Hop til indhold

April-hunde 2010


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

  • Svar 251
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Dygtig Karla - kan hun ikke komme forbi her også?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tyson og jeg var jo til HTM-konkurrence, og både Aina og flere af deltagerne tog maaaange billeder, som man kan se i den fælles HTM-tråd :mrgreen::

 

http://www.hunde-forum.dk/traening/14858-den-faelles-htm-dogdancing-trad-2.html#post373644

 

Her er et lille udpluk.

 

[ATTACH]24961[/ATTACH]

 

[ATTACH]24962[/ATTACH]

 

[ATTACH]24963[/ATTACH]

 

[ATTACH]24964[/ATTACH]

 

[ATTACH]24965[/ATTACH]

 

[ATTACH]24966[/ATTACH]

 

[ATTACH]24967[/ATTACH]

 

[ATTACH]24968[/ATTACH]

 

[ATTACH]24969[/ATTACH]

 

[ATTACH]24970[/ATTACH]

 

[ATTACH]24971[/ATTACH]

 

[ATTACH]24972[/ATTACH]

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

hehe, hvor mange kostume skift har du på såadn en dag? :mrgreen: fine billeder

 

Tja, i dag stillede jeg op i tre forskellige klasser, så det krævede jo lidt forskellige outfits. :mrsgreen: Randi, som jeg arrangerede konkurrencen med, laver HTM med begge sine hunde, og hun stillede op med i alt fem numre, så hun lavede nærmest ikke andet end at klæde om. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke noget lækker vejr vi har haft i dag. Da jeg havde fri kl.15:30 kom Bjørn og hentede mig og havde hundene med. Så tog vi en tur til søen, lod hundene køle lidt af i vandet og gik en god tur i bakkerne bagefter (tror faktisk vi så Sherlock på vej derud).

 

Da Dumle havde været i første gang var det Novas tur og hun gik faktisk ret langt ud i dag i forhold til sidste gang:

[ATTACH]25002[/ATTACH]

 

og hun fik endda aporten :klap:

[ATTACH]25003[/ATTACH]

 

og igen:

[ATTACH]25004[/ATTACH]

 

og fandt ud af at den var rigtig sjov at løbe med:

[ATTACH]25006[/ATTACH]

 

og til sidst kom hun endda hen med den (ja, Dumle syntes det er rigtig unfair at det ikke er hans tur):

[ATTACH]25005[/ATTACH]

 

Dumle ligger op til leg efter at have været i vandet og have rullet sig i en masse jord:

[ATTACH]25007[/ATTACH]

 

Dygtige hunden:

[ATTACH]25008[/ATTACH]

 

[ATTACH]25009[/ATTACH]

 

og udsigten fra søen som vi havde helt for os selv:

[ATTACH]25010[/ATTACH]

 

og en fra turen i bakkerne bagefter:

[ATTACH]25011[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke noget lækker vejr vi har haft i dag. Da jeg havde fri kl.15:30 kom Bjørn og hentede mig og havde hundene med. Så tog vi en tur til søen, lod hundene køle lidt af i vandet og gik en god tur i bakkerne bagefter (tror faktisk vi så Sherlock på vej derud).

 

Da Dumle havde været i første gang var det Novas tur og hun gik faktisk ret langt ud i dag i forhold til sidste gang:

[ATTACH]25002[/ATTACH]

 

og hun fik endda aporten :klap:

[ATTACH]25003[/ATTACH]

 

og igen:

[ATTACH]25004[/ATTACH]

 

og fandt ud af at den var rigtig sjov at løbe med:

[ATTACH]25006[/ATTACH]

 

og til sidst kom hun endda hen med den (ja, Dumle syntes det er rigtig unfair at det ikke er hans tur):

[ATTACH]25005[/ATTACH]

 

Dumle ligger op til leg efter at have været i vandet og have rullet sig i en masse jord:

[ATTACH]25007[/ATTACH]

 

Dygtige hunden:

[ATTACH]25008[/ATTACH]

 

[ATTACH]25009[/ATTACH]

 

og udsigten fra søen som vi havde helt fra os selv:

[ATTACH]25010[/ATTACH]

 

og en fra turen i bakkerne bagefter:

[ATTACH]25011[/ATTACH]

 

Ih, rigtige dejlige billeder! Man kan næsten mærke solen, bare ved at se på dem.

 

Hvor henne var det du tror at du så os? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det passer meget godt :-D Fårene lod os heldigvis leve, de kan godt være lidt arrige overfor Sherlock :lol:

 

Haha det tror jeg gerne, de er altså ikke altid lige venligsindede de får :lol: Går man gennem dalen i Skelhøje kan man også risikerer at møde et arrigt får eller to :lol: Overvejede faktisk et øjeblik at vi skulle stoppe og høre om du ville med til søen... men så kom jeg i tanke om at vi jo slet ikke havde plads i bilen :oops::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha det tror jeg gerne, de er altså ikke altid lige venligsindede de får :lol: Går man gennem dalen i Skelhøje kan man også risikerer at møde et arrigt får eller to :lol: Overvejede faktisk et øjeblik at vi skulle stoppe og høre om du ville med til søen... men så kom jeg i tanke om at vi jo slet ikke havde plads i bilen :oops::lol:

 

Især ikke når de har lam, Sherlock går lige så fint ved min side, alligevel nedstirrer de ham bare meget ondskabsfuldt :mrgreen:

 

Det var ellers en sød tanke, tak! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidder lige og kigger billeder igennem og ville da lige dele 3 med jer.

 

Billede 1:

Lumi elsker at møsse Tyson og fik lige fanget det, da Tyson og Shabi var her sidst :lun:

 

Billede 2:

Lumi havde været i bad og fået fint tørklæde på, da vi i lørdags var til fødselsdag hos min moder :hjerte:

 

Billede 3:

Prøvede at tage billeder af Lumi, Tyson og Shabi til en WellDone konkurrence på facebook. Vandt desværre ikke, men synes billedet er lidt kært...de vil alle 3 meeeget gerne have den stang :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...