jukl Skrevet Juni 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2010 Jeg faldt ved et tilfælde over dette forum, og nu er jeg så medlem. Jeg har schæferhunde. Overvejer at gå på pension, og få nogle gode aktive år med mine vuffer, som jo kræver en del. Prøver at sætter et par billeder ind af dem.:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 Årh :hjerte: Nej hvor er de dejlige! Ville osse ønske jeg kunne gå på pension og bare lave hundeting hele tiden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Juni 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 Velkommen til. Sikke nogle skønne hunde... /Mette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Juni 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 Velkommen Håber du bliver glad for at være her inde.. Synes det lyder som en rigtig rigtig god plan, det med at kunne gå hjemme med vovserne... Det går jeg også og drømmer om... Meeen, der kommer til at gå maaaaaange år endnu Og smukke hunde du har:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ina Besvaret Juni 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 Velkommen herinde Jeg er også hjemmegående og nyder mine vapser som tæller 3. stk. beagles - kan kun anbefales og dine dejlige hunde ville da elske det :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Juni 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 Flotte hunde, velkommen!:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 Velkommen til:-D Dejlige hunde:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Juni 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 Velkommen..! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 Velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mutti-dyreglad Besvaret Juni 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 Aii, hvor er de dejlige.. Velkommen til.. Jeg er også relativt ny, men har stor glæde af det herinde; det vil jeg også ønske dig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Velkommen til . Sikke nogle dejlige hunde :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Soey Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Velkommen til:vinken: Sikke nogle fine smukke vapser. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
jukl Besvaret Juni 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2010 Jeg tror faktisk slet ikke jeg er ny......Jeg har da vist været medlem for flere år siden. Den gang så forum meget anderledes ud, og vi var ikke ret mange...... Det er da helt fantastisk som det har udviklet sig..... Hurra for det..... Jeg kunne slet ikke kende det i starten...... Desværre har jeg ikke længere mit gamle log ind. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2010 Hej og velkommen til - igen :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gårdhunden Besvaret Juni 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2010 Hej og velkommen til Sikke nogle dejlige hunde du har :hjerte: Jeg går selv hjemme med mine 3 dejlige hunde :banan: jeg kan godt forstå du overvejer at gå på pension, så du rigtig kan hygge dig sammen med dine hunde :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillian53 Besvaret Juni 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2010 Velkommen til og når du overvejer pension gætter jeg på at du måske er over 30:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
jukl Besvaret Juni 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2010 Lillian, Jeps. Jeg er mellem 80 oh skindød- Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Juni 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2010 Jamen velkommen tilbage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Juni 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2010 Det er jo helt fint med nogle, der har lidt år og historie bag sig, på sådanne et forum son dette, så velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pawgeser Besvaret Juni 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2010 Velkommen til. Sikke nogle lækre hunde, du har. Jeg er også hjemmegående, har dog kun en hund, men har så været så "letsindig" at få en kattekilling også, så man kan sagtens få tiden til at gå. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret Juni 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2010 velkommen til:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts