Hop til indhold

Shabi in da house!


sonja77
 Share

Recommended Posts

Jeg kan bare ikke lade være med at mistænke folk for at google :hmm:

 

Jeg synes det kunne være vildt sjovt at få en til at "læse" Pero, men ville være bange for at vedkommende bare ville google "Pero" og så ende på hunde-forum... :hmm:

Btw. så tror jeg alligevel ikke der ville være nogen der kunne "nå ind til" Pero.. Han er vist ret reserveret hvad sådan noget angår :-)

 

Ligesom Shabi + Løwchen på google fører en direkte ind i den her tråd..

 

Hende som Sonja har brugt googler ihvertfald ikke :mrgreen:

 

Hun har haft snakket med mine 3 og hun beskev deres konstellation som værende perfekt - tja, tjo, det var ihvertfald ikke det hun kunne læse rundt omkring på nettet, hvis hun havde googlet.

 

Noget af det hun fandt omkring mine var meget slående og ikke noget, der kunne læses rundt omkring og ja, hun havde i min mailadresse min hjemmeside, hvilken ville have givet hende svaret på hvad det var Mollie elskede at lave, som involverede en lang snor og mig gående bagefter - dette kunne hun ikke sætte et ord på, selvom hun har hunde selv.

 

Jeg ved ikke om jeg tror på det; jeg har prøvet det på hundene (en gang af Alex og Ninjamor snakkede lidt med Mollie under en healingseance (hed det ikke det?)) og jeg har været meget kritisk med de informationer jeg har fået... Men jeg kunne godt finde på at gøre det igen med hundene - jeg ved ikke om jeg tør med mig selv (jeg er en ganske privat person, der ikke lukker ret nemt op for nogen).

Jeg har også prøvet det med min hest, men jeg kan ikke rigtig huske hvad jeg fik ud af det udover, at jeg kan huske, at det gjorde mig ekstremt ked af det.

 

I samme moment kan jeg sige, at hun (Alex) snakkede med dem efter en periode med anspændthed mellem Mollie og Rosie og da hun var færdig med at snakke med dem, så var der rent faktisk ro i flokken i ret lang tid (hvilket var meget unormalt på det tidspunkt). Jeg vidste ikke præcis hvornår hun ville snakke med dem, men fik besked på det efter hun havde sludret med dem.

 

Det var forøvrigt også "sjovt" at se Ninjamor sammen med Mollie til healing - jeg kunne tydeligt se en forskel på Mollie, når Ninjamor "fik fat i hende" og hvornår Mollie meldte sig ud.

 

Om jeg er alternativ og stærkt troende på clairvoyance, ved jeg ikke - jeg tror på, at der er mere mellem himmel og jord end hvad vi lige kan se.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 435
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Ninjamor

Omvendt så kan en person også være så positivt indstillet overfor det fortalte/skrevne at de får det til at passe på dem.

Fx kan beskrivelsen af Shabi passe utroligt godt på de fleste hunde jeg kender, min egen inkluderet.

 

Absolut, det var nogenlunde det jeg skrev

 

Ham jeg var hos påstod at have kontakt med min farmor, hende kan jeg vel ikke lukke af for :hmm:

 

Hvis kontakten var din farmor så nej.

 

Oh well, måske min skepsis forhindrer mig i at få oplevelsen :vedikke: jeg gad jo vildt godt. Men samtidigt så får jeg mere og mere den holdning til det, at det vist er noget man skal tro på/ønske for at det virker :???:

 

Tjah, sådan er det bare ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjah, sådan er det bare ikke.

Jeg ved at du er overbevist om at det ikke er sådan, ja :-)

 

Men vi bliver ikke enige og fred nu være med det :vedikke: jeg synes det er fint at mennesker der har behov for det kan finde støtte i den slags. Og så længe det virker for dem, er del vel egentligt også ligemeget om det er fake eller ikke :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Jeg ved at du er overbevist om at det ikke er sådan, ja :-)

 

Men vi bliver ikke enige og fred nu være med det :vedikke: jeg synes det er fint at mennesker der har behov for det kan finde støtte i den slags. Og så længe det virker for dem, er del vel egentligt også ligemeget om det er fake eller ikke :-D

 

 

Hvad er det præcist vi ikke kan blive enige om her?

