Hop til indhold

Tæppetissere?


Amocca
 Share

Recommended Posts

Her er Karla i aktion med sit aktivitetstæppe.... Jeg har klippet groft i videoen flere steder, fordi den originale video var over 8 minutter lang... :shock:

 

I har også fået lidt af hvor jeg ligger godbidder i, fordi jeg syens hun ser så sød ud mens hun sidder og følger med i det :lun:

 

Redigeret af Amocca
Link til indlæg
Del på andre sites

Ih hvor er hun sød med sit lyserøde tæppe :lun:

 

Og en dygtig lille dame :vuf:

 

 

Overvejer selv at smække et lign. tæppe sammen til Mio, er Karlas lavet i fleece eller et andet stof? :hmm:

 

det er lavet i fleece - må advare om at smide dem i tørretumbleren - det hvide har været en tur i vaskemaskinen og tørretumbleren inden jeg syede det sammen med de to andre og det klistrer HELT vildt sammen... det blå og lyserøde er der ingen problemer med....

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kan man da ik sige andet, end at han også kunne finde ud af det - endda på den allermest effektive måde overhovedet :mrgreen:

 

Hehe ja, man kan ikke sige at han ikke får noget ud af det. Bare på den forkerte måde. Jeg er meget skuffet, han har endda sådan en lang snude, den kunne da snildt fiske godbidder ud med :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe ja, man kan ikke sige at han ikke får noget ud af det. Bare på den forkerte måde. Jeg er meget skuffet, han har endda sådan en lang snude, den kunne da snildt fiske godbidder ud med :lol:

 

Vi har sådan en her:

 

NinaOttosson-Dog-trigger-p.jpg

Meningen er, at man snude- eller potedutter på dimserne - og så falder der en godbid ned bag ved ... Tulle har fundet ud af, at man godt kan tackle i den sport og slam - så ligger alle godbiderne på gulvet ... man kan jo som sådan ik sige, at hun ik kan finde ud af den ... det var bare ikke lige det, at Nina Ottoson havde tænkt sig ... tror jeg :D

 

Nu låner Karla den ...

 

Undskyld for spam i tæppetissertråden ... jeg råder bod på det ved at filme een af mine tæppetissere igang med amocca-tæppet senere - og så poster jeg det ...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Her er Karla i aktion med sit aktivitetstæppe.... Jeg har klippet groft i videoen flere steder, fordi den originale video var over 8 minutter lang... :shock:

 

I har også fået lidt af hvor jeg ligger godbidder i, fordi jeg syens hun ser så sød ud mens hun sidder og følger med i det :lun:

 

[media]

[/media]

 

skulle bare lige tjekke hvor videoen var blevet af :vedikke: men den er med i linket - sært!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 7 months later...

Super video. Hvor er hun sød... Er jeg på nu? filmer du mig? HAHAHA.

Hun går lidt roligere til værks end Sille og Molly.

Jeg har desværre ikke mulighed for at filme det, det kunne ellers være sjovt at se hvordan andre hunde "tackler" det.

Jeg har lavet det nederste stykke i kraftig bævernylon og så ellers forskellige stykke i forskellig tykkelse (det ene af lagene er med lange hår), ved ikke om det gør nogen forskel, men det var de rester jeg havde. Mit det største stykke er ca. 1 meter og så er de andre ca. 10 cm. mindre, end det foregående.

 

Den der fra Nina ottesen har vi også prøvet. Molly er ret god til alle slags aktivitetslegetøj, men Sille fatter ikke en brik, hun sætter sig og venter på Molly skubber dem ud, så hun kan snuppe dem... Sikke en arbejdsfordeling...

:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...