Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Enig!

 

 

 

Okay.. Jeg skal til mormor og morfars guldbryllup den 22. maj. Det er til frokost, så tænker ikke noget stort skrud.. Men hvad tager man på (når man ikke har haft kjole på i to år :genert:)

 

Køber noget der er pænt, Men noget du føler dig komfortabel i. Det kan jo også bare være et par dressy bukser. Ikke jeans' :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Man køber en ny kjole :-D

 

Mjah.. Kan ikke så godt lide at gå i kjole, så den vil kun blive brugt engang (og derefter solgt til lykkeliv :lol:)

 

 

Køber noget der er pænt, Men noget du føler dig komfortabel i. Det kan jo også bare være et par dressy bukser. Ikke jeans' :)

 

Jeg går aldrig i andet end jeans :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mjah.. Kan ikke så godt lide at gå i kjole, så den vil kun blive brugt engang (og derefter solgt til lykkeliv :lol:)

 

 

 

 

Jeg går aldrig i andet end jeans :genert:

 

Man kan sagtens være velklædt og have jeans på. Hvis du bruger pæne jeans og ikke dem der ripped og lapper og andet pynt :mrgreen: Og så med en pæn skjorte eller top og nogen pæne sko (støvler eller whatever).

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså nu har jeg jo luret dig i smug på Hjallerup markede, i markedstøj ;) og der var du altså pæn.

Så du kommer bare i markedtøj, arbejdstøj eller hvad pokker du føler dig tilpas og pæn i.

 

Jeg var til stor fest og der kom en i et sæt rigtig gammeldags velour joggingtøj - det er første gang jeg har krøllet tæer over en persons tøj, nå ja og det gjorde det ikke bedre at det var beskidt!

 

Hvis ikke du trives i kjoler og stilletter, så ville det jo også se helt forkert ud at komme i det.

Kom i det du er DIG i, så er du nemlig helt perfekt ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Pæne sko og smykker kan dresse det meste op :)

 

Jeg bruger aldrig andet end ørestikker og ur, og de eneste sko jeg har er sneakers og converse :sjov: Jeg er virkelig op ad bakke på det punkt!

 

Vask skoene, og gå i H&M efter et par ørestikker som er bling eller perle.

 

Sæt håret op og tag noget tøj på som er rent og vupti!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har nogle billige (h & m) agtige smykker, både ørestikker og halskæder og vist også armbling, alt sammen ubrugt.

Det vil jeg gerne sende dig hvis der er noget du kan bruge, bare du betaler porto!

 

Det er rigtig sødt af dig, men jeg har egentlig smykker. Jeg gider bare ikke rigtigt gå med dem :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige brug for noget dulle agtig hjælp :genert: Jeg skal have lavet ny tatovering på torsdag (minde tatovering for min far). Men eftersom jeg ikke har nogen veninder jeg kan spørge, tænkte jeg at nogle herinde kunne hjælpe :mrgreen:

 

 

Jeg har brugt sådan en hjemmeside til at sætte min sketch af tatoveringen på de 2 steder på kroppen jeg overvejer at få den lavet, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvor den vil se pænest ud :hmm:

 

 

Mellem skulderbladene: (Den skal nok være en lille smule mindre, men kunne ikke finjustere på hjemmesiden)

 

med punktummer.jpg

 

Her skal den nok også sidde lidt anderledes og være lidt mindre, you get the idea...

download (7).jpg

 

 

Kan virkelig ikke finde ud af hvad der er smartest :( Synes der er fordele og ulemper ved begge steder... Nogen input? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen jeg har det sådan lidt... Ville egentlig gerne kunne se den selv, og ikke være nød til at se ind i spejlet for at se den :S Har også overvejet skulderen, men bliver det for "mandigt"? Eller kan man godt det? :genert:

 

Hvad med indersiden af armen, hvis du gerne vil kunne se den? :) jeg har vidst ikke et billede af min, men jeg har et kompas på indersiden af overarmen, som har fået lidt farve og sådan, så jeg synes den er meget feminin. Skal din være i i gråtoner eller med noget farve?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen jeg har det sådan lidt... Ville egentlig gerne kunne se den selv, og ikke være nød til at se ind i spejlet for at se den :S Har også overvejet skulderen, men bliver det for "mandigt"? Eller kan man godt det? :genert:

 

indersiden af håndleddet måske? men så kan den selvfølgelig ikke være så stor

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså jeg har hørt fra en der havde tatoos på ribbene at det gjorde herre nas at få det lavet der.. og hun var hårdkogt hestepige der ikke sagde nej til en boksekamp med en ustyrlig unghest..

 

Jeg kan først få lavet min efter 1/7, så der er lidt tid endnu til at gå og tænke over det.. Eller der er lang tid...:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså jeg har hørt fra en der havde tatoos på ribbene at det gjorde herre nas at få det lavet der.. og hun var hårdkogt hestepige der ikke sagde nej til en boksekamp med en ustyrlig unghest..

 

Jeg kan først få lavet min efter 1/7, så der er lidt tid endnu til at gå og tænke over det.. Eller der er lang tid...:genert:

 

Jaa jeg ved det :/ det skulle være et af de værste steder overhovedet :S aargh synes virkelig det er svært, for det er virkelig en betydningsfuld ting... Hehe ja ventetiden er svær :b jeg har tid på torsdag :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Den skal bare være i gråtoner :-) har også overvejet indersiden af overarmen, men så ser man den næsten ikke :S Eller gør man? Har allerede en tatovering på venstre underarm, og vil helst have den "tættest på hjertet" :-) så det går desværre ikke ^^

 

Det kommer selvfølgelig an på, om man helst går med lange ærmer :mrgreen: jeg har sjældent andet end en T-shirt eller top på med en blazer eller lignende, hvis det er koldt, så jeg synes nemt man ser den :)

Link til indlæg
Del på andre sites

har købt lidt nyt i anledning af i morgen..

 

denne her

 

large]

 

under denne her

white-h-and-m-short-blouse.jpg

 

Det var det ny-indkøbte, som skal bruges til det her:

 

Bukser

31ZGO9LZZoL.jpg

 

sko i den her farve og stil..

d781aeb3f0bb7ae53df90320c0a9298c.jpg

 

og måske en af mine hjemmegjorte halskæder med en kæmpe perlemorsblomst i :hmm:

 

 

før jul havde jeg vilde planer med kjole og dullede ting - og ender alligevel sådan her :mrgreen::rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...