Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Tak.. Jeg er også mere til at dresse op med smykker og lidt flot lagt sminke.. Har købt kjolen fra pop cph og glæder mig til at få den på...

 

Tror at jeg bliver super smuk, fremfor lækker, men det er nok også mere mig.. Og hvis evt. Fyr ikke vil have mig i den kjole kan han alligevel være lige meget...

 

Men tak for links Anne. Synes ikke rigtig nogen af de kjoler passer ind i hverken min stil eller festen jeg skal til..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er en smule ......:vedikke: Synes ikke at nogle af dem jeg har linket til er hulkorte eller nedringede. Bestemt er de da pæne, de kjoler Ida har linket til, men der er ikke så meget fest over dem:oops:

 

Det skal du ikke være....:engel: Jeg havde ikke kigget på dine links, så det var mere sådan generelt til at der blev nævnt at Ida skulle være mere dullet/nedringet/farverig. Og den del er jeg uenig i.....:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forsøgte såmænd bare at hjælpe Ida med at fange den der fyrs opmærksomhed :blink: Det handler ikke om, om han kan lide hende for hvilken kjole hun har på men om at fange hans blik og få sat gang i noget. Når først de HAR set dig én gang så ser de dig skam igen :slem:

 

Og jeg sir det skam kun fordi det virker som om Ida virkelig gerne vil have en kæreste :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak.. Jeg er også mere til at dresse op med smykker og lidt flot lagt sminke.. Har købt kjolen fra pop cph og glæder mig til at få den på...

 

Tror at jeg bliver super smuk, fremfor lækker, men det er nok også mere mig.. Og hvis evt. Fyr ikke vil have mig i den kjole kan han alligevel være lige meget...

 

Men tak for links Anne. Synes ikke rigtig nogen af de kjoler passer ind i hverken min stil eller festen jeg skal til..

 

Hvis man ER lidt genert, så tror jeg det fungerer bedst med noget tøj man føler sig godt tilpas i :-D

 

Du må få anskaffet dig et par score-trusser :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man ER lidt genert, så tror jeg det fungerer bedst med noget tøj man føler sig godt tilpas i :-D

 

Du må få anskaffet dig et par score-trusser :slem:

 

Haha hvis fyren ser trusserne, så er han vel så godt som scoret :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kender I det, når man har en eller anden forestilling om et stykke tøj, men man kan ikke frem frem til et sted, hvor det kan købes?

 

Jeg har fået en idé i mit hoved om, at jeg gerne vil eje et par bukser ala sådan nogle til et jakkesæt. Mit eneste problem er, at de skal være smalle i benene, især ved anklerne :rolleyes: Og jeg kan simpelthen ikke finde nogle :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej man behøver da heller ikke tage nedringet og stramt tøj på for at score! Slet ikke hvis man ikke føler sig tilpas i det.

Altså jeg har scoret et par mænd på min gamle arbejdsplads, et byggemarked, hvor jeg stod i bukser og kæmpe trøje som sad total løst og skjulte alt. Det var altså absolut ikke interessen fra mænd jeg manglede.. :lol: Dér blev dælme flirtet løs. Og scorede min ex der - og havde 3 kollegaer som var meeeeget interesseret - og scorede også vores udefrakommende it mand. Var jeg single, så skulle jeg have beholdt jobbet der. :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Score-trusser, som I at de bringer held når hun er ude. Ligesom folk kan have deres lykke-underbukser på når de f.eks. skal til eksamen eller jobsamtale :mrgreen:

 

Har folk det? :mrgreen: Må lige huske hvilke trusser jeg tager på på torsdag til jobsamtalen så :mrgreen: Aj, altså jeg tager da også pænt undertøj på i byen, men har ikke et par med held i desværre :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kender I det, når man har en eller anden forestilling om et stykke tøj, men man kan ikke frem frem til et sted, hvor det kan købes?

 

Jeg har fået en idé i mit hoved om, at jeg gerne vil eje et par bukser ala sådan nogle til et jakkesæt. Mit eneste problem er, at de skal være smalle i benene, især ved anklerne :rolleyes: Og jeg kan simpelthen ikke finde nogle :roll:

 

Tror det var i Bestseller jeg har set sådan nogle, har du kigget der :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Har folk det? :mrgreen: Må lige huske hvilke trusser jeg tager på på torsdag til jobsamtalen så :mrgreen: Aj, altså jeg tager da også pænt undertøj på i byen, men har ikke et par med held i desværre :lol:

 

Jeg har ikke, nok derfor jeg aldrig får topkarakterer til eksamen :megaked:

 

Ej, har du aldrig hørt om det før ? Det behøver ikke lige være trusser, det kan også være et smykke, bluse osv. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad bruger I af hudplejeprodukter?

Er der nogen der har erfaring med Ole Henriksens? :mrgreen:

 

Nivea - nothing else :slem:

 

Men min veninde som har en mor der er materialist siger at Ole Henriksen skulle være godt, og Dr. Hauschka :D

 

Edit: Og matas' skrubbemaske :hjerte:

Redigeret af Claudia2500
Glemte noget!
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad bruger I af hudplejeprodukter?

Er der nogen der har erfaring med Ole Henriksens? :mrgreen:

 

Jeg bruger Vichy :5up: Dag og nat creme + rensecreme :hjerte: Det er SÅ lækkert og min hud er blevet super flot :banan: Det er lidt smådyrt, men kulden heroppe kan virkelig skade huden så det er med at passe godt på den :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har folk det? :mrgreen: Må lige huske hvilke trusser jeg tager på på torsdag til jobsamtalen så :mrgreen: Aj, altså jeg tager da også pænt undertøj på i byen, men har ikke et par med held i desværre :lol:

 

Tag de mest slidte trusser på i byen, så skal du nok score :mrgreen: Når man mindst venter det ...

Jeg scorede min kæreste en aften, hvor jeg gik til fest efter et besøg v/mine forældre, som havde resulteret i Berner Sennen-poteaftryk på mine lyse bukser :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad bruger I af hudplejeprodukter?

Er der nogen der har erfaring med Ole Henriksens? :mrgreen:

 

Jeg bruger Clinique 3-trins + dagcreme og så hvad jeg ellers lige finder på tilbud rundt omkring :)

 

Ole Henriksen laver lækre produkter (men synes generelt det er håbløst dyrt), men det er jo ikke så "rent" ift. parabener, tilsætningsstoffer osv., hvis man går op i sådan noget :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...