Hop til indhold

Månedens hund maj 2010 "Arbejdende hund"


Recommended Posts

  • Svar 51
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst The dogfather

Nu dyrker vi jo ikke noget bidarbejde eller redningsarbejde osv. som egentlig er det jeg vil betragte som arbejde...hehe....men jeg tænker at nu hvor en af Pablos kommandoer er "ARBEJD!", så må weightpull også være gældende...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Det her har været vist før - men Zacho og jeg, der flytter en 'lille' flok får på 400 stk, 5 km til en ny græsgang - vi gik af veje og diger og gennem et skovområde, uden et hegn som sikkerhed. Da vi nåede frem var der tælling.....og alle 400 stk var med :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto

Håber admin har været inde og se min fortolkning af titlen og derfor ikke har skrevet noget fordi den er korrekt - for ellers er en hel tråd fejltolket af mig nu :lol: Så må det hedde "Månedens hund maj 2010 "Arbejdende hund" - fortolket af Hundetossen" Men mon ikke det er korrekt, når admin ikke har været inde og rette mig? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto
Et stort Bravo til Sitto.

Min hund blev komplet panisk, da hun første gang skulle igennem tunnellen.

 

:klap:

 

Tak. :kys:

Sitto var heller ikke tryg ved den i starten, men hun kom hurtig efter det. Hun nåede også at træne agility i 2½ år, så hun blev en rigtig dygtig agility hund :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...