Umulia Skrevet Maj 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 29, 2010 - men måske er jeg den eneste der er gammel nok til at kende ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 neeej, jeg genkender da det ansigt.. Gary Coleman er også død BBC News - Diff'rent Strokes star Gary Coleman dies at 42 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Maj 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 Gary Coleman er også død BBC News - Diff'rent Strokes star Gary Coleman dies at 42 Ham kendte jeg til gengæld ikke, men det gjorde min søn på 13 :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 tv genudsender regelmæssigt den serie han var med i som barn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 jeg husker dem begge - og synes det er skræmmende at Coleman er død så ung... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 Han slog vist hovedet og fik en hjerneblødning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 tv genudsender regelmæssigt den serie han var med i som barn Da ikke her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 Da ikke her jeg har set den i tv i dk indenfor de sidste år... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 Nej for pokker da:shock: Øv altså RIP Dennis og Gary (som jeg ikke rigtig kan placere) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Uggy Besvaret Juni 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2010 RIP! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juni 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2010 dennis hopper har lavet mange gode film. RIP. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 dennis hopper har lavet mange gode film. RIP. 100% enig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts