Hop til indhold

Månedens hund maj 2010 "Arbejdende hund"


Recommended Posts

MÅNEDENS HUND MAJ 2010

 

Denne månedes kategori: "Arbejdende hund".

 

HUSK at kandidat billederne skal være online i denne tråd senest den 20. maj kl. 20.00 for at deltage. Afstemningen på de indsendte billeder starter dagen efter.

 

KUN ét billede af samme hund, kan deltage pr.måned i konkurrencen, og du skal selv eje den afbillede hund. For at begrænse billederne og forøge stemmerne på de indsendte billeder, er det kun tilladt at deltage med én hund. Vil du have flere billeder online af din(e) hund(e), skal den/de i dit fotoalbum

 

KUN 1 billede i tråden - ellers er det umuligt at overskue for dommerpanelet - vil du bruge et andet billede end det første, skal dette udskiftes i samme indlæg.

 

Denne måneds kategori er valgt af sidste måneds vinder.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 51
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Sitto
hvad er forskellen på arbejdende hund og hjælpe hund? :hmm:

Mit gæt vil være at under arbejdende hund går træning såsom fx lydighed, agility osv. og andre øvelser / hundespil også ind under. Her hjælper hunden jo ingen, men arbejder i stedet for. Sådan tolker jeg det i hvert fald. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit gæt vil være at under arbejdende hund går træning såsom fx lydighed, agility osv. og andre øvelser / hundespil også ind under. Her hjælper hunden jo ingen, men arbejder i stedet for. Sådan tolker jeg det i hvert fald. :blink:

 

Aaarhhh..... :mrgreen: så fatter Tonks tingene igen :blink::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit gæt vil være at under arbejdende hund går træning såsom fx lydighed, agility osv. og andre øvelser / hundespil også ind under. Her hjælper hunden jo ingen, men arbejder i stedet for. Sådan tolker jeg det i hvert fald. :blink:

 

hvis det er sådan det tolkes, så smider jeg lige dette billede ind... edit. har lige skiftet billede :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit gæt vil være at under arbejdende hund går træning såsom fx lydighed, agility osv. og andre øvelser / hundespil også ind under. Her hjælper hunden jo ingen, men arbejder i stedet for. Sådan tolker jeg det i hvert fald. :blink:

 

Jeg troede, at det var sådan noget med hyrdende hunde, politihunde o.l. Men hvis din tolkning er rigtig, smider jeg da lige et agilitybillede af Tyson. :-)

 

[ATTACH]26104[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Jamen så vil jeg poste et hyrde billede af Caia :-)

 

Billedet er fra Caias blot anden hyrdeundervisning - alder 8 måneder.

 

Hun har et instinkt der siger spar 2, og på billedet er vi igang med at træne hvor fårene er inde i round up - Sorry hvis det ikke er det rigtige ord:oops:

 

Underviseren har også lige sneget sig ind på billedet, hende med det røde hår:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto

Admin må rette mig hvis min tolkning er forkert - men det er sådan jeg tolker "Arbejdende hunde" i hvert fald. Vil da mene en hund på agilitybanen arbejder? Og dejligt med nogle agility billeder - dém kan jeg godt lide :klap:

Så håber min tolkning er rigtig, hehe.

 

Men nu kom jeg lige til at læse reglerne for deltagelse - man skal eje en afbillede hund. Må jeg deltage med Sitto? Når nu hun ikke er her mere.. :cry: for har nemlig et godt agilitybillede af prinsessen! :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

 

Men nu kom jeg lige til at læse reglerne for deltagelse - man skal eje en afbillede hund. Må jeg deltage med Sitto? Når nu hun ikke er her mere.. :cry: for har nemlig et godt agilitybillede af prinsessen! :hjerte:

 

Ja det må du :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit gæt vil være at under arbejdende hund går træning såsom fx lydighed, agility osv. og andre øvelser / hundespil også ind under. Her hjælper hunden jo ingen, men arbejder i stedet for. Sådan tolker jeg det i hvert fald. :blink:

 

Okay jamen...så ud fra din fortolkning :blink: så er her Izzie der lærer at dække :mrgreen: så totalt grinern ud :lol:

 

EDIT: har ændret billedet. Her er hun lidt ældrere men stadig samme ting vi træner :stupid: den er squ svær den "dæk!" :oops::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Kvaliteten er ikke den bedste :cry:.....men jeg elsker dette billede alligevel :-D

 

Det viser en typisk situation med Misja og min nu afdøde genbrugs-Golden, Max :lun:

Han løb altid med ud og med hjem når hun apporterede og han nød "legen" i fulde drag, men evnede ikke selv apport :vuf:

 

Det må så gå for at være en dobbeltarbejdende Misja, både at få pinden tilbage til dig og at hjælpe gammel retriver med at apportere :mrgreen: Dygtige Misja :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...