist formuleringer som ovenstående, som skaber afstand. Du henviser til Hundeforum som en enhed og alligevel bliver du gal, når Annemarie skriver "vi" og spørger sarkastisk, om hun er kongelig!

 

Ofte når du skriver kritiserer du andres måde at skrive på og fremhæver hvordan du selv gør det.

 

Og så til det fremhævede i citatet: Når du skriver så nedladende og sarkastisk om andre, må du forvente at få lidt retur.

 

Ingen bryder sig om at blive betragtet som sammenspist.Hvad betyder HF-bruger? Den forkortelse kender jeg ikke?

 

Så vidt jeg kan huske har du fået langt flest høflige svar på dine tirader end det modsatte.

 

Skal vi ikke forsøge at være i det mindste høflige overfor hinanden?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ninjamor kan vel svare for sig selv.

 

Hvem er "vi"??? Er du kongelig?? :shock:

 

Min "knudrede" tekst?

 

Den bliver vist først "knudret, når der bliver ændret i den. :?

 

Ja, jeg svarer fint for mig selv ligesom du gør.

 

Hvorfor er det OK at nogen forsøger at forklare hvad DU mener, men ikke at nogen forsøger det samme for mig?

 

Den tekst Annemarie hentyder til besvarede jeg ud fra den forståelse den gav mig, og som du siger, ikke var det du mente, før jeg rettede i den, som du mener jeg har gjort.

Jeg har intet rettet i den, intet ord ændret, men blot udeladt noget samt markeret lige præcist den del, jeg svarer på.

Det får i mine øjne ikke meningen til at ændre sig og du fremstår hverken værre eker bedre af det.

Så jeg kan desværre ikke forstå, at du hidser dig sådan op.

 

Men jeg VIL gerne forstå, hvad du mener!

 

Nogle andre ville straks have skrevet, hvad de mener blev misforstået og forklaret sig, hvilket jeg forventer hvis jeg misforstår det skrevne.

 

Jeg har tilladt mig at hente denne bid af et af dine indlæg frem. Jeg mener ikke, at det at udelade resten af indlægget stiller dig værre eller bedre og jeg undskylder på forhånd, hvis du synes, jeg går for langt ved kun at bringe en del af indlægget:

 

Derfor var jeg noget forvirret, da hundeforum BÅDE himlede over forældede træningsmetoder og samtidig rooste AH til skyerne.. (læg mærke til, at jeg først bruger forkortelse EFTER at have skrevet hans fulde navn, en anden lille høflighed, der gør et indlæg mere forståeligt for udefrakommende. Men selvfølgelig for meget forlangt for HF-brugere, der kun skriver for en lille sammenspist flok!)

 

Det er lige præcist formuleringer som ovenstående, som skaber afstand. Du henviser til Hundeforum som en enhed og alligevel bliver du gal, når Annemarie skriver "vi" og spørger sarkastisk, om hun er kongelig!

 

Ofte når du skriver kritiserer du andres måde at skrive på og fremhæver hvordan du selv gør det.

 

Og så til det fremhævede i citatet: Når du skriver så nedladende og sarkastisk om andre, må du forvente at få lidt retur.

 

Ingen bryder sig om at blive betragtet som sammenspist.Hvad betyder HF-bruger? Den forkortelse kender jeg ikke?

 

Så vidt jeg kan huske har du fået langt flest høflige svar på dine tirader end det modsatte.

 

Skal vi ikke forsøge at være i det mindste høflige overfor hinanden?

 

Jeg gætter på Hunde-Forum bruger :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Du skriver selv groft til andre, men vi kan ikke svare dig på almindeligvis, for så mobber vi eller lignende, og så er det det bliver så ekstremt kompliceret :)

 

Den tekst du skælder Ninjamor ud for at have ændret, er så knudret skrevet at det svært at læse den som du har ment den, derfor misforståelserne :)

 

Ninjamor kan vel svare for sig selv.

 

 

Hvem er "vi"??? Er du kongelig?? :shock:

 

Min "knudrede" tekst?

Det, jeg mener med "spam" er ikke noget med at der bliver udsendt en masse tomme eller intetsigende indlæg for med vilje at sløre den egentlige debat.

 

Den bliver vist først "knudret, når der bliver ændret i den. :?

 

 

Du er jo selv ret glad for støtte fra Ekaterina :)

 

Når jeg skriver vi (markere teksten) så mener jeg at alle gør det, med meget få undtagelser :)

 

Forståelsen af teksten bliver som jeg opfatter det ikke ændret af markeringen, Ninjamor markere det hun kommentere på :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hovsa, så fik jeg lige rullet i bund af siden på dogbreedinfo, og der står minsandten flg.:

 

"To help you learn to do this, we strongly suggest Cesar Millan DVD's and or Cesar Millan Books to every dog owner, from Chihuahua to Pit Bull. An excellent guide to communicating with, understanding, and controlling your dog."

