Hop til indhold

Jeg er ny.


jukl
 Share

Recommended Posts

Jeg faldt ved et tilfælde over dette forum, og nu er jeg så medlem.

Jeg har schæferhunde. Overvejer at gå på pension, og få nogle gode aktive år med mine vuffer, som jo kræver en del. Prøver at sætter et par billeder ind af dem.:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Velkommen :-)

 

 

Håber du bliver glad for at være her inde..

 

 

Synes det lyder som en rigtig rigtig god plan, det med at kunne gå hjemme med vovserne... Det går jeg også og drømmer om... Meeen, der kommer til at gå maaaaaange år endnu :-)

 

Og smukke hunde du har:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror faktisk slet ikke jeg er ny......Jeg har da vist været medlem for flere år siden. Den gang så forum meget anderledes ud, og vi var ikke ret mange......

Det er da helt fantastisk som det har udviklet sig.....

Hurra for det.....

Jeg kunne slet ikke kende det i starten...... Desværre har jeg ikke længere mit gamle log ind.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gårdhunden

Hej og velkommen til :vinken:

 

Sikke nogle dejlige hunde du har :hjerte:

 

Jeg går selv hjemme med mine 3 dejlige hunde :banan: jeg kan godt forstå du overvejer at gå på pension, så du rigtig kan hygge dig sammen med dine hunde :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Pawgeser

Velkommen til. Sikke nogle lækre hunde, du har. Jeg er også hjemmegående, har dog kun en hund, men har så været så "letsindig" at få en kattekilling også, så man kan sagtens få tiden til at gå.:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...