Hop til indhold

World Dog Show 2010


Recommended Posts

 

Doh! :stupid: Så regnede man da lige med, at man skulle hen og nulre nogle Goldens på lørdag, men nu kan jeg da se at Goldens kun er imorn! :megaked:

Troede der var alle hunde alle dage, men det kan jeg selvf godt se nu, måske var lige mange hunde på en gang.. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 345
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Doh! :stupid: Så regnede man da lige med, at man skulle hen og nulre nogle Goldens på lørdag, men nu kan jeg da se at Goldens kun er imorn! :megaked:

Troede der var alle hunde alle dage, men det kan jeg selvf godt se nu, måske var lige mange hunde på en gang.. :genert:

 

Hvis du skal nulre goldens lørdag, skal du vist til Vildbjerg

http://dansk-retriever-klub.dk/Billeder/DrkUU/pmvildbjerg/PMjuni26.2010racerne.pdf

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du skal nulre goldens lørdag, skal du vist til Vildbjerg

http://dansk-retriever-klub.dk/Billeder/DrkUU/pmvildbjerg/PMjuni26.2010racerne.pdf

 

Ja jeg fandt lige den anden tråd om vildbjerg :mrgreen:

 

http://www.hunde-forum.dk/udstillinger-foredrag-og-kurser/16311-retriever-i-vildbjerg-26-juni.html

 

Men kan ik helt gennemskue om man bare kan møde op, eller om man skal være medlem? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der står på ringlisten, at de skal på efter chesapeake'en. Mener de bedømmer cirka 20 hunde i timen til WDS, og der er 28 chesapeake'er.

Så du skal ikke komme alt for sent :-D

 

Et eller andet sted står der 30 hunde i timen - modsat normale udstillinger i Danmark får man jo ikke en skriftlig bedømmelse, så det går nok hurtigere end sædvanligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der mulighed for man kan sidde ned nogen steder eller skal man ha' en stol med?

 

Min mor skal med og kan ikke holde til at stå op en hel dag...

 

Jeg tager min egen stol med, nogle af hallerne er der sådan tilskuer-sæder, men det er jo ikke sikkert de er lige der, hvor I vil kigge + man ser ikke særligt godt fra 8. række

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Vi kommer lørdag formiddag - Slæber min mor og søster med, så vi får en rigtig familietur ud af det.

 

Og det primære formål er at jeg skal være fattig når vi går derfra.

Hyrdehundene som jeg jo helst ville se, er på torsdag eller fredag og jeg kan ikke engang bare flexe et par timer, med alle de møder jeg har :evil:

 

Så tager det bare lige som en shoppingtur i hundemekka, og får forhåbentlig set nogle lækre vovser undervejs også :klap:

 

Men er der nogen der skal i ringen, eller har hunde til fri begramsning, lørdag formiddag og middag - Så fortæl da lige hvor man kan finde jer ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Lørdag har jeg Groa med der ind. Er i sort T-shirt med hvid Pudeltryk på ryggen.

Søndag er uden Groa, har nok en rød langærmet bluse på, og muligvis rundt på en blå Fjällräven.

 

Vi er ved setterne lørdag, men når vi har kigget nok på dem og hvis vi kan finde rundt kan vi se om vi kan finde dig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen der har været afsted i dag? Som kan fortælle om resultater, eller lækre lækre stande :slem:

 

Jeg har, men kan ikke fortælle noget om resultater... Jo, Pajkos far fik en anden plads i Champion klassen - ikke helt tilfredsstillende..

 

 

Standene er der super mange af og de fleste har gode ting:5up:... Men der er også en stand med porcelæns-tingel-tangel med hundemotiver til at hænge på din væg :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen der har været afsted i dag? Som kan fortælle om resultater, eller lækre lækre stande :slem:

 

Jeg er lige kommet hjem - gik bare rundt og kiggede lidt på alle retrieverne uden at kigge efter nogen speciel. Vi var også en tur i Store Ring og se opvisninger.

 

Der var mange stande og jeg kom da hjem med nogle lækre ting - men i guder hvor var der også meget skrammel.

 

Jeg fik meldt mig ind hos Servicehundene, og da vi nåede til Varde på vejen hjem, ringede de og sagde, at jeg havde vundet lodtrækningen - så nu skal jeg liiiige en tur til Herning igen på søndag for at hente den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har, men kan ikke fortælle noget om resultater... Jo, Pajkos far fik en anden plads i Champion klassen - ikke helt tilfredsstillende..

 

 

Standene er der super mange af og de fleste har gode ting:5up:... Men der er også en stand med porcelæns-tingel-tangel med hundemotiver til at hænge på din væg :lol:

 

Jamen jeg elsker da bare, at have min væg fyldt med hundeporcelæn! :lol::lol::stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er lige kommet hjem - gik bare rundt og kiggede lidt på alle retrieverne uden at kigge efter nogen speciel. Vi var også en tur i Store Ring og se opvisninger.

 

Der var mange stande og jeg kom da hjem med nogle lækre ting - men i guder hvor var der også meget skrammel.

 

Jeg fik meldt mig ind hos Servicehundene, og da vi nåede til Varde på vejen hjem, ringede de og sagde, at jeg havde vundet lodtrækningen - så nu skal jeg liiiige en tur til Herning igen på søndag for at hente den.

 

Altså, skrammel, skrammel? Eller bare noget du ikke kunne bruge :blink:

 

Og tillykke med lodtrækningen! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var afsted idag, og fik set en masse, men langt fra det hele, for det er jo sindsygt stort, jeg fik også købt nogle ting. Jeg synes det var rigtig godt. Vi var inde og se en del opvisning, vi så politihunde, agility og service hundene. Er du gal de service hunde er dygtige. Vi så også dogdance, men det var nu ikke noget at råbe hurra for, desværre, for jeg plejer ellers at synes godt om det. Jeg fik set en masse schapendoes, bearded collier og schipperke hvilket er en hunde jeg overvejer engang i fremtiden, fik også snakket med en masse opdrættere. Det eneste der var totalt ærgeligt, var at der tit over højtalerne blev kaldt folk til bilerne fordi deres hunde var ved at koge over. Men ellers alt i alt en god dag.

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...