Hop til indhold

hvad er det bedste . . . ..


Dinah
 Share

Recommended Posts

. . . . .I har gjort for jeres hund?

 

Udover at købe hende, så hun havnede hos mig (havde ikke fået mange overlevelsesmuligheder i andre familier) så er det 100%, at jeg klippede hendes lange pels af. Det løftede hendes selvtillid enormt meget fra dag til dag:shock::hjerte:

 

Når hun bliver sterilliseret så bliver det også en god konkurrent til at have været det bedste, man har gjort for hende:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

For Stella: At sætte hendes behov før mine egne og give hende et nyt hjem hos Priceman og Mulline.

 

For Asta: :hmm: givet hende mad? Ved det faktisk ikke, hun er en ret simpel hund og der skal ikke meget til for at gøre hende glad. Hun har til dags dato aldrig fejlet noget, så på dét punkt kan der heller ikke være noget!

Erm... Jo, det bedste jeg har gjort for Asta(s og mit samarbejde) er at vælge at tage hende med på klikkeruddannelsen sammen med Stella og mig. Det har givet os en fantastisk start på et godt samarbejde!

Redigeret af Lykkeliv
Link til indlæg
Del på andre sites

For Ling må det næsten være:

 

- At vi gav ham et hjem, hvor han ikke er børnenes legetøj

- At han får oceaner af kærlighed og omsorg, og må ligge lige hvor han vil :lun:

- At han går til rutinetjek hos kiropraktoren og bliver rettet ud når han trænger

- At han får lov til at løbe løs dagligt, og hvis han går i snor er det i en ordenlig sele eller bredt halsbånd (da vi fik ham, havde han et åbent sår på halsen efter et tyndt nylonhalsbånd havde skåret sig ind i ham, når han var ude at gå :evil:)

- At han kommer med på jagt, og får lov til at lette fugle

Link til indlæg
Del på andre sites

- At tage ham med til Ninjamor og få hjælp til at stoppe hans gøen, så han nu fungerer langt bedre i alle situationer og er mere i harmoni med sig selv - og desuden får mange flere spændende oplevelser, så jeg kan tage ham flere steder med hen. :5up:

- At starte til agility og dogdancing med ham, da han elsker det. :ivrig:

- At blive venner med Lumi og Aina - for Lumi er virkelig hans livs kærlighed. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bedste vi har gjort er.. puha.. synes der er mange ting.

 

- Et kærligt og stabilt hjem.

- Lært/vist hende at hun kan regne og stole med/på os.

- En masse gode oplevelser, som i form af nye steder, aktivteter osv.

- Mad... Hun var en smule underernæret da vi fik hende, og nu går hun aldrig sulten i seng.. Men om det så har puffet til hende store madglæde, ved jeg ikke.. hehe

- at hun selv kan vælge hvor hun vil sove (sin kurv i soveværelset, sengen, sofaen, kurven i stuen, eller gulvet)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

To ting: Gudrun og at acceptere at jeg ikke "kom til Italien" denne gang og at "Holland" er lige så godt bare på en anden måde.

 

(Tak for den Dinah, den er rigtig god at have i baghovedet)

 

Jeg kan egentlig også bedre lide tulipaner end pasta!

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror ikke Petrine er tilfreds med at være steriliseret - det var hæsligt og hun NØD at være han-gal :hmm:

 

Det bedste for Petrine var at manden forelskede sig og kræver hun sover i sengen :lun: det nyder hun tydeligt og dagligt!

 

mindre, men betydende at hun er skiftet til barf, at hun går til træning, at hun generelt oplever noget i hverdagen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen

Det bedste jeg har gjort for Laika er:

At være der for hende når hun har brug for det

At passe og pleje hende hver dag

At gå ture med hende hver dag så hun oplever noget nyt og spændende

At udforder hendes evner og arbejdslyst, så hun klare sig bedre i givne situationer

At elske hende for den hun er, nemlig en hund og ikke et stykke legetøj og en hverdagsting

 

gengældelse fra Laika:

At hun er der for mig 100%

At hun passer godt ind i hele familien

At hun er rolig og vel overvejende for mig og mine gæster

At hun er kærlig og hengivende

At hun gerne vil gøre noget for mig hvis jeg siger til

 

Nå listen er meget lang så slutter her :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er svært kun at vælge en ting ud, men de vigtigste er nok, at vi..

 

  • ...satte os så godt vi kunne ind i det at have hund, inden Mio kom til os..
  • ...tog på Lone Grevas FOF-Hvalpehold..
  • ...tog kontakt til Gudrun (dyrlæge) og Pia (positiv træning)..
  • ...stoppede med at slæbe Mio med til alt det jeg synes var vigtigt for ham, og lyttede til hvad der var vigtigt for ham i stedet for..
  • osv.. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

..at jeg købte en ordentlig vinterjakke til hende, så hun ikke dør af kulde :engel:

 

...at lære hende tricks, hun elsker at vise folk hvad hun kan :lun:

 

...og at flytte til Jelling...hun har det super herude på landet hvor der er masser af plads og tålmodighed og natur og spændende dufte til en skøn aktiv bisse :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Det ved jeg ikke - jeg kun jo ikke spørge hundene.

 

Jeg kan sige hvad jeg tror der er det bedste, men det er jo ikke sikkert at hunden synes det er det bedste.

 

Jeg tror at det at give min gamle musling et vinterdækken, så hun ikke fryser og får ondt i sine gamle led, er det bedste jeg hat gjort for hende i lang tid, men måske hader hun at have den på :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bedste jeg har gjort for Khaki, er nok lidt "dumt", men det var at få ham kastereret. Han er bare blevet SÅ dejlig en hund, afslappet og ikke stressende, og er blevet vildt nem at træne med!:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Indtil videre har jeg ikke rigtig gjort noget ekstra ordinært for Motor... ville jo mene at kys var det bedste, men det må jeg vist erkende, at det ikke er i hans øjne indtil videre.

 

For Buddha var det bedste nok, at han fik fred.....

For mig selv er det så stadig det værste, men for ham, den lille prut. Ihh total tudeprinsesse igen :megaked:

 

God tråd. Man tænker så meget på hvor meget ens hunde giver en, men alle herinde giver jo faktisk også nogle flotte ting tilbage :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...