Hop til indhold

August hunde 2010


skipper-odense
 Share

Recommended Posts

  • Svar 307
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vi har været ved Madum sø i dag, og vi gik hele vejen rundt...ca 7 km.

 

Det var dejligt køligt, men det var godt, at jeg havde min mobil med GPS med, for der var flere steder, hvor stien var blokeret af fældede træer, og så måtte vi finde andre veje.

Det er godt nok en fantastisk tur med både store og små skovstier, eng, marker og så søen med små badesteder med sand.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih, jeg er altså blevet lidt forelsket i racen efter HF, før jeg kom herind sagde samojeden mig egentlig ikk rigtig noget, men hold op hvor er de bare smukke :lun:

 

Samme her!!! Egentlig har jeg bare ikke "kendt" nogen før, men hold op hvor er de skønne. Elsker deres udtryksfulde ansigter. En skam klimaet her nok ikke lige er optimalt for sådan en isbjørn...

 

 

Og så Tyson på stranden, han holder da helt fest.

 

Skønne billeder!

Link til indlæg
Del på andre sites

Fnis, meget fornærmet ung herre der skulle prøve sit nye regnslag :mrgreen:

 

Han stod meget stille, så gik han hen til kanten og stod med røven til mig i et godt stykke tid... tilsidst skiftede han taktik og kom hen og charmede mig til at tage den af ham igen.

 

Desværre tror jeg altså at den er for lille, æv. Har sendt billeder til shoppen jeg har købt den fra, de må da vide det.

 

[ATTACH]30722[/ATTACH][ATTACH]30723[/ATTACH][ATTACH]30724[/ATTACH]

[ATTACH]30726[/ATTACH][ATTACH]30725[/ATTACH]

 

Spændende om han vænner sig til den - da vi forsøgte at lære Samson at svømme skulle han have redningsvest på. Jeg har aldrig oplevet en mere fornærmet og sur hund end når han skulle have den på, han blev helt stiv i kroppen og stod bare og kiggede anklagende på os. Han var umulig at få til noget sjov indtil vi tog den af ham igen.

 

Vi gav op efter 10 gange:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Spændende om han vænner sig til den - da vi forsøgte at lære Samson at svømme skulle han have redningsvest på. Jeg har aldrig oplevet en mere fornærmet og sur hund end når han skulle have den på, han blev helt stiv i kroppen og stod bare og kiggede anklagende på os. Han var umulig at få til noget sjov indtil vi tog den af ham igen.

 

Vi gav op efter 10 gange:mrgreen:

 

Men nu har han jo også lært at svømme uden! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Laki passer Röskva i dag og i morgen. Man skal lige vænne sig til at have en hvalp i huset, man ikke kender rutinerne på, for allerede nu har jeg fjernet lort i soveværelset og har måtte lægge håndklæder på lagnet, da der er én, der har sneget sig op i sengen og har tisset :mrgreen:

 

Nå, men her er billeder fra dagen:

 

frigga-albums-laki-og-roeskva-picture16274-p1070609.jpg

 

frigga-albums-laki-og-roeskva-picture16273-hmm-ja.png

2 gange i dag har de lavet tovtræk med høm-høm-posen. "Det er MIN tur til at samle op! Hører du!"

 

frigga-albums-laki-og-roeskva-picture16272-det-er-min-tur-til-fjerne-lorten-2-hunde-slas-om-hom-hom-posen.jpg

 

frigga-albums-laki-og-roeskva-picture16270-lille-sode-roeskva.jpg

 

Og lidt leg inden der skal soves

frigga-albums-laki-og-roeskva-picture16271-der-kan-altid-lige-blive-tid-til-lidt-tovtraek-inden-man-skal-ove.jpg

 

Og så faldt de endelig i søvn

frigga-albums-laki-og-roeskva-picture16269-sa-er-det-godnattid-laki-forsogte-knurre-og-fa-roeskva-til-laegge-sig-i-sin-egen-kurv-men-ingen-held-hun-ville-putte.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Fik en fodbold på arbejde i dag, som en del af noget promotion stads efter VM og den fik hundene selvfølgelig.

Den døde inden der var gået et kvarter, men vovserne nåede da at hygge sig lidt med den inden.

Billederne er ikke i så god kvalitet, da jeg ikke lige havde tid til at indstille kameraet, men motiverne fejler ikke noget ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik en fodbold på arbejde i dag, som en del af noget promotion stads efter VM og den fik hundene selvfølgelig.

Den døde inden der var gået et kvarter, men vovserne nåede da at hygge sig lidt med den inden.

Billederne er ikke i så god kvalitet, da jeg ikke lige havde tid til at indstille kameraet, men motiverne fejler ikke noget ;-)

 

Sikke nogle gode billeder af et par flyvende hunde :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik en fodbold på arbejde i dag, som en del af noget promotion stads efter VM og den fik hundene selvfølgelig.

Den døde inden der var gået et kvarter, men vovserne nåede da at hygge sig lidt med den inden.

Billederne er ikke i så god kvalitet, da jeg ikke lige havde tid til at indstille kameraet, men motiverne fejler ikke noget ;-)

 

Skøøøøønne billeder. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels Skipper :ae: Han er da godt nok ikk for heldig med de hævelser i hovedet, nu var han ellers lige blevet fin igen...

 

Jeg har en teori om at han prøver at fortælle mig at han ikke gider det der udstillingspjat :mrgreen:

 

Hævelsen forsvandt heldigvis natten over, så nu venter jeg bare på at pelsen gror ud igen på den anden side og så slipper han ikke længere :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...