Siri Skrevet Juli 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 Har netop bestilt tid til sterilisering af min tæve, men jeg er virkelig ikke meget for at sætte sådan en plastickrave på hende. På dyrehospitalet har de desværre ikke flere "luftringe" i hendes størrelse, så derfor leder jeg efter alternativer. Kender I steder hvor man kan købe disse "baderinge" til at have rundt om halsen. Har I erfaringer med bodystocking som alternativ? Hvad gjorde I, da I skulle holde såret frit for hundetænder og tunge? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Juli 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2010 Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies 17-22 cm - er det for stort? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2010 Jeg brugte slet ikke krave eller noget andet til Luna. Tror du ikke, hun vil kunne lade det være? Eller er Carla sårn en, der gnaver i sår og sårn? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Juli 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2010 Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies 17-22 cm - er det for stort? Jeg tror faktisk det er helt perfekt! Sådan en bestiller jeg - det er penge godt givet ud i forhold til en hund, der skal gå med krave i 10 dage. Alternativt skal jeg bruge bodystocking, men min dyrlæge sagde at de har oplevet en del hunde, der gnaver igennem stoffet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Juli 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2010 Jeg tænker, at bodystocking måske vil være godt nok - for så kan Otto heller ikke gå i det. Men ved ikke, hvordan hun vil have det med, at have sådan én på? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Juli 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2010 Jeg brugte slet ikke krave eller noget andet til Luna. Tror du ikke, hun vil kunne lade det være? Eller er Carla sårn en, der gnaver i sår og sårn? Hun er lidt af en "gnaver", der bruger meget tid på at ordne sin pels:-D Så jeg tror desværre ikke hun kan holde sig fra såret, hvis jeg kender hende ret. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Juli 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2010 Jeg tænker, at bodystocking måske vil være godt nok - for så kan Otto heller ikke gå i det. Men ved ikke, hvordan hun vil have det med, at have sådan én på? Nå ja - jeg havde slet ikke tænkt på at han også kan "ordne" såret. Altså Carla er vant til at have flyverdragt på om vinteren, så jeg tror ikke at hun rynker på næsen over en bodystocking:blink: Kønt er det jo ikke, men det er jeg ligesom kommet ud over med flyverdragten! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juli 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2010 Jeg lånte sådan en badering, men min tæves hoved er for smalt i forhold til halsstørrelse, så hun krængede den af. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Juli 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2010 Jeg købte sådan en "hals-badering" og den var i rigtige størrelse osv., men Misja kunne alligevel folde sig sammen og ud over og liiiiige når et par sting med fortænderne :stupid: Hun endte, efter "body-bluse" også var prøvet, med alm. krave på - DEN kunne hun ikke overvinde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trine199 Besvaret Juli 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2010 Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies 17-22 cm - er det for stort? SUPER! :klap: Tak for tippet - skal have Chilli steriliseret til september og havde selv bekymringer med en "almindelig" halskrave. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ida Besvaret Juli 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2010 Jeg synes absolut heller ikke det var sjovt med sådan en krave... Vi købte istedet sådan en blød krave i noget stof lign. noget, den virkede fint, den bukker lettere en dem af plastik, men koster det hvide ud af øjnene... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Juli 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2010 Her et billede af Misja med "badering" på, den duede som sagt ikke til et sår nede i den ende, men højre oppe vil hun nok ikke kunne nå med den her på. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret Juli 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2010 Da Basse fik fjernet motoren, havde hun ikke noget på hjemme, jeg sagde blot nej.. Når jeg ikke var hjemme havde hun en t-shirt på. havde klippet to huller til bagbenene, og så bandt jeg en knude på ryggen. Det fungerede fint. Billedet er ikke så godt, men det er det eneste jeg har. . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2010 Da Liva blev steriliseret blev hun udstyret med dette monstrum fra dyrlægen Ren dyrplageri kan man se, at hun syntes. Jeg var så heldig, at jeg havde ferie og gik hjemme ved hende i de 10 dage, så skærmen røg hurtigt af og et "nej" og afledning kom på banen i stedet for. Det var først lige de sidste par dage, hun sådan rigtigt begyndte at interessere sig for såret, og da var det jo stort set allerede helet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Juli 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2010 Jeg lånte sådan en badering, men min tæves hoved er for smalt i forhold til halsstørrelse, så hun krængede den af. Thailo kunne også få den af, indtil jeg fandt ud af der var nogle stropper på indersiden af baderingen. Dem førte jeg et halsbånd igennem, som jeg strammede så det sad til, og så var det slut med at tage den af selv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Juli 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2010 Her et billede af Misja med "badering" på, den duede som sagt ikke til et sår nede i den ende, men højre oppe vil hun nok ikke kunne nå med den her på. Ååårh - fine Misja! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Juli 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2010 Det er en fin løsning med t-shirten - det kunne jeg godt overveje. Hvad jeg lige skal sige til kraven i pink ved jeg derimod ikke:blink: Den er godt nok pink:-D Men altså skal hunde absolut have krave på, så kan den da ligeså godt være lidt festlig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst casperst Besvaret Juli 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2010 Da jeg have fået steriliseret Uno, fik hun sådan en her på ... ... og det fungere okay. Hun vænnede sig hurtig til den. Dog skulle jeg engang imellem lige holde øje med hendes nysgerig tunge og hvordan selerne/elastikerne sad. Altså at de ikke var for stramme eller løse. Så det fungereret for mig og ikke mindst min hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts