Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tweesa og SL kloge neglelakdamer (og andre :) ) hvilken neglelak (farve og mærke) skal jeg gå efter når jeg aldrig rigtig har gjort det i lak? Noget der holder GODT for gider ikke ordne negle hver dag.. Og hvor ofte skal man ca gøre noget ved neglene? De gange jeg har haft lak på sys jeg det går i stykker i spidserne efter 1 dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

De der rande under øjnene, kan man gøre noget ved dem? Virker mere som løs hud end andet

 

ved ikke om dyre cremer virker - ellers er der kun kniven tilbage :cool:

 

jeg fik selv fjernet overskydende hud på øjenlågene for ½ år siden og det er sindssygt lækkert at kunne se ud igen :mrgreen:

det kan ikke ses men jeg tror måske det er lidt mere kompliceret med det under øjnene....

kig på nettet - så kan du se før og efter billeder :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tweesa og SL kloge neglelakdamer (og andre :) ) hvilken neglelak (farve og mærke) skal jeg gå efter når jeg aldrig rigtig har gjort det i lak? Noget der holder GODT for gider ikke ordne negle hver dag.. Og hvor ofte skal man ca gøre noget ved neglene? De gange jeg har haft lak på sys jeg det går i stykker i spidserne efter 1 dag.

 

jeg synes, at det vigtigste for, at det holder længe er, at man prepper neglene (renser, affedter, buffer) og så lægger 2 lag farve og et godt lag overlak, som man ikke er karrig med at fedte rundt om neglespidsen. overlakken er nok det vigtigste. og så holder mit pænest, når mine negle er rimeligt kort. jeg plejer som regel kun at lægge lak om søndag, så holder det sig i hvert fald pænt til fredag. jeg putter som regel ny overlak på et par gange i løbet af ugen. jeg bruger primært essie, men det er jo nok en smagssag :-D farvemæssigt er det vel bare et spørgsmål om smag, jeg er meget til rød/pink/orange-farver, eller neutrale-rosa (f.eks. essies eternal optimist, som nok er min favorit kontor-voksenlak).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
jeg synes, at det vigtigste for, at det holder længe er, at man prepper neglene (renser, affedter, buffer) og så lægger 2 lag farve og et godt lag overlak, som man ikke er karrig med at fedte rundt om neglespidsen. overlakken er nok det vigtigste. og så holder mit pænest, når mine negle er rimeligt kort. jeg plejer som regel kun at lægge lak om søndag, så holder det sig i hvert fald pænt til fredag. jeg putter som regel ny overlak på et par gange i løbet af ugen. jeg bruger primært essie, men det er jo nok en smagssag :-D farvemæssigt er det vel bare et spørgsmål om smag, jeg er meget til rød/pink/orange-farver, eller neutrale-rosa (f.eks. essies eternal optimist, som nok er min favorit kontor-voksenlak).

og så hopper jeg lige ind, hvilken overlak er så god?

Link til indlæg
Del på andre sites

ved ikke om dyre cremer virker - ellers er der kun kniven tilbage :cool:

 

jeg fik selv fjernet overskydende hud på øjenlågene for ½ år siden og det er sindssygt lækkert at kunne se ud igen :mrgreen:

det kan ikke ses men jeg tror måske det er lidt mere kompliceret med det under øjnene....

kig på nettet - så kan du se før og efter billeder :blink:

Jeg har købt en creme i matas i dag, så prøver jeg lige den i første omgang. Vil helst ikke under kniven (ihvertfald ikke før, jeg har råd til at få hevet brysterne lidt op, samtidig:lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

og så hopper jeg lige ind, hvilken overlak er så god?

 

jeg bruger som regel essies good to go, som tørrer hurtigt. af og til deres super duper, som måske holder lidt bedre, men den tager tuuuuusind år om at hærde ordentligt. men jeg har ærligt talt ikke researchet særligt meget, så der findes sikkert andre, der er bedre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange motionscentre tilbyder en gratis prøvetime m instruktør og så kunne du spørge om øvelser - ville det være en løsning? Du behøver jo ikke at sige at du ikke har nogen intentioner om at melde dig ind :-)

 

Der åbner træningscenter i Herfølge om 14 dage, der regner jeg med at melde mig ind:-D

 

Hvad bruger man til at rense og alt det du skriver?

 

har bestilt makeup fra Jane iredale, jeg ligner lort så har fortjent lidt godter der kan peppe mig op :)

Jeg bruger bare de stribede fra matas:genert: Har lige købt en øjen-makeup fjerner i dag, har rensemælk/lotion (kan ikke huske hvilken) til resten af ansigtet og så lige en omgang skintonic til sidst.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeanette - Cosborgs Eye-Bag creme er fantastisk (og pænt dyr, men man bruge kun en lille bitte dråbe hver dag) - men ellers kan du jo ty til TV-vært udgaven - hæmoridecreme skulle være pænt effektivt til poser under øjnene...

 

Hvor kan man få den der cosborg? Hehe det må være sidste udvej med hæmoridecreme:-D

 

Det er denne her, jeg fik anbefalet i Matas:

 

http://beaute-pacifique.com/Shop/oejne/puffy-eyes-gel.aspx

 

Nå ja har også købt sådan en øjenvippe-bøje-dims:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik du også købt tøj idag Jeanette?

Lidt, men ikke meget

 

2 par uld-strømpebukser, det ene par med rib (Føtex havde tilbud 2 for 150 kr), en nederdel i jerseystof (i str S:shock:) og 4 par trusser fra Wonderwear. Jeg havde nået at bruge en del penge hos dyrlægen og i matas inden jeg nåede til tøjbutikker, så det må blive til mere en anden gang:genert:

 

Irriterer mig dog med de støvler:???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Var på shoppe tur i dag. Havde forelsket mig et par ankel støvler fra Angulus, men nøj de var ikke lige mig i virkeligheden...

 

Jeg fandt så en virkelig fin skjorte, men den var gået op i syningen, og nægter at give knap 500 for noget der ikke spiller og de havde ikke flere i min str.

 

Jeg tror bare jeg nøjes med det net shopping der.. Så i aften går jeg amok.

 

Er dog lidt i panik over manglende nye ankelstøvler!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv altså. Jeg fik en kjole fra Zalando i dag. Nærmest den eneste ud af en million kjoler, jeg kunne li', og så er den for lille :(

Vi skal til 50 års fødselsdag på lørdag, så der må jeg nok finde en kjole i skabet, og så har jeg lige en måned til at finde en kjole til julefrokost.

Men, suk, jeg synes bare jeg har ledt og ledt og ledt. Er der nogle, der kan anbefale nogle netsider, andre end de "store og kendte" (zalando, bootz, ellos, miinto, bubbleroom, smartgirl er dem jeg lige kan huske, jeg har kigget på), hvor jeg nok kan finde kjoler til under 500,- der duer når man skal skjule lidt mave, men uden at være konede og/eller plussize.

Link til indlæg
Del på andre sites

Aj helt ærligt altså! Jeg har i dag købt en øjenmakeup-fjerner i Matas, "den er slet ikke fedtet, som mandelolie vil være". Øh godt så.... Hvorfor er mine øjne nu totalt fedtede og slørede???

 

Hvad bruger I andre? Mandelolie? Eller? Jeg har en fra garantier købt i Føtex, som fungerer meget bedre end Matas stribede ihvertfald. Æv spild af penge grrr

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...