 

Så ligheden med milan´ske metoder var vist god nok :wink:

 

 

ØV!

Ærgerligt at der henvises til sådanne metoder!

 

Øv! det viser vist i særlig grad at det er godt at undersøge tingene grundigt ligesmom med Hundeleksikon :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Derfor var jeg noget forvirret, da hundeforum BÅDE himlede over forældede træningsmetoder og samtidig rooste AH til skyerne.. (læg mærke til, at jeg først bruger forkortelse EFTER at have skrevet hans fulde navn, en anden lille høflighed, der gør et indlæg mere forståeligt for udefrakommende. Men selvfølgelig for meget forlangt for HF-brugere, der kun skriver for en lille sammenspist flok!)

 

Det er lige præcist formuleringer som ovenstående, som skaber afstand. Du henviser til Hundeforum som en enhed og alligevel bliver du gal, når Annemarie skriver "vi" og spørger sarkastisk, om hun er kongelig!

 

Ofte når du skriver kritiserer du andres måde at skrive på og fremhæver hvordan du selv gør det.

 

Og så til det fremhævede i citatet: Når du skriver så nedladende og sarkastisk om andre, må du forvente at få lidt retur.

 

Ingen bryder sig om at blive betragtet som sammenspist.Hvad betyder HF-bruger? Den forkortelse kender jeg ikke?

 

Så vidt jeg kan huske har du fået langt flest høflige svar på dine tirader end det modsatte.

 

Skal vi ikke forsøge at være i det mindste høflige overfor hinanden?

 

Næ... Ninjamor... Det er DIG! der i denne sammenhæng opfatter Hundeforum-brugere som en enhed! JEG henviser til de HundeForum-brugere, der betragter sig selv som en enhed. Altså i denne sammenhæng DIG. (Men KUN i denne sammenhæng, da jeg oplever at du almindeligvis sagtens både kan tale for dig selv og stå alene med din mening)

 

Og anne-marie med sit "vi".

 

De masser af helt neutrale og fornuftige HF-brugere, som der gudskelov OGSÅ er på siden, de ved da udmærket godt, at jeg ikke mener, at DE er sammenspiste.

 

---Jeg kritiserer ikke "andres" måde at skrive på. Jeg kritiserer DIN måde at manipulere ved at DU redigerer i dine citater så de passer til dine behov. Uanset at du ændrer i meningen! Og derefter himler du op over den mening DU har lagt mig i munden. Som er det stikmodsatte af hvad jeg gav udtryk for. Fordi du ----meget bekvemt for dig---- liiiige kom til at over se det lille ord "ikke"...

 

Jeg har ikke oplevet at andre bevidst har gjort det samme. Ellers vil jeg da næppe holde mig tilbage for at påpege DET!

At DU mener, at det er i orden fordi "alle andre" gør det... DET må stå for egen regning.

 

En løgn bliver vel heller ikke til sandhed af at blive gentaget. :?

 

Ninjamor, DIN opfattelse af, hvad "høflighed" er og MIN opfattelse af samme ord ligger vist milevidt fra hinanden!

 

---skal vi lige tage det "gyldne" citat igen?:

 

Det, jeg mener med "spam" er ikke noget med at der bliver udsendt en masse tomme eller intetsigende indlæg for med vilje at sløre den egentlige debat.

 

Jeg har valgt at bringe det fuldstændig som jeg skrev det første gang. Uden din "nænsomme" redigering.

 

Og hertil svarer du:

 

Det bliver vanskeligt at debattere med dig, når du tillægger andre sådanne motiver! Tror du virkelig selv, sådan dybest inde, det er sådan det er?

 

awa??? :shock: Hvem tror egentlig at hvad er hvordan sådan dybest inde i HVEM??? :?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hovsa, så fik jeg lige rullet i bund af siden på dogbreedinfo, og der står minsandten flg.:

 

"To help you learn to do this, we strongly suggest Cesar Millan DVD's and or Cesar Millan Books to every dog owner, from Chihuahua to Pit Bull. An excellent guide to communicating with, understanding, and controlling your dog."

 

Så ligheden med milan´ske metoder var vist god nok :wink:

 

 

ØV!

Ærgerligt at der henvises til sådanne metoder!

 

Ja, det er rigtigt ærgerligt at http://www.hundeleksikon.dk henviser dertil.

 

Nederst på selve forsiden af http://www.dogbreedinfo.com står også henvisning til Cesar Milan. Som den eneste den eneste adfærdsbehandler der overhovedet henvises til! :?

Og artiklen om "dogwalk" på milan´sk maner står i øverste del af teksten, igen på selve forsiden.

Så de er åbenbart meget glade for Milans metoder på dogbreedinfo.

