Hop til indhold

Jeg skal på kursus


Lonny
 Share

Recommended Posts

Så skal jeg snart på avenceret klikekrkursus, og jeg glæder mig helt vildt, så kan det være at jeg langt om længe lærer at planlægge min træning og sætte de rigtig kriterier :oops:

 

KlikkerTRÆNERkursus

 

Dette kursus er et unikt tilbud til dig der virkelig vil være "skarp" til klikkertræning. Kurset løber over 4 weekender jævnt fordelt over hele året, og giver dig en meget grundig indføring i klikkertræning, både i teori og praksis. KlikkerTRÆNERkurset er modul 1af Canis`instruktøruddannelse. Kurset består af 4 trin:

 

KLIKKERTRÆNING TRIN 1 (27-28 marts)

Første weekend på kurset lægges der størst vægt på at forme og få nye adfærd frem. Du lærer at bruge fri-shaping og targeting til at forme og få nye adfærd frem hos hunden. Du får også en grundig indføring i grundfærdighederne, positiv og negativ forstærkning og de 4 hemmeligheder for at blive en supertræner.

 

KLIKKERTRÆNING TRIN 2 (29-30 maj)

Anden weekend på kurset lægges der størst vægt på at lære at sætte kriterier i træningen. Centrale temaer er 80%-regelen, logføring af træning og at lave gode kriterieplaner. Derudover fortsætter vi træningen på grundfærdighederne som vi begyndte på i den første weekend. Vi gennemgår også forskellige indlæringsteknikker og strategisk levering af forstærker.

 

KLIKKERTRÆNING TRIN 3 (28-29 august)

Tredje weekend er hovedtemaet stimuluskontrol - hvordan indlæres sikre kommandoer. Vi gennemgår de fem trin til at få fuld stimuluskontrol på adfærd og kører flere praktiske øvelser med dette. Du lærer også at veksle mellem stimuluskontrol og frivillig adfærd. Desuden vil du i denne weekend også lære om "Pavlov som altid sidder på din skulder" (styring af stress-niveau osv.). Mellem den tredje og fjerde weekend skal du også arbejde med en skriftlig hjemmeeksamen.

 

KLIKKERTRÆNING TRIN 4 (23-24 oktober)

Hovedtema for den fjerde weekend er baglænkædning - et meget centralt tema når man klikkertræner. Her lærer du at sætte flere adfærd sammen i rækkefølge så øvelsen bliver stabil og pålidelig. Vi arbejder i praksis både med kæder som styres af kommandoer og "miljøsignal". Baglænskædning er et avanceret tema, men det er på dette niveau at det virkelig begynder at blive sjovt med klikkertræning…

 

 

KlikkerTRÆNERkursus

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 187
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nina er dygtig, så jeg tror sagtens du kan glæde dig!

 

Men hun ved godt hvad hun skal have for tingene, hva!? :genert:

 

Ja, det ved de helt bestemt godt...

 

Men efter at have læst deres bøger og fulgt deres seminarer, så er jeg kommet frem til at jeg tror at de er de bedste, men nu må vi jo se om jeg har ret...

Link til indlæg
Del på andre sites

Wow, hvor lyder det fedt! Det gad jeg også godt... men ok, man skulle måske lige spare op først med den pris. :genert:

 

Hvordan er det nu, har du gået på nogle af Hund og Trænings almindelige klikkerkurser?

 

Jeg har gået på deres konkurrence hold for hvalpe, men ellers ikke.

 

Jeg overvejer deres rally kursus, men har endnu ikke helt besluttet mig.

Redigeret af Lonny
Link til indlæg
Del på andre sites

Wow, hvor lyder det fedt! Det gad jeg også godt... men ok, man skulle måske lige spare op først med den pris. :genert:

 

Hvordan er det nu, har du gået på nogle af Hund og Trænings almindelige klikkerkurser?[/QUOTE]

 

Jeg har gået på deres konkurrence hold for hvalpe, men ellers ikke.

 

Jeg overvejer deres rally kursus, men har endnu ikke helt besluttet mig.

