Hop til indhold

Karla og Smilla


FrkSmilla
 Share

Recommended Posts

yay! Billeder :mrgreen:

 

Kagen var god og kaffen faldt på et tørt sted :5up:

 

Jeg håber ikke I blev alt for overlæssede med informationer :lol: og at I kunne bruge noget af det til at arbejde videre med...

 

Nej, det var helt perfekt. Jeg har skrevet 'lektier' ned og om lidt vil jeg se lidt af videoen. (Har været ved at træne lidt i stuen i aften, men kunne godt se jeg hellere lige måtte se videoen først (og få repeteret lidt) for ikke at rode for meget rundt i det hele). :lol:

 

Jeg tror Smilla var træt, hun har stort set sovet lige siden vi kom hjem og til for 1 time siden. :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige billeder :hjerte: Hvor godt at Smilla kunne passe Karlas frakke der var for lille :klap:

 

.....og ja, den kage er godt nok fristende :genert::mrgreen:

 

Ja. :hjerte: Og nu ligner hun endnu mere en fætter BR hund i den fine lyserøde frakke, ikke? :hjerte: Den er rigtig god til hende og generer hende overhovedet ikke at have på. Det er bare super! :5up: Tusind tak.

Link til indlæg
Del på andre sites

De passer godt sammen de to, og det ligner de hyggede. Dejlige billeder :banan:

 

De hyggede faktisk - så meget endda at karla gik i legebuk overfor Smilla efter en times tid :5up: Det er noget hun normalt IKKE gør ved fremmede hunde....

 

Min lille dame kan tage LANG tid om at tø op.... Nogle af hendes agility-kammerater er hun først ved at tø op for nu... og hun har altså gået på hold med de fleste af dem i 1 år :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

De hyggede faktisk - så meget endda at karla gik i legebuk overfor Smilla efter en times tid :5up: Det er noget hun normalt IKKE gør ved fremmede hunde....

 

Min lille dame kan tage LANG tid om at tø op.... Nogle af hendes agility-kammerater er hun først ved at tø op for nu... og hun har altså gået på hold med de fleste af dem i 1 år :lol:

 

Nårh, hvor sødt at hun gjorde det! I må mødes snart igen så - og huske at tage flere billeder. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...