Hop til indhold

Træningsvideo: Tysons nyeste trick


sonja77
 Share

Recommended Posts

Til de nordiske mesterskaber i dogdancing lavede den finske vinder et trick, hvor hunden gik med sine forpoter på førerens fødder. Jeg syntes, at det så sødt ud, så nu tænkte jeg, at jeg ville lære Tyson det.

 

Jeg har brugt shaping til at lære ham at stille sig med poterne på mine fødder. I dag har jeg så for første gange gået nogle skridt, hvor han går med, og han er bare så dygtig, det fattede han med det samme. :klap:

 

[media]

[/media]
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Åååhr, hvor er han dygtii' :lun: Klik og godbid til Tyson-mor for at være en god lærermester :5up:

 

Se, det er jo minusset ved store hunde, som man kan fodre, uden at bukke sig... De er for høje til sådan noget :megaked:

 

Møffe kan liiige akkurat stadig stå under mig, uden at jeg skal stå på tær - men han donker altså ofte hovedet ind i mellemgulvet på vejen :mrgreen:

 

Tør slet ikke tænker på, hvor besværligt det ville være, hvis han også skulle stå på mine fødder - for så ville jeg ikke længere kunne stå på tæer, som ellers er nødvendigt, hvis jeg skal gå, mens han er under mig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åååhr, hvor er han dygtii' :lun: Klik og godbid til Tyson-mor for at være en god lærermester :5up:

 

Se, det er jo minusset ved store hunde, som man kan fodre, uden at bukke sig... De er for høje til sådan noget :megaked:

 

Møffe kan liiige akkurat stadig stå under mig, uden at jeg skal stå på tær - men han donker altså ofte hovedet ind i mellemgulvet på vejen :mrgreen:

 

Tør slet ikke tænker på, hvor besværligt det ville være, hvis han også skulle stå på mine fødder - for så ville jeg ikke længere kunne stå på tæer, som ellers er nødvendigt, hvis jeg skal gå, mens han er under mig :mrgreen:

 

Det kan jeg godt se. :lol: Mon ikke en mellemstørrelse hunde kunne opfylde begge krav? :mrgreen:(En sød toller f.eks. :genert:)

Link til indlæg
Del på andre sites

ellers er han slet ikke klar over hvad det vil sige at være mand... bliver kaldt musling ect. :drille:

 

han er en ren Boy Georg :cool:

 

Nogle hunde er jo så usikre på deres maskulinitet, at de bliver nødt til at spille med musklerne og blive kaldt et farligt navn som f.eks. Cujo. Sådan er min musling heldigvis ikke. :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...