Hop til indhold

Hundetrapper andre der bruger dem? råd og tips


Alt4Victor
 Share

Recommended Posts

Vi har indrettet med hundetrapper fordi papilloner jo er disponeret for patella, og Vic tager nogle forfærdelige spring op og ned fra sofaen og på vores trægulv. Så derfor købte vi de små trapper i sin tid hvor vi boede før.

 

Nu hvor vi har fået ny og højere sofa:stupid:, var vi så nødt til at få andre trapper, og dem skal han så til at lære at bruge, og så har vi købt en ind til sengen efter han er begyndt at sove i vores seng, for den er immervæk 55 cm høj ca. , den går det lidt bedre med at bruge fordi jeg har trænet meget lige med den med op og ned og godbidder, det skal vi også med de andre, men han kan kun rumme så og så mange godbidder:lol:. Han har så også kun haft de nye trapper i få dage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvilken trappe har I nu, og hvilken havde I før?

 

Vi har lavet en improviseret rampe til Louie når han skal op i sofaen, men kunne godt tænke mig en til sengen også, for der er han slem til at hoppe ned.

 

Før havde vi den første der er billede af, der er købt hos zooplus, men som jo desværre blev for lave.

 

Nu har vi de her til stuen, den hvide til den lave ende af sofaen, og den beige til at komme op på sofa-armlænet og så derfra op i vindues-karmen (det vil Victor, så er der ikke en trappe, så tager han et sygt spring derop :shock:)

 

Og den sidste (trixie petwalk) som er den højeste til sengen :

 

Kæresten kalder dem handicap-møbler...ikke så morsomt...:fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bruger også trappe til sofaen netop for at forhindre nogle af springene.

Det bliver trods alt til mange hop hver dag.

Jeg har fået mange kommentarer til den, nogle synes det er vildt mærkeligt at bruge trappe men pyt med det, så længe det gavner mine hunde

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bruger også trappe til sofaen netop for at forhindre nogle af springene.

Det bliver trods alt til mange hop hver dag.

Jeg har fået mange kommentarer til den, nogle synes det er vildt mærkeligt at bruge trappe men pyt med det, så længe det gavner mine hunde

 

Ja det må være hundenes helbred det først og fremmest kommer an på. Vi har også fået de første kommentarer på hvor mærkeligt det ser ud :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må ærligt indrømme at jeg mener det er en gang fis, med sådanne trapper.

 

Hvis hunden ikke kan holde til at gå op i sofaen, eller i sengen, så kan den dælme heller ikke holde til at leve eller arbejde for den sags skyld, og så kan det være lidt ligemeget i første omgang alligevel.

 

 

Men fred være med dét. Hvis folk vil bruge den slags, så skal jeg ikke blande mig i dét ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Før havde vi den første der er billede af, der er købt hos zooplus, men som jo desværre blev for lave.

 

Nu har vi de her til stuen, den hvide til den lave ende af sofaen, og den beige til at komme op på sofa-armlænet og så derfra op i vindues-karmen (det vil Victor, så er der ikke en trappe, så tager han et sygt spring derop :shock:)

 

Og den sidste (trixie petwalk) som er den højeste til sengen :

 

Kæresten kalder dem handicap-møbler...ikke så morsomt...:fornaermet:

 

Den hvide er fin (nr. 2), hvor har I købt den henne?

 

Jeg har kun kunnet finde den bæ-farvede af dem (ja, undskyld :oops:).

 

Jeg må ærligt indrømme at jeg mener det er en gang fis, med sådanne trapper.

 

Hvis hunden ikke kan holde til at gå op i sofaen, eller i sengen, så kan den dælme heller ikke holde til at leve eller arbejde for den sags skyld, og så kan det være lidt ligemeget i første omgang alligevel.

 

 

Men fred være med dét. Hvis folk vil bruge den slags, så skal jeg ikke blande mig i dét ;-)

 

Men hvis hunden er så lille, at den ikke selv kan hoppe op i sofaen/sengen, men den gerne vil være med deroppe, hvor det sker.. Så må man bære den derop, men nogle gange kan de jo godt finde på at springe ned selv, og det kan umuligt være sundt for knæ og ryg at springe ned fra en højde, der er tre gange større end ens egen størrelse, flere gange dagligt.. Jeg synes bestemt ikke det er en gang fis.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den hvide er fin (nr. 2), hvor har I købt den henne?

 

Jeg har kun kunnet finde den bæ-farvede af dem (ja, undskyld :oops:).

 

 

 

Men hvis hunden er så lille, at den ikke selv kan hoppe op i sofaen/sengen, men den gerne vil være med oppe der, hvor det sker.. Så må man bære den derop, men nogle gange kan de jo godt finde på at springe ned selv, og det kan umuligt være sundt for knæ at ryg at springe ned fra en højde, der er tre gange større end sin egen størrelse, flere gange dagligt.. Jeg synes bestemt ikke det er en gang fis.

 

vi købte en af hver, for at se hvilke også der var bedst, men den "bæ-farvede" er faktisk den bedste i brug, den i bedst kvalitet, og de der tæpper der sidder på gør at den er meget skridsikker (pt. har mine katte indviet den, og når de løber på den kan det godt gå hurtigt), den anden har et "plastik indre" og fake lammebetræk.

 

De er begge købt på www.amazon.co.uk

Link til indlæg
Del på andre sites

vi købte en af hver, for at se hvilke også der var bedst, men den "bæ-farvede" er faktisk den bedste i brug, den i bedst kvalitet, og de der tæpper der sidder på gør at den er meget skridsikker (pt. har mine katte indviet den, og når de løber på den kan det godt gå hurtigt), den anden har et "plastik indre" og fake lammebetræk.

 

De er begge købt på www.amazon.co.uk

 

Okay, tak :-D Må lige kigge nærmere på amazon, jeg har fundet et par stykker, men har aldrig prøvet at handle derinde før.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...
Gæst Herstedsyorkshire

Ja jeg bruger dem de er købt i den tyske yorkie klub ,men du kan også bruge en træ vinkasse på hoved og så beklæd den med stof og lidt skumgummi du hæfter det med hæfte klammer

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...