 

Hvis jeg, eller en anden, kan give nogle oplysninger om et dyr eller en person, som umuligt har kunnet læses, høres, ses eller på anden måde findes ud af på forhånd, hvor kommer dette så fra, ville du mene?

 

Jeg tænker specifikke på ting, ikke almindelige ting som er en del af stort set alle hundes hverdag, men f.eks. at det er en omplaceringshund, hvor mange børn der var i hundens tidligere hjem, hvad disse børn gjorde ved hunden, hvordan indkørslen til hundens træningsplads ser ud, at hunden har en speciel skavank osv osv osv alt sammen efterfølgende bekræftet af ejeren.

 

Hvis ikke disse informationer kommer et sted fra, det være sig dyret selv, universet, jeg er sådan set ligeglad, hvor i alverden kan de så komme fra?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Interessant diskussion. :-) Men hvis den skal fortsætte, kan I måske lave en separat tråd til den, så den ikke fortsætter i Shabis tråd? :blink:

 

Det er ingen skam at gå når man bliver smidt ud..

Link til indlæg
Del på andre sites

Kommer lidt til at tænke på en udsendelse jeg så, hvor en bunke voksne skriftligt havde svaret på spørgsmål og fik udleveret en skriftlig analyse af dem selv og skulle så skrive hvor godt de følte at det passe - tror det var 80-90 % som følte at det passede super godt. De sad i et klasselokale og blev så bedt om at bytte ark med deres sidemand og skulle så prøve at se hvor godt de syntes at det passede på dem.

Alle ark var ens :lol:

 

Jeg synes det var super grinern. Mens de selv læste udtalelsen, så fik vi seere også læst dem og som udestående kunne man godt se at det ville passe på ALLE. Hvis der blev sagt øst om dig, så blev der bagefter sagt vest.

 

- men med det sagt, så vil jeg gerne tro på det, for synes det er super spændende. Og hvorfor skal alt være så logisk og ligetil. er selv totalt logisk i min tankegang, men vil gerne skubbe til mine egne grænser og forbehold overfor det spirituelle.

Kunne godt finde på at prøve med Lumi, men nok mest for at "teste" clairvoyanten :oops: - og for sjov :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

De her må også hellere komme ind i Shabis egen tråd. :-D

 

Jeg har en sovesofa stående på mit kontor på arbejde. Når den lille mås er med, mener hun, at det er hendes helt egen dejlige kurv. :lun:

 

[ATTACH]26094[/ATTACH]

 

[ATTACH]26095[/ATTACH]

 

[ATTACH]26096[/ATTACH]

 

[ATTACH]26097[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er bare ved at blive så dygtig til agility, den lille mås. :lun:

 

I aften var fjerde gang, hun var med til træning, og der er bare en KÆMPE forskel fra første gange, hun var med. Tunnel og pose, som hun ikke kunne i starten, har hun nu ingen problemer med, og slalom, som hun heller ikke kunne i forvejen, er også godt på vej. :5up:

 

Men derudover er hun også blevet super god til at følge min dirigering, også på ret svære baner! I dag løb vi en bane med nogle ret tricky springkombinationer med mange svære skift, backspring og videre- og fremadsendelser - og hun gjorde det bare perfekt! :klap: Jeg skal stadig være tydeligere i min dirigering med hende end med Tyson, men det er kun sundt for mig, for så bliver jeg mere opmærksom på mit kropssprog. :mrgreen:

 

Hun synes, at det er super sjovt, og det er jo også skønt at mærke. :hjerte: Hun er en rigtig lille springbønne, der drøner rundt og er her der og alle vegne, væver, vims og super hurtig! :hundifart:

Link til indlæg
Del på andre sites

Århhhhhhhhhhh billede 2. Sikke øjne. :hjerte::hjerte:

 

Hvad er backspring? Er det når hun løber rundt om vingen og springer mod dig? Altså modsat post-turn, hvor hun springer over bommen og drejer rundt om vingen og tilbage til dig?

