Hop til indhold

Påsketræf ved århus


luckyluna
 Share

Recommended Posts

Jeg kan se der allerede er stemning for et påsketræf i jylland, men også grundlag for et, hvor det bliver en gåtur i snor.

 

Det vil jeg meget gerne arrangere, da jeg havde tænkt på det i forvejen.

 

Så skal vi sige skærtorsdag i fløjstrupskoven, (kort følger senere).

 

Mysla er på og afhængig af hvilke og hvor mange hunde der ellers kommer, er sheila også med.

 

Jeg tager gerne kage med:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 67
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kan se der allerede er stemning for et påsketræf i jylland, men også grundlag for et, hvor det bliver en gåtur i snor.

 

Det vil jeg meget gerne arrangere, da jeg havde tænkt på det i forvejen.

 

Så skal vi sige skærtorsdag i fløjstrupskoven, (kort følger senere).

 

Mysla er på og afhængig af hvilke og hvor mange hunde der ellers kommer, er sheila også med.

 

Jeg tager gerne kage med:banan:

 

Hvornår er det nu lige det er skærtorsdag, i næste uge eller? :genert::mrgreen:

 

Hvis vi er hjemme, vil vi meget gerne prøve at gå med.. selvom Mio helt sikkert vil trække 110%, men nu er der jo heller ingen is at falde på :lol: :klap:

 

Gryn: Hvilken retning kommer du fra? Vi kommer ikke ind til byen/busstationen, men vi kan sagtens samle op i fx Beder eller Mårslet, hvor der både er busser og tog.. ved ikke om vi skal have LuckyLuna med derfra også? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa
Mener det er 102 der kører fra højbjerg derud.. og så måske 12'eren fra viby til højbjerg?! :hmm:

Vi tager den bare fra rutebilstationen, så er vi sikker på at komme rigtigt på :mrgreen:

 

 

Er der andre som skal med rutebilen derud fra Århus, for så kan vi måske aftale at følges ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvornår er det nu lige det er skærtorsdag, i næste uge eller? :genert::mrgreen:

 

Hvis vi er hjemme, vil vi meget gerne prøve at gå med.. selvom Mio helt sikkert vil trække 110%, men nu er der jo heller ingen is at falde på :lol: :klap:

 

Gryn: Hvilken retning kommer du fra? Vi kommer ikke ind til byen/busstationen, men vi kan sagtens samle op i fx Beder eller Mårslet, hvor der både er busser og tog.. ved ikke om vi skal have LuckyLuna med derfra også? :mrgreen:

 

søde dig:5up: men ret så dumme mig... Mine piger er jo ligesom i løbetid, hvilket jeg bare har svedt ud:stupid: Så jeg er gerne med som arrangør og mio aflastning, hvis han trækker for meget;-)

 

Så må vi lave et træf mere senere, når de er færdige med den slags:lol:

 

det er forresten torsdag i næste uge igen. lige først i april.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa
Til jer der komme med bussen. jeg skal nok stille mig og stoppe bussen det rigtige sted, hvis det er og så er der et kvarters gang ned i skoven eller sådan noget.

 

Det vil være fantastisk- jeg er personligt helt blank når det kommer til at finde vej :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

søde dig:5up: men ret så dumme mig... Mine piger er jo ligesom i løbetid, hvilket jeg bare har svedt ud:stupid: Så jeg er gerne med som arrangør og mio aflastning, hvis han trækker for meget;-)

 

Så må vi lave et træf mere senere, når de er færdige med den slags:lol:

 

det er forresten torsdag i næste uge igen. lige først i april.

 

Jeg vil da ikke være skyld i, at pigerne går glip af en påsketur?! :megaked:

 

Men altså man kan jo ikke helt sige nej, til lidt Mio-assistance.. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil da ikke være skyld i, at pigerne går glip af en påsketur?! :megaked:

 

Men altså man kan jo ikke helt sige nej, til lidt Mio-assistance.. :mrgreen:

 

Det kan da aldrig blive din skyld... jeg havde bare glemt da jeg startede tråden at mine egne jo ligesom ikke kunne deltage:lol:

 

Sheila savner desuden Mio, er jeg sikke på... Nogen går hun i hvertfald og piver efter hele tiden:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan da aldrig blive din skyld... jeg havde bare glemt da jeg startede tråden at mine egne jo ligesom ikke kunne deltage:lol:

 

Sheila savner desuden Mio, er jeg sikke på... Nogen går hun i hvertfald og piver efter hele tiden:slem:

 

jeg er sikker på, at Mio sagtens kunne være denne nogen :slem: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...