Hop til indhold

At puste


Lonny
 Share

Recommended Posts

Nova slikker som en vanvittig og så vil hun utrolig gerne møsse bagefter. Dumle ryster på hovedet og går fornærmet sin vej og det næsten lige meget hvor blidt man puster. Ligger han for en gangs skyld og sover i sengen går han også sin vej hvis man kommer til at puste ham i hovedet :roll::lol:

 

Sjovt så forskellige de er, og her i tråden kan jeg også høre at de forskellige hunde har meget delte meninger om det, men de færreste er ligeglade, enten elsker de det, eller også hader de det :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige oplevet noget pudsigt ved Luna og ville høre om I andre har prøvet det samme :-D

 

Jeg pustede hende lige så forsigtig på næsen, eller sådan nærmere åndede på hende, ikke noget der kunne genere. Og hun reagerede ved nærmest at se sagelig ud, hvorefter hun stak tungen frem og ligesom smagte på min ånde, og derefter fik jeg et forsigtig slik på munden :lun:

 

Hvordan reagerer jeres hunde hvis I ånder/puster blidt på deres næse?

Jeg får en hund der vender siden til og bliver jeg alligevel ved, får jeg enten det mest fornærmede blik og en hund der går væk - eller jeg får et snot-prust tilbage og en hund der går væk :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige oplevet noget pudsigt ved Luna og ville høre om I andre har prøvet det samme :-D

 

Jeg pustede hende lige så forsigtig på næsen, eller sådan nærmere åndede på hende, ikke noget der kunne genere. Og hun reagerede ved nærmest at se sagelig ud, hvorefter hun stak tungen frem og ligesom smagte på min ånde, og derefter fik jeg et forsigtig slik på munden :lun:

 

Hvordan reagerer jeres hunde hvis I ånder/puster blidt på deres næse?

 

Så laver vi næse-øvelsen, der går ud på, at vi sidder og gnider næse mod snude. Den ting opstod fordi Bassen havde en mani som hvalp med at bide vildt og inderligt og meget hårdt i min mega næse. Så måtte vi liiiige øve; det er ikke sjovt at blive bidt, det er ikke sjovt at bide. Det er sjovt at gnide snuder :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sophus bliver sådan helt fjollet og legesyg og vil også gerne slikke én i hovedet, hvis han fik lov. Jeg bruger det nogle gange til at aflede hans opmærksomhed fra ting. Han synes helt klart, at det er sjovt :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Motor så også dybt krænket ud og gik væk fra mig :fornaermet: Pustede ellers helt forsigtigt..

 

Det sjovt at nogle hunde ser det som den største fornærmelse, mens andre elsker det, men jeg egentlig mest forundret over dem der elsker det, for jeg var egentlig overbevist om at Luna ville reagerer som Buddha, men hun elskede det som sagt bare :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Blow on my nose once - I'll lick yours...:lun:

 

Blow on my nose twice - I'll try to eat it & beat it :shock:

 

Så det er ikke noget vi gør os i her i huset :lol:, I hvert fald kun én gang.

 

Tror ikke Vics forsikring dækker rekonstruktionskirurgi, når han har bidt næserne af os :hmm:

 

:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Da Sascha var yngre reagerede hun ved at tage sine bølleører på og gå i legeflip! Nu reagerer hun ved at kigge lidt til siden, nærmest ignorerer mig. Puster jeg lidt hårdere går hun enten sin vej eller springer på mig med bølleører på og vil lege. :roll:

 

Nellie kigger nysgerrigt og slikker mig lige så stille i hovedet. Hun er så romantisk. :hjerte:

 

Edit: Testede det lige med Sascha mens hun lå og slappede af. Hun blev bare liggende, åbnede øjnene en smule mere, men blev ellers bare ved med at kigge mig i øjnene uden anden reaktion.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...