 

Så jeg vil tillade mig at konkludere at http://www.hundeleksikon.dk ikke er helt frie for at have valgt ideologi, hvilket så vidt jeg husker var et argument for at siden var ganske fin, i starten af denne tråd.

 

Ja, der er mange ''gode'' tips ine på dogbreedinfo...

 

http://www.dogbreedinfo.com/articles/illusiondogtrainingcollar.htm

 

http://www.dogbreedinfo.com/care.htm

 

Der er mange henvisninger og anbefalinger af Cesar Millan rundt omkring på siden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Derfor var jeg noget forvirret, da hundeforum BÅDE himlede over forældede træningsmetoder og samtidig rooste AH til skyerne.. (læg mærke til, at jeg først bruger forkortelse EFTER at have skrevet hans fulde navn, en anden lille høflighed, der gør et indlæg mere forståeligt for udefrakommende. Men selvfølgelig for meget forlangt for HF-brugere, der kun skriver for en lille sammenspist flok!)

 

Det er lige præcist formuleringer som ovenstående, som skaber afstand. Du henviser til Hundeforum som en enhed og alligevel bliver du gal, når Annemarie skriver "vi" og spørger sarkastisk, om hun er kongelig!

 

Ofte når du skriver kritiserer du andres måde at skrive på og fremhæver hvordan du selv gør det.

 

Og så til det fremhævede i citatet: Når du skriver så nedladende og sarkastisk om andre, må du forvente at få lidt retur.

 

Ingen bryder sig om at blive betragtet som sammenspist.Hvad betyder HF-bruger? Den forkortelse kender jeg ikke?

 

Så vidt jeg kan huske har du fået langt flest høflige svar på dine tirader end det modsatte.

 

Skal vi ikke forsøge at være i det mindste høflige overfor hinanden?

 

Næ... Ninjamor... Det er DIG! der i denne sammenhæng opfatter Hundeforum-brugere som en enhed! JEG henviser til de HundeForum-brugere, der betragter sig selv som en enhed. Altså i denne sammenhæng DIG. (Men KUN i denne sammenhæng, da jeg oplever at du almindeligvis sagtens både kan tale for dig selv og stå alene med din mening)

 

Og anne-marie med sit "vi".

 

De masser af helt neutrale og fornuftige HF-brugere, som der gudskelov OGSÅ er på siden, de ved da udmærket godt, at jeg ikke mener, at DE er sammenspiste.

 

---Jeg kritiserer ikke "andres" måde at skrive på. Jeg kritiserer DIN måde at manipulere ved at DU redigerer i dine citater så de passer til dine behov. Uanset at du ændrer i meningen! Og derefter himler du op over den mening DU har lagt mig i munden. Som er det stikmodsatte af hvad jeg gav udtryk for. Fordi du ----meget bekvemt for dig---- liiiige kom til at over se det lille ord "ikke"...

 

Jeg har ikke oplevet at andre bevidst har gjort det samme. Ellers vil jeg da næppe holde mig tilbage for at påpege DET!

At DU mener, at det er i orden fordi "alle andre" gør det... DET må stå for egen regning.

 

En løgn bliver vel heller ikke til sandhed af at blive gentaget. :?

 

Ninjamor, DIN opfattelse af, hvad "høflighed" er og MIN opfattelse af samme ord ligger vist milevidt fra hinanden!

 

---skal vi lige tage det "gyldne" citat igen?:

 

Det, jeg mener med "spam" er ikke noget med at der bliver udsendt en masse tomme eller intetsigende indlæg for med vilje at sløre den egentlige debat.

 

Jeg har valgt at bringe det fuldstændig som jeg skrev det første gang. Uden din "nænsomme" redigering.

 

Og hertil svarer du:

 

Det bliver vanskeligt at debattere med dig, når du tillægger andre sådanne motiver! Tror du virkelig selv, sådan dybest inde, det er sådan det er?

 

awa??? :shock: Hvem tror egentlig at hvad er hvordan sådan dybest inde i HVEM??? :?

 

Jeg opgiver... Når vi kommer til at DU fortæller mig, hvad JEG mener, kan jeg ikke længere tage denne diskussion seriøst.

 

Vi kunne være kommet langt videre, hvis du i stedet for at fare i flint havde forklaret det jeg åbenbart misforstod.

 

Fred med det, jeg vil ikke bruge min søndag på at skændes.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Det er nu også ret svært at få hoved og hale i :)

 

Afstandsøgende signaler skaber afstand, dæmpende signaler kontakt :)

 

Nå, nu læste jeg lige igen på hundleksikon, hunde bør ikke sove i sengen hos børn og voksne og om muligt slet ikke i soveværelses overhovedet, skriver de :cry:

 

Det hele handler om at hvis man omgåes for kærligt med sin hund (og bedste ven) så overtager den lige straks magten i familien, og det er da ikke alene en gammeldags opfattelse, men direkte dumt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...