 

Ok. Har nogle gange kigget på deres kurser, men desværre ligger træningen jo helt i Roskilde. :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Ok. Har nogle gange kigget på deres kurser, men desværre ligger træningen jo helt i Roskilde. :???:

 

Jeg kørte da hele vejen fra ringsted til strandvejen (70 km) for at træne, så kan du vel også køre til roskilde :blink:

 

Men jeg ser da ingen kurser i roskilde, derimod ligger de i Tåstrup :confused:

Redigeret af Lonny
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kørte da hele vejen fra ringsted til strandvejen (70 km) for at træne, så kan du vel også køre til roskilde :blink:

 

Men jeg ser da ingen kurser i roskilde, derimod ligger de i Tåstrup :confused:

 

Nå, så Tåstrup da. :-) Men jeg ha jo ikke bil. Hvis jeg havde bil, kørte jeg gerne et godt stykke vej efter træning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh man, hvor er du bare heldig! Eller også er du bare så heldig, at du har råd :mrgreen: Iiih, hvor ville jeg også gerne!

 

Held og lykke med det, jeg håber du får RIGTIG meget ud af det! :banan:

 

Jeg er i den "heldige" situation at jeg har en mand der arbejder 24/7, og nogen gange må han jo så kompensere :blink:

 

Jeg har mødt 2 der har gennemgået Canis' klikkeruddannelse og som mente den var alle pengene værd :-D

 

Lad os håbe du også synes det :5up:

 

vi glæder os til at høre mere om det

 

Jeg tror helt sikkert at jeg vil syntes den er pengene værd, jeg tror som sagt at de er de bedste :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Advantage

Ej hvor fedt, jeg skal også starte på klikkertrænerkursus ved Nina. Hvilke weekender er i blevet "tildelt", det kunne da være lidt sjovt hvis vi skulle de samme weekender. Jeg er på hold 2 der starter d. 10-11 april. Dog har jeg fået lov til at komme på til weekenden d. 27-28 marts, da jeg skal til bryllup d. 10 april. men resten af weekenderne følger jeg hold 2.

 

Glæder mig heldt vildt til at starte :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor fedt, jeg skal også starte på klikkertrænerkursus ved Nina. Hvilke weekender er i blevet "tildelt", det kunne da være lidt sjovt hvis vi skulle de samme weekender. Jeg er på hold 2 der starter d. 10-11 april. Dog har jeg fået lov til at komme på til weekenden d. 27-28 marts, da jeg skal til bryllup d. 10 april. men resten af weekenderne følger jeg hold 2.

 

Glæder mig heldt vildt til at starte :banan:

 

Jeg starter i marts, jeg vidste slet ikke at der var 2 hold. Men så ses vi da første gang :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Advantage

Hun oprettede vist 2 hold, så der kunne kommer flere med.

 

Men det er da lidt sjovt at vi er 3 herindefra der skal på kurset :5up:

 

Jeg må vist hellere få taget mig lidt sammen til at træne, for i er vist ret langt fremme i forhold til mig :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun oprettede vist 2 hold, så der kunne kommer flere med.

 

Men det er da lidt sjovt at vi er 3 herindefra der skal på kurset :5up:

 

Jeg må vist hellere få taget mig lidt sammen til at træne, for i er vist ret langt fremme i forhold til mig :oops:

 

Assuie er vist den der er langt fremme, jeg hyggetræner bare :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Jeg skal på samme hold som Lonny - puha jeg skal have lidt is i maven, puttegrisen er sat til at skulle føde (hvis alt går vel) weekenden efter, men da alle mine hunde går 3 dage før termin, sååååå :shock:

 

... men nu skal jeg bare ind og vende værd en krone for at få råd til at komme med: kursus eller mad, kursus eller mad :confused: .... godt jeg trænger grundigt til at komme på slankekur :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal på samme hold som Lonny - puha jeg skal have lidt is i maven, puttegrisen er sat til at skulle føde (hvis alt går vel) weekenden efter, men da alle mine hunde går 3 dage før termin, sååååå :shock:

 

... men nu skal jeg bare ind og vende værd en krone for at få råd til at komme med: kursus eller mad, kursus eller mad :confused: .... godt jeg trænger grundigt til at komme på slankekur :mrgreen:

 

:lol:

 

Jeg krydser fingre for at hun venter til weekenden efter :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...