 

:hmm::-)

 

Nej, et backspring er når hunden springer væk fra dig. Men ikke som en fremadsendelse, hvor hunden springer fremad i en lige linje, og du typisk løber samme linje. I stedet sender du hunden væk fra dig i en anden vinkel end din løbebane. Giver det mening, eller er jeg vildt dårlig til at forklare det? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Århhhhhhhhhhh billede 2. Sikke øjne. :hjerte::hjerte:

 

Hvad er backspring? Er det når hun løber rundt om vingen og springer mod dig? Altså modsat post-turn, hvor hun springer over bommen og drejer rundt om vingen og tilbage til dig?

 

:hmm::-)

 

Nej, et backspring er når hunden springer væk fra dig. Men ikke som en fremadsendelse, hvor hunden springer fremad i en lige linje, og du typisk løber samme linje. I stedet sender du hunden væk fra dig i en anden vinkel end din løbebane. Giver det mening, eller er jeg vildt dårlig til at forklare det? :genert:

 

Ok, nu har jeg lavet en tegning, der måske kan forklare det lidt bedre. :-) De sorte streger er springene, den grønne linje er din løbebane, og den røde linje er hundens løbebane. Det første og sidste spring er backspring, fordi du sender hunden væk fra dig.

 

[ATTACH]26145[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Shabi har været til dyrlægen og få en tandrensning i dag, så hun har været i narkose, det lille pus. :ae: Heldigvis gik det helt uden problemer. :5up:

 

Jeg havde tænkt, at Tyson sikkert ville være glad for at få nogle timer alene med sin mor, uden at Shabi var der, men det virkede han helt ligeglad med. :lol: Til gengæld blev han meget glad for at se hende igen, da vi hentede hende. :lun:

 

Efter at vi var kommet hjem, smuttede jeg lige 10 minutter for at hente min nye USB-dims til mobilt bredbånd på posthuset (var kommet til at knække den, jeg havde). Jeg optog hundene, mens jeg var væk, og Tyson lagde sig hen ved siden af Shabi og sov. Og han har også lagt sig tæt ved siden af hende nu. :hjerte:

 

Det er virkelig dejligt, at han sådan nyder, at den lille tøs er flyttet ind. :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Shabi har været til dyrlægen og få en tandrensning i dag, så hun har været i narkose, det lille pus. :ae: Heldigvis gik det helt uden problemer. :5up:

 

Jeg havde tænkt, at Tyson sikkert ville være glad for at få nogle timer alene med sin mor, uden at Shabi var der, men det virkede han helt ligeglad med. :lol: Til gengæld blev han meget glad for at se hende igen, da vi hentede hende. :lun:

 

Efter at vi var kommet hjem, smuttede jeg lige 10 minutter for at hente min nye USB-dims til mobilt bredbånd på posthuset (var kommet til at knække den, jeg havde). Jeg optog hundene, mens jeg var væk, og Tyson lagde sig hen ved siden af Shabi og sov. Og han har også lagt sig tæt ved siden af hende nu. :hjerte:

 

Det er virkelig dejligt, at han sådan nyder, at den lille tøs er flyttet ind. :kys:

 

:lun::lun: der er jo ikke et øje tørt:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er god nok, her til morgen var der to (bittesmå) pletter blod på sengetøjet.

 

Tyson har været meget interesseret i måsen i dag, han vil gerne snuse og slikke hende hele tiden (jeg prøver at begrænse det), og når hun ligger og slikker sig (det gør hun meget), bliver han rastløs og piver og kan ikke forstå, at han ikke må være med. :rolleyes:

 

Måsen skælder ham ud, når han bliver for insisterende i sine tilnærmelser, men hun har åbenbart også humørsvingninger, for lige pludselig snusede hun til hans pistol og hoppede selv rundt og lavede lidt parringsdans. Men kun i ca. 10 sekunder, så blev hun igen sur på ham. Vi skal nok få det hyggeligt de næste tre uger. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...