Hop til indhold

Gåtur i uge 32


Ida_Asta
 Share

Recommended Posts

  • Svar 88
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Du skal have fri adele, vi kan da ikke gå ude ved dig uden dig:blink:

 

kl 14 er fint.

 

Enig - Vi kan da ikke gå ude ved dig uden dig og Sherlock, Adele. Plejer man ikke have noget intro-halløj den første uge på gym? (det er jo ved at være et par år siden, dementina her har gået på gym :oops::blink:)

 

Hvis vi kommer med (jeg har ikke lige fået ringet og snakket med mekanikeren endnu - jeg skal lige have lidt tid til at repetere og HUSKE de bil-ord, jeg skal sige, at han skal ordne :shock:;-) ), så er du selvf. - som altid :blink: - velkommen til at køre med os Sille og Mysla-mor :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal have fri adele, vi kan da ikke gå ude ved dig uden dig:blink:

 

kl 14 er fint.

 

Enig - Vi kan da ikke gå ude ved dig uden dig og Sherlock, Adele. Plejer man ikke have noget intro-halløj den første uge på gym? (det er jo ved at være et par år siden, dementina her har gået på gym :oops::blink:)

 

Hvis vi kommer med (jeg har ikke lige fået ringet og snakket med mekanikeren endnu - jeg skal lige have lidt tid til at repetere og HUSKE de bil-ord, jeg skal sige, at han skal ordne :shock:;-) ), så er du selvf. - som altid :blink: - velkommen til at køre med os Sille og Mysla-mor :blink:

 

Mange tak, men jeg har jo ikke patent på området herude :mrgreen: Der er jo masse mennesker det går herude.

Aner ikke noget om intro-uge, har ikke så godt styr på det dér gymnasiehalløj :genert: Men jeg vil da lige prøve at finde ud af det! Håber da i hvert fald, at jeg kan komme med!

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak, men jeg har jo ikke patent på området herude :mrgreen: Der er jo masse mennesker det går herude.

Aner ikke noget om intro-uge, har ikke så godt styr på det dér gymnasiehalløj :genert: Men jeg vil da lige prøve at finde ud af det! Håber da i hvert fald, at jeg kan komme med!

 

Hvilket gymnasie starter du på? Hvis det er katedralskolen skal de en uge til Livø den første uge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Aner ikke noget om intro-uge, har ikke så godt styr på det dér gymnasiehalløj :genert:

 

Det finder du ud af :blink:

Vi havde i hvert fald nogle intro dage hvor vi fik bøger og skulle lære hinanden at kende i klasse. Kan huske vi var ude på en græsplæne og skulle løse forskellige opgaver i små hold.

Men håber du er hjemme så det passer :-) Ellers kan tidspunktet måske rykkes lidt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Enig - Vi kan da ikke gå ude ved dig uden dig og Sherlock, Adele. Plejer man ikke have noget intro-halløj den første uge på gym? (det er jo ved at være et par år siden, dementina her har gået på gym :oops::blink:)

 

Hvis vi kommer med (jeg har ikke lige fået ringet og snakket med mekanikeren endnu - jeg skal lige have lidt tid til at repetere og HUSKE de bil-ord, jeg skal sige, at han skal ordne :shock:;-) ), så er du selvf. - som altid :blink: - velkommen til at køre med os Sille og Mysla-mor :blink:

 

tark:vuf: jeg er altså heldig at kende sådan enzo mor der også gider hundetræf;-) Og sille - mysla mor lyder sejt... men Misila mor lyder endnu sejere:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aha. Har så lige snakket med min mor der siger at hun tror min søster har misforstået. Hun kan kun se at det er en dag og ikke at det er på Livø :vedikke:

 

GUDskelov :lol: Var lige bange for at jeg var gået glip af noget. Så vidt jeg kan se er der ryst-sammenture fra d. 16-24 august, eller noget i den dur. Altså, og så er de forskellige klasser afsted en nat, på skift

 

Det finder du ud af :blink:

Vi havde i hvert fald nogle intro dage hvor vi fik bøger og skulle lære hinanden at kende i klasse. Kan huske vi var ude på en græsplæne og skulle løse forskellige opgaver i små hold.

Men håber du er hjemme så det passer :-) Ellers kan tidspunktet måske rykkes lidt?

 

Ja, det må jeg lige finde ud af :-D

 

Vil gerne med hvis der er en der kan tage Groa og mig med fra rutebilen i Viborg.

Skal hundene være i snor, det vil jeg helst have.

 

Håber i kan få et lift, det kunne være hyggeligt!

Jeg tror at planen er hunde i snor

Link til indlæg
Del på andre sites

GUDskelov :lol: Var lige bange for at jeg var gået glip af noget. Så vidt jeg kan se er der ryst-sammenture fra d. 16-24 august, eller noget i den dur. Altså, og så er de forskellige klasser afsted en nat, på skift

Det var også hvad min mor kunne få ud af det, men min søster har vist forstået det som rystesammentur d.16-24. :lol:

 

Ja, det må jeg lige finde ud af :-D

 

 

 

Håber i kan få et lift, det kunne være hyggeligt!

Jeg tror at planen er hunde i snor

Hvis i andre vil en tur på inderøen og gå løs generer det ikke os. Dumle skal bare ikke med :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Hvis i andre vil en tur på inderøen og gå løs generer det ikke os. Dumle skal bare ikke med :blink:

 

Så kan han lege snor-kampleg med Enzo et andet sted imens :lol:

 

Får lige ringet til mekanikeren i morgen eller tirsdag, så jeg ved om vi kommer eller ej. Det vil også være rart for Misila-moar ( :blink: ) at vide mht transport.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan han ihvert fald :mrgreen: Bare han ikke napper i benet, for så får man altså et piv og en reprimande :fyfy::lol:

 

Lyder godt. Håber i kan komme med :blink:

 

Ja, den var fortjent :oops: Det kan være svært at styre sin unghunde-glæde ind i mellem. Derfor er det dejligt at lege med voksne hunde, som roligt kan fortælle den slags ufine tricks er forbudt ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

øv, men vi kan ikke på onsdag alligevel.. Havde glemt træningen starter der og det er teori første gange og når vi nu ikke har været til det der før, må jeg hellere komme. Og kan ikke nå det, når det er eftermiddagstur vi går, så vi hopper over.

 

Æv, du må komme med en anden gang så!

 

Adele. Hvad er det nu adressen er?

 

Sender dig lige en pb!

 

Jeg har forresten stadig ikke helt fundet ud af, hvornår jeg har fri den dag :vedikke: Kun at jeg skal møde klokken 10.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

Robin og jeg kunne da godt tænke os at deltage!

men, mangler lige noget kørselsmulighed.

 

men har fri fra gym kl. 12.20 :)

 

og bor jo i silkeborg, så hvis der er nogen der har plads til overs i bilen, eller som skal tage tog eller noget herfra, så vil vi da gerne med :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Robin og jeg kunne da godt tænke os at deltage!

men, mangler lige noget kørselsmulighed.

 

men har fri fra gym kl. 12.20 :)

 

og bor jo i silkeborg, så hvis der er nogen der har plads til overs i bilen, eller som skal tage tog eller noget herfra, så vil vi da gerne med :roll:

 

Jeg kan nok godt tage jer med. Har Robin et bur han kan sidde i eller kan han sidde mellem dine ben?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...