Hop til indhold

Shabi er flyttet til vestjylland.


pegasus
 Share

Recommended Posts

Shabi oppe fra løvemor Janni er flyttet ned til Stargirl og mig. Så nu har vi to løver til at rende rundt.

Foreløbigt ser det ud til at Shabi er faldt godt til. Milla har dog været ind over og fortalt hende at det er Milla der er dronningen af matriklen.

Zoya syntes det bare er ok at Shabi er flyttet ind. Gadedrengen Koda skulle lige afprøve om hun kunne drilles lidt. Det eneste han fik ud af det var øretæver af Milla.

Link til indlæg
Del på andre sites

Shabi er en rigtig dejlig lille hund - hun er meget kærlig og en rigtig putte-gøj. Hun vil gerne ligge rigtig tæt og gemme sit hovede mod ens mave mens hun bliver nusset. :lun:

 

Hun synes dog de store hunde er lidt skumle når de løber i haven og leger - som kommer hun løbende hen og hopper op i favnen på mig.

 

Kattene er hun totalt ligeglad med - hvis de andre løber efter dem kigger hun bare forundret på dem og ligner en der ikke forstår hvorfor de andre hunde dog gider bruge energi på det pjat :mrgreen:

 

Det værste her er nok vores hundegård - den bryder hun sig bestemt ikke om - især efter at Pegasus har forhøjet hegnet så hun ikke længere kan klatre ud. Den indhegnede terrasse klatrer hun også ud af - så jeg overvejer lidt om der måske er blandet lidt lidt dværg-ged i hende :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun får da godt nok set forskellige dele af landet, hva'.

 

Hvordan har hun taget flytningen? Den lille lækre Shabimås :-D

 

Jeg synes at hun - efter omstændighederne - har taget det flot.

Hun lidt mere tryghedssøgende end jeg forestiller mig hun er når hun er tryg - men det kan jeg nu godt forstå.

Hun er en dejlig lille hund :lun: Med en rigtig løvemås :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Tillykke med jeres nye skud på stammen :-D Håber i allesammen får det super godt sammen.. og håber ikke Shabi fryser for meget om numsen (ellers kan jeg da godt lige sende lidt motor-uld :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Søde, smukke Shabi-mås. :kys: Jeg håber, at hun ender med at falde 100 pct. til hos jer, hun er jo en dejlig hund og fortjener at blive i et godt hjem som jeres resten af hendes liv. :ae:

 

Puha, jeg savner hende altså tit. :cry: Utroligt at man kan nå at knytte sig sådan til en hund, man kun har haft et par måneder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Søde, smukke Shabi-mås. :kys: Jeg håber, at hun ender med at falde 100 pct. til hos jer, hun er jo en dejlig hund og fortjener at blive i et godt hjem som jeres resten af hendes liv. :ae:

 

Puha, jeg savner hende altså tit. :cry: Utroligt at man kan nå at knytte sig sådan til en hund, man kun har haft et par måneder.

 

Jeg forstår virkelig godt at du savner hende rigtig meget Sonja..

 

Og man knytter sig ekstremt hurtigt til de kære hunde.

 

Jeg håber også at hun kommer til at få det super super godt..

Link til indlæg
Del på andre sites

Søde, smukke Shabi-mås. :kys: Jeg håber, at hun ender med at falde 100 pct. til hos jer, hun er jo en dejlig hund og fortjener at blive i et godt hjem som jeres resten af hendes liv. :ae:

 

Puha, jeg savner hende altså tit. :cry:Utroligt at man kan nå at knytte sig sådan til en hund, man kun har haft et par måneder.

 

Ja, det er utroligt, men samtidig fantastisk. Tænker på dig!!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...