Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Argh pis også, så må de igang med højtryksrenseren...

 

 

Men kan efterhånden godt forstå nogle mænd ikke stoler på kællinger, for hvis hun lyver om hvordan hun virkeligt ser ud, hvad kan hun så ikke skjule...:hmm::slem:

 

Jamen hun lyver vel ikke - Hun optimerer bare! :-D Men blege bryn, manglende kindben og en grim bums er vel ikke de værste ting man kan dække over :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg lærte engang i et fag de kaldte "Salg og service" at den slags har et navn ... Det hedder kvasiteknisk kvalitet ... Det er f.eks når blomsterhandleren sælger en rose - og så pakker den ind i celofan - rosen er stadig bare rosen - men celofanen får den til at se dyrere ud ...

 

Dén måde kan jeg godt lide at se det på :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen hun lyver vel ikke - Hun optimerer bare! :-D Men blege bryn, manglende kindben og en grim bums er vel ikke de værste ting man kan dække over :rolleyes:

Joe men det er bare en ret voldsom optimering af noget der ikke rigtigt skal optimeres. De fleste trunter ser da pæne ud også uden makeup, og alle er altså morgengrimme når de lige er stået ud af sengen...

 

Og jeg tror aldrig jeg har set en pæn bums...:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Joe men det er bare en ret voldsom optimering af noget der ikke rigtigt skal optimeres. De fleste trunter ser da pæne ud også uden makeup, og alle er altså morgengrimme når de lige er stået ud af sengen...

 

Og jeg tror aldrig jeg har set en pæn bums...:hmm:

Prøv med noget cellofan omkring den, så skal du se løjer :mrsgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

hmmmm sådan noget kokosolie i hår skal prøves........ det er dog et lille minus når man opdager at der faktisk er kokosflager deri og synes bare olien sidder i klumper på håret.

Havde forestillet mig at håret blev godt fedtet, meeeen NEJ!!

 

what? :hmm: mit blir helt flydende når jeg tager det mellem hænderne, der burde ikke være flager i :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

what? :hmm: mit blir helt flydende når jeg tager det mellem hænderne, der burde ikke være flager i :hmm:

Det her er et eller andet økogejl som jeg fik på et tidspunkt.

Det bliver heller ikke så flydende som jeg forestillede mig. Det skal sgu nok blive skægt at få ud.

Havde forestillet mig at det ville være godt for hovedbunden men så langt nåede det ikke og SHIT der skulle meget til.

Link til indlæg
Del på andre sites

Speaking of... Så er jeg stadig på no poo. Er ind imellem virkeligt træt af det. Ssynes godt nok det kræver noget arbejde, i hvert fald set i forhold til hvad jeg gjorde ved håret før (vask, hårbørste i vådt hår, lufttørring, op i knold), og overvejer flere gange om ugen bare at gå tilbage til shampoo.

Omvendt så er jeg virkeligt virkeligt glad for resultatet - mit hår har fylde og fald, det føles levende og sundt :hjerte: så jeg kan heller ikke helt overskue at skulle tilbage til mit tynde, klaskede shampoo-hår.

 

image.jpgDagens hårstatus

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser rigtig pænt ud, Lykkeliv! :) Bruger du så slet ikke shampoo?

Tak :-) Nix, ingen shampoo.

 

Når jeg ikke har fået det redt godt nok i en periode og det fedter eller når jeg har haft brugt majsmel af flere omgange (bruger jeg til styling), vasker jeg det i natron-opløsning. Det er nok et par gange hver måned.

 

Lykkeliv hvad kræver håret nu?

Jeg er nået til at vaske hår hver 4. dag og så kan der komme en ekstra dag hvis jeg har været i stalden...... det stinker nogle gange på denne årstid*GG*

Jeg skal rede det, gerne 2 gange om dagen, for at fordele fedtet ud i længderne og ja.. Det er vel egentlig det, haha. Ej, jeg skal sørge for at få masseret hovedbunden hver gang jeg er i bad, og huske at rede det igennem inden jeg gør det vådt, da det ellers nemt bliver lidt sjovt bagefter.

 

Jeg ved ikke, det er jo ikke store ting det skal til, kan jeg godt se når jeg skriver det, men når man som jeg er vant til vask-luft-op i knold, og så gøre noget ud af det hvis man skal noget særligt, så kan en daglig hårrutine godt virke omfattende, selvom den måske slet ikke er så voldsomt avanceret

Link til indlæg
Del på andre sites

ikke for gammel.

Eneste forskel på den og den jeg bruger i min kakao er at den er sådan en øko noget fra magasin og den anden er den billige uden smag fra bilka.

 

noget ER der altså galt med den! Sådan skal kokosolie ikke opfører sig, kan du ikke tage et billede og ligge det herind?

Link til indlæg
Del på andre sites

Mærket er cosmoveda og den er holdbar til jul.

Men nu kyler jeg den ud.

Det var en som damen i magasin anbefalede og jeg fik den og jeg kunne så ikke li smagen af den og tænkte at så kunne den gå i håret.

Ud med skidtet.

nej nej, ikke ud da. Brug den til at stege i eller smøre din krop eller noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

nej nej, ikke ud da. Brug den til at stege i eller smøre din krop eller noget.

Jeg bryder mig ikke om smagen af dem og sådan som den "krummer" som om der er flager deri, så er den nok ikke så god at smøre mig i.

Er nok blevet snydt og har fået noget der ikke er ordenligt.

Ved at der blev direkte spurgt om at få en god kokosolie og så fandt de denne..... jeg holder mig bare til den fra netto ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bryder mig ikke om smagen af dem og sådan som den "krummer" som om der er flager deri, så er den nok ikke så god at smøre mig i.

Er nok blevet snydt og har fået noget der ikke er ordenligt.

Ved at der blev direkte spurgt om at få en god kokosolie og så fandt de denne..... jeg holder mig bare til den fra netto ;)

Nå, det var træls :/ Jeg er fan af urtekrams kokosolie i øvrigt. Ikke til håret dog, tænker det ikke rigtigt er til at få ud igen uden shampoo

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...