FrkSmilla Skrevet Januar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 ....mødtes idag til lidt leg og træning. Jeg er helt bombet af alle de agility-opgaver, vi skal til at tage fat på. Tak til karlas mor (og Karla) for at hjælpe os videre. Glæder os til at komme igang :5up: Her kommer de 2 tøser. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Dejlige billeder:-D Og jeg er da dødmisundelig på den kage der:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Dejlige billeder:-D Og jeg er da dødmisundelig på den kage der:mrgreen: Hehe, mine øjne fangede altså også den kage dér Rigtig søde billeder af nogle skønne skønne hunde :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Dejlige billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 De er jo så skønne at se på begge to. :hjerte: Sikke et fancy stribet dækken, Karla har fået sig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 yay! Billeder Kagen var god og kaffen faldt på et tørt sted :5up: Jeg håber ikke I blev alt for overlæssede med informationer og at I kunne bruge noget af det til at arbejde videre med... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 nå ja, og Karla er iført min hjemmefixede kreation Min mand har omdøbt hende til Paco og spørger om hun spiller panfløjte på strøget i sin fritid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 nå ja, og Karla er iført min hjemmefixede kreation Min mand har omdøbt hende til Paco og spørger om hun spiller panfløjte på strøget i sin fritid Jeg synes den ser smart ud, men kan godt se, hvor din mand får de tanker fra:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Januar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 yay! Billeder Kagen var god og kaffen faldt på et tørt sted :5up: Jeg håber ikke I blev alt for overlæssede med informationer og at I kunne bruge noget af det til at arbejde videre med... Nej, det var helt perfekt. Jeg har skrevet 'lektier' ned og om lidt vil jeg se lidt af videoen. (Har været ved at træne lidt i stuen i aften, men kunne godt se jeg hellere lige måtte se videoen først (og få repeteret lidt) for ikke at rode for meget rundt i det hele). Jeg tror Smilla var træt, hun har stort set sovet lige siden vi kom hjem og til for 1 time siden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Dejlige billeder :hjerte: Hvor godt at Smilla kunne passe Karlas frakke der var for lille :klap: .....og ja, den kage er godt nok fristende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Januar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Dejlige billeder :hjerte: Hvor godt at Smilla kunne passe Karlas frakke der var for lille :klap: .....og ja, den kage er godt nok fristende Ja. :hjerte: Og nu ligner hun endnu mere en fætter BR hund i den fine lyserøde frakke, ikke? :hjerte: Den er rigtig god til hende og generer hende overhovedet ikke at have på. Det er bare super! :5up: Tusind tak. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 De passer godt sammen de to, og det ligner de hyggede. Dejlige billeder :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 De passer godt sammen de to, og det ligner de hyggede. Dejlige billeder :banan: De hyggede faktisk - så meget endda at karla gik i legebuk overfor Smilla efter en times tid :5up: Det er noget hun normalt IKKE gør ved fremmede hunde.... Min lille dame kan tage LANG tid om at tø op.... Nogle af hendes agility-kammerater er hun først ved at tø op for nu... og hun har altså gået på hold med de fleste af dem i 1 år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 De hyggede faktisk - så meget endda at karla gik i legebuk overfor Smilla efter en times tid :5up: Det er noget hun normalt IKKE gør ved fremmede hunde.... Min lille dame kan tage LANG tid om at tø op.... Nogle af hendes agility-kammerater er hun først ved at tø op for nu... og hun har altså gået på hold med de fleste af dem i 1 år Nårh, hvor sødt at hun gjorde det! I må mødes snart igen så - og huske at tage flere billeder. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts