Hop til indhold

Billedtråd med Gårdhunde


ridiger
 Share

Recommended Posts

  • Svar 152
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hun minder om Mollys far :

[ATTACH]48667[/ATTACH]

 

Eller :vedikke:

 

svært at se på det lille billede, men farvemæssigt gør hun da :-D det ser dog ud som om hans ansigt er noget mere spids end hendes? :vedikke:

 

Jeg synes jo personligt hun minder mere om en jrt i ansigtet end en dsg - men såfremt hun ikke får ben op til himlen, så prøver vi at fremstille hende og se hvad gårdhundeeksperterne siger....

Link til indlæg
Del på andre sites

Amocca: hvor skægt at Karla også hyler :lol: er det sådan et uuuUUuuuuu utålmodigt agtigt hyl?

 

 

Hun har mange forskellige slags piv / hyl / tud... er i det hele taget en meget vokal hund...

 

Hun har en:

- jeg vil have en / den pivelyd

- nu har vi stået her længe nok, der skal ske noget pivelyd

- en ååååh nej, min mor er gået fra mig pivelyd

- en "vi står foran en agilitybane, er det snart min tur" pivelyd

- en Åh min gud, jeg eeeeelsker bare det menneske der, lad mig nu løbe derhen pivelyd

- en "nu er vi der snart" pivelyd til når vi nærmer os et dejligt sted hun kender

 

og mange andre. De er alle distinktivt forskellige, så jeg ved hvad hun siger. Men især hendes "ååååh nej, min mor er gået og jeg er stakkels" lyd er en nøjagtig gårdhundelyd. Der kan jeg blive i tvivl om det er hende, hvis jeg hører en anden dgs

Link til indlæg
Del på andre sites

Han har desværre ædt stikket til mit kamera, når jeg får det nye så skal I få nye billeder at se af min langbenede præ-teen hvalp :klap:

 

Så er det nye stik ankommet, I skal da lige se mit lille monster :mrgreen:

 

(han ligner da ikke en mops:fornaermet:)

 

SDC16729.jpg

 

Sådan så ørene ud i en periode:

SDC16731.jpg

 

Sådan ser de nu ud igen, håber de bliver sådan har helt savnet min lille falgermus mens han lignede en labrador :lun:

SDC16705.jpg

 

Her leger han gravhund:

SDC16710.jpg

 

Og her bliver han mishandlet som det tydeligt ses!

SDC16759.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det nye stik ankommet, I skal da lige se mit lille monster :mrgreen:

 

(han ligner da ikke en mops:fornaermet:)

 

SDC16729.jpg

 

Sådan så ørene ud i en periode:

SDC16731.jpg

 

Sådan ser de nu ud igen, håber de bliver sådan har helt savnet min lille falgermus mens han lignede en labrador :lun:

SDC16705.jpg

 

Her leger han gravhund:

SDC16710.jpg

 

Og her bliver han mishandlet som det tydeligt ses!

SDC16759.jpg

 

Han er lækker :hjerte:

 

Hvor stor er han/blir han?

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er lækker :hjerte:

 

Hvor stor er han/blir han?

 

Hans mor var på størrelse med en lille gårdhund, hans far var lidt større, men stadig inden for gårdhunde størrelsen :) Så vi satser på en knæhøjde-hund :-D

Altså, det er jo ikke til at vide når det er en blanding, men dyrlæge sagde han voksede som en blanding af pinscher og gårdhund skulle, så det tyder nok på det bliver noget i den retning :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det nye stik ankommet, I skal da lige se mit lille monster :mrgreen:

 

(han ligner da ikke en mops:fornaermet:)

 

SDC16729.jpg

 

Sådan så ørene ud i en periode:

SDC16731.jpg

 

Sådan ser de nu ud igen, håber de bliver sådan har helt savnet min lille falgermus mens han lignede en labrador :lun:

SDC16705.jpg

 

Her leger han gravhund:

SDC16710.jpg

 

Og her bliver han mishandlet som det tydeligt ses!

SDC16759.jpg

 

Hvor er han bare fin, både med den ene og den anden slags ører. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hans mor var på størrelse med en lille gårdhund, hans far var lidt større, men stadig inden for gårdhunde størrelsen :) Så vi satser på en knæhøjde-hund :-D

Altså, det er jo ikke til at vide når det er en blanding, men dyrlæge sagde han voksede som en blanding af pinscher og gårdhund skulle, så det tyder nok på det bliver noget i den retning :)

 

 

Han og Johna følger jo hinanden ret fint vækstmæssigt og hende forventer jeg ender på ca de 40 cm over ryggen... mon ikke Puma ender samme sted...

Link til indlæg
Del på andre sites

Han og Johna følger jo hinanden ret fint vækstmæssigt og hende forventer jeg ender på ca de 40 cm over ryggen... mon ikke Puma ender samme sted...

 

Det håber jeg da! Dværgpinscheren er jo max 30 cm, og jeg synes de er liiige til den lille side af hvad jeg ønsker mig :) Men han er jo allerede nu næsten større end de fuldvoksne dværgpinschere vi møder, så mon ikke han bliver noget større...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...