Hop til indhold

Mest for Findus og Akrebbe :-)


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Gæst Findus
Ligegyldig hvilken en du vælger så vil du fortælle mig senere at du fik den bedste, den sødeste, den smukkeste...den der passede bedst til jeres familie :mrgreen: tro mig..jeg har været her før :slem:

 

Ja, du har sikkert ret :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 252
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst akrebbe
Skal de ikke snart have sig nogle navne de små tøser?

 

Blå = Flora :lun:

 

min skal hedde Lilli.. Lions of Denmark Flirting Lilli:hjerte::hjerte: og så snart jeg ved hvad det er for én af de små damer det blir - gir jeg lyd!

Link til indlæg
Del på andre sites

Aha.. Det kan jeg godt se er rimelig kompliceret. Noget hemmeligt :hmm:

 

Jeg troede bare det var noget med at de skulle have et rigtigt navn inden 3 uger eller sådan noget pga. noget med stambogen.

Næææ...hvis man ikke gør det før 3 uger så får man en bøde på 750 kr... men stambøgerne kommer lige meget hvor sent man sender papirerne ind...
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
Vi kan ikke helt beslutte os og venter til vi har valgt hvalpen ud.. Men på listen har vi navne som:

 

Diva

Lucca

Frida

Dagny

Silke

Duffy

 

:mrgreen:

 

ENDELIG kom der nogle navne frem!! Det har jeg også fisket efter længe:slem: Jeg synes Dagny eller Frida er kært..:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Næææ...hvis man ikke gør det før 3 uger så får man en bøde på 750 kr... men stambøgerne kommer lige meget hvor sent man sender papirerne ind...

 

Ah, okay :-D

 

Fine navne, Findus. Duffy er rigtig fint og meget løveagtigt.. Lucca er også flot ogminder meget om min kommende datters navn (og her snakker vi om ca. 7-8 år, altså ifølge kæresten :genert:).

 

Min stemme falder for Duffy - jaja, jeg ved godt det ikke er en afstemning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
ih, det bliver spændende hvilke 2 der bliver jeres :lun: jeg stemmer på frida! hvis jeg en dag får en tæve mere, så skal hun hedde Frida...

 

Karla og Frida :hjerte: det er da totalt som to gamle pebermøer :mrgreen:

 

hæhæ ja det var ikke helt galt.. Men ved ikke om det lyder som 2 gamle pebermøer - eller 2 hunde jeg bare måtte møde:engel:

 

Ja Findus og jeg er også så spændte.. men det er der nok snart ikke nogen inde på HF som kan være i tvivl om:stupid:

Men det er jo også altid en stor oplevelse af få ny hvalp.. Det gør det jo så bare ekstra skønt, at der er SÅ meget service på- at der bliver lagt billeder ud til os på HF. Tror det sker når vi har ævlet og kævlet længe nok, så Janni til sidst forbarmer sig over os:klap: (hmm eller også håber hun på at billederne kan tilfredsstille os, bare et par dage, inden vi begynder igen:damn:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kan ikke helt beslutte os og venter til vi har valgt hvalpen ud.. Men på listen har vi navne som:

 

Diva

Lucca

Frida

Dagny

Silke

Duffy

 

:mrgreen:

 

Gode navne! :-D

Har lige prøvet at kalde dem (jaja jeg er nok lidt mærkelig :genert:) og kan bedst lide lyden af Lucca. Det er rigtigt kært og nemt at kalde - lyder "gladt", når man kalder det. Som en lille frisk vaps :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
hæhæ ja det var ikke helt galt.. Men ved ikke om det lyder som 2 gamle pebermøer - eller 2 hunde jeg bare måtte møde:engel:

 

Ja Findus og jeg er også så spændte.. men det er der nok snart ikke nogen inde på HF som kan være i tvivl om:stupid:

Men det er jo også altid en stor oplevelse af få ny hvalp.. Det gør det jo så bare ekstra skønt, at der er SÅ meget service på- at der bliver lagt billeder ud til os på HF. Tror det sker når vi har ævlet og kævlet længe nok, så Janni til sidst forbarmer sig over os:klap: (hmm eller også håber hun på at billederne kan tilfredsstille os, bare et par dage, inden vi begynder igen:damn:)

 

 

Årh pjat, synes da ellers at vi er gode til at skjule vores begejstring :engel: Hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Gode navne! :-D

Har lige prøvet at kalde dem (jaja jeg er nok lidt mærkelig :genert:) og kan bedst lide lyden af Lucca. Det er rigtigt kært og nemt at kalde - lyder "gladt", når man kalder det. Som en lille frisk vaps :hjerte:

 

Hehe, altså det der med at kalde det højt i stuen det kender jeg alt til :mrgreen: Og min kæreste og jeg gik tur i skoven den anden dag og kaldte navnene højt -det er måske en smule mærkeligt:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, altså det der med at kalde det højt i stuen det kender jeg alt til :mrgreen: Og min kæreste og jeg gik tur i skoven den anden dag og kaldte navnene højt -det er måske en smule mærkeligt:blink:

 

Hehe så er det ikke kun mig :mrgreen:

 

Men man skal jo også føle at navnet "ligger godt i munden", så jeg synes det gir god mening at I har "kaldt på jeres kommende hund" :klap:

 

Har lige fundet listen:

Geisha

Nala

Safir

Mayo

Lotus

Freya (en gudinde)

Omega

Lava

Mimi

Gaio (betyder glad på italiensk)

Aponi (sommerfugl)

Naira (store øjne)

Laika (første hund i rummet)

Salsa

Kiwi

Alfa

Audi

Zuma

Bali

Comet

Cleo

Alma

Vida (liv på spansk)

Ami (ven)

Maka (jorden)

Tuggi

Theia (en gudinde)

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Hehe så er det ikke kun mig :mrgreen:

 

Men man skal jo også føle at navnet "ligger godt i munden", så jeg synes det gir god mening at I har "kaldt på jeres kommende hund" :klap:

 

Har lige fundet listen:

Geisha

Nala

Safir

Mayo

Lotus

Freya (en gudinde)

Omega

Lava

Mimi

Gaio (betyder glad på italiensk)

Aponi (sommerfugl)

Naira (store øjne)

Laika (første hund i rummet)

Salsa

Kiwi

Alfa

Audi

Zuma

Bali

Comet

Cleo

Alma

Vida (liv på spansk)

Ami (ven)

Maka (jorden)

Tuggi

Theia (en gudinde)

 

:mrgreen:

 

Gode navne imellem og kan se at der er flere af de samme vi har på den "usorterede" liste... Synes Mayo er kært, men min kæreste ødelægger det lidt når han sidder ved siden af og siger naise efter jeg siger det højt :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...