Hop til indhold

Buddha


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

I dag ville Buddha være fyldt 1 år.

 

Vil bare sige et tillykke til ham, jeg savner ham og tænker så tit på ham.. Håber han er et dejligt sted. Ville dog virkelig ønske at det var her ved os.

 

Lille 8 ugers flagermus

IMG_6064.jpg

DSC00046.jpg

 

 

Dejlige hvalpetænder

IMG_6989.jpg

_MG_7101.jpg

 

 

Og dejlig hvalpetræt

IMG_6190.jpg

_MG_7639.jpg

IMG_7683.jpg

DSC00098.jpg

DSC00110.jpg

 

 

Elskede at komme ud og se spændende ting

IMG_7573.jpg

_MG_7583.jpg

 

 

Buddha var i hvert fald ikke bange for at blive beskidt.. også kaldet ægte naturhund

DSC00050.jpg

IMG_6240.jpg

IMG_6243.jpg

IMG_6330.jpg

DSC00070.jpg

 

 

 

Han groede sig stor og slank

IMG_6333.jpg

IMG_7800.jpg

IMG_7766.jpg

IMG_6305.jpg

IMG_7785.jpg

IMG_7849.jpg

_MG_7868.jpg

_MG_7874_2.jpg

IMG_7786_2.jpg

IMG_7790.jpg

 

 

Og lavede ballade

IMG_7820_2.jpg

_MG_7882.jpg

 

 

Legede selvfølgelig med Samson

_MG_7943.jpg

IMG_8012.jpg

 

 

Meget smuk lille hund

IMG_7162.jpg

IMG_7158.jpg

 

Og så var det hele slut..

_MG_8078.jpg

Redigeret af Buddha
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

Ja han var dejlig :hjerte:

 

Man glemmer aldrig sine hunde og hvor der kan findes mange små sjove historier frem fra tankerne, man kan side og grine lidt af, når de ikke længere er der.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Renésj

Billeder siger uendeligt meget...

 

Budha nåede trods sit alt alt for korte liv at opleve en masse og sådan et indlæg sætter tanker igang hos alle hunde-elskere.

 

Minderne i hjertet hos en, kan man heldigvis ikke miste *s*

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Virkelig dejlige billeder:lun::hjerte:

 

Han har haft det rigtig godt hos jer, det er der ingen tvivl om.

 

Tillykke med Fødselsdagen Buddha.

 

Og jeg forstår godt at han er SAVNET. Det gør helt ondt at tænke på hvor hårdt det må være for jer... Puha!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

Tillykke med fødselsdagen, smukke Buddha.

 

Er sikker på at du bliver fejret i dag på den anden side af Regnbuebroen - og at du sikkert har fået lavet en masse ballade i den tid du har været derovre :-D

 

Til "menneske-Buddha": Der er ingen tvivl om, at den dreng var elsket og havde det godt hos jer. Man glemmer aldrig de store personligheder, der hægter sig fast i ens hjerte.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Årh Therese, nej bare rolig, Motor sker der ikke noget med, det har jeg lavet pagter med både foroven og forneden med :engel:

 

Ja han var altså en fin hund, sportsudgaven i forhold til Motor. Ved ikke rigtigt om jeg er nået dertil at jeg tænker på det sjove (eller, selvfølgelig gør jeg også det), men savner ham bare. Synes han skulle bo ved os sammen med Motor, det kunne virkelig være sjovt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh Therese, nej bare rolig, Motor sker der ikke noget med, det har jeg lavet pagter med både foroven og forneden med :engel:
Det lyder som en god plan - ikke fordi jeg tror Motor kommer "derned," men så er du da sikret :mrgreen:

 

Ja han var altså en fin hund, sportsudgaven i forhold til Motor. Ved ikke rigtigt om jeg er nået dertil at jeg tænker på det sjove (eller, selvfølgelig gør jeg også det), men savner ham bare. Synes han skulle bo ved os sammen med Motor, det kunne virkelig være sjovt.

Sådan har jeg det også, selvom det er lang tid siden, vi aflivede den sidste. Jeg kan stadig tænke på nogle situationer, de ville synes var herlige eller nogle ting jeg gerne ville have de skulle opleve. Og det tror jeg aldrig man holder op med. Men derfor er det hårdt alligevel, især fordi han var så ung.

:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

tillykke til Buddha, på den anden side... det er trist at det skulle ende sådan... men som de andre siger, så havde han et dejligt liv så længe han levede... mere kan man ikke bede om...

 

Og så fuldstændigt OT - hvor er det da sjovt, at ham og Motor slet slet ikke ligner hinanden :vedikke: det er sikkert intet nyt for samojede folk, men for os, der normalt synes at den ene hvide pelsklump ligner den anden, så er det sjovt at sidde og indse, at det gør de jo faktisk overhovedet ikke... heller ikke som hvalpe....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Ja synes osse det var mega unfair. Har været i rimelig dårligt humør, men meget bedre nu, var en super hyggelig eftermiddagstur med Motoren.

Ved inderst inde godt, at det var det rigtige, men tror jeg i hovedet har lavet beslutningen om mindst tusind gange..

 

Det allersidste billede, det var om aftenen efter vi havde været på dyrehospitalet. Han lå og tyggede i hans bamse, og der faldt hans rokketand så ud - som jeg fandt dagen efter, da han var væk.. Det var ret fint.

 

 

Amocca, ja de ligner overhovedet ikke hinanden. Synes alligevel at de 2 forreste trækhunde fra i torsdags lignede hinanden, osse selvom de var forskelligt køn.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin

Øv hvor er det altså noget af det mest triste jeg har hørt om :megaked: Jeg tuder hver gang jeg tænker på ham, selvom jeg aldrig mødte ham, hvilket jeg ikke plejer at gøre.. :cry: Der er et eller andet ved historien om ham som bare åbner mine "tude-sluser" :megaked:

 

Tusind mange trøstekram til dig og Anders :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...