Hop til indhold

August hunde 2010


skipper-odense
 Share

Recommended Posts

  • Svar 307
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst The dogfather
HA det er godt det første af Pablo :lol: :klap: sådan lidt Scooby doo dans agtigt :lol:

 

Googles billedresultat for http://www.umich.edu/~ojibwe/assets/Scooby-Doo-Dance.jpg

 

 

haha....ja det ligner faktisk meget godt....:mrgreen:

 

 

Kom forresten lige til at tænke på dig i dag(eller ihvertfald din signatur)...der var sådan en bog om fuglehuse i Netto...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

Robin prøver at se majestætisk ud, med en mælkebøttekrans rundt om halsen :lun:

 

kransen holdt så ikke mere end 10 sekunder da der jo ikke findes noget bedre end at spise mælkebøtter?...

Link til indlæg
Del på andre sites

Super bilede, det var da lækkert der lige var én der havde fanget det til scrapbogen. Så må det være Fanny der vandt, så kender jeg en til agility træning der er stolt i morgen. Jørgen går på vores hold. :-)

 

det var Jørgen der vandt ja, han var den eneste fejlfri i den klasse :5up: Vi havde 5 fejl

Link til indlæg
Del på andre sites

Skipper sidder grædende ved siden af mig :megaked:hvordan kan gracie have svigtet ham :mrgreen:

 

Nej, så Skipper opdagede det alligevel.:megaked:

Jeg prøver også at forklare Gracie, at hun ikke skal rende og kysse med flere samtidigt, men her er det altså hende der bliver kysset og ikke omvendt. Måske Baloo og Skipper lige skulle stikke poterne sammen og evt finde ud af en deleordning eller noget?:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...