Hop til indhold

Er smask forelsket, og det går bare ikke!!


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

Er forelsket i Löwer :oops::lun:

 

 

 

Har ellers aldrig været vild med hunde under 15 kg, men de små hårtotter er bare for cute og har det perfekte sind...:engel:

 

 

Kærestemanden vil IKKE hører tale om endnu en hund... Havde ellers mange RIGTIG gode grunde til at få en löwe, men det gik ikke :megaked:

 

 

Håber at måtte få én en dag :x:

 

 

 

Nogle der kan sætte links ind til gode opdrættere i vestjylland??

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg forstår dig så godt! Jeg er også bare faldet pladask for løverne :lun: nu skal vi ikke have hund nr 2 før om tidligst 1½ år så jeg har masser af tid til at overtale kæresten og lære skipper at lege roligt med små hunde :engel:

 

Er virkelig ikke til mindre racer, men der er bare et eller andet over løverne... En charme :lun:

 

 

 

Kan han virkelig ikke forstå, at sådan en lillebitte hund slet ikke bliver til noget besvær? Mon ikke bare, du skal bruge lidt længere tid på at overtale ham? :vedikke::engel:

 

 

 

Nej han kan ikk :stupid:Og han er inkarneret westjyde, så stædighed har vi masser af!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Arj men ... han opdager jo næsten sletter ikke, at den er der - før den hopper op i hovedet på ham og slikker ham i hele ansigtet på sin egen helt personlige charmerende måde <3

 

Men altså - jeg kender jo kun Janni i Østervrå - det er ik så meget Vestjylland som Nordjylland ...

og så er der et par stykker i Sønderjylland og på Sjælland ... det er jo ikke tæt overhovedet ...

 

Men lur da her og bliv endnu mere forelsket: Eneste Löwchen kennel på toppen - af Danmark ;) og nej - når først den er flyttet ind - så koster den altså ikke meget i drift ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Arj men ... han opdager jo næsten sletter ikke, at den er der - før den hopper op i hovedet på ham og slikker ham i hele ansigtet på sin egen helt personlige charmerende måde <3

 

Men altså - jeg kender jo kun Janni i Østervrå - det er ik så meget Vestjylland som Nordjylland ...

og så er der et par stykker i Sønderjylland og på Sjælland ... det er jo ikke tæt overhovedet ...

 

Men lur da her og bliv endnu mere forelsket: Eneste Löwchen kennel på toppen - af Danmark ;) og nej - når først den er flyttet ind - så koster den altså ikke meget i drift ...

 

 

 

Tror nu nok han lægger mærke til, at kontoen bliver i røde tal :genert:

 

 

Har luret derinde 1000 gange den sidste uge... De er bare SÅ cute :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

lions of denmark ligger næsten i vestjylland! med lidt god vilje og lidt tvivlsom stedsans. janni plejer ikke at have noget imod besøg, så i skal da bare smutte op og kigge på løvebabyer - bare for interessens skyld, selvfølgelig :engel:

 

(min skeptiskagtige mand overgav sig fuldstændigt efter første besøg, måske er du lige så heldig)

Link til indlæg
Del på andre sites

lions of denmark ligger næsten i vestjylland! med lidt god vilje og lidt tvivlsom stedsans. janni plejer ikke at have noget imod besøg, så i skal da bare smutte op og kigge på løvebabyer - bare for interessens skyld, selvfølgelig :engel:

 

(min skeptiskagtige mand overgav sig fuldstændigt efter første besøg, måske er du lige så heldig)

 

 

 

 

Ville gerne, men jeg VED han ikke vil med derop... :megaked:

 

 

Tror det er fordi, han ved han ikke kan stå for dem...

Link til indlæg
Del på andre sites

selvfølgelig går det :mrgreen: jeg lægger nogle nye babyløvebilleder op senere når jeg har lidt tid :engel:

 

 

 

Ja tak , har luret ALLE billederne :lun:

 

Har også fået lokket kærestemanden til at lure med på nogle af dem :slem:

 

 

Sagde til ham, at vi garanteret godt måtte komme op og møde hundene, så vi ligesom kunne få et indtryk af, hvad det hele går ud på. Dette afviste han blankt :stupid: "Vi får sgu bare en hund mere med hjem!!!"

 

 

 

 

 

Øøøøhhhh ja! Det er sgu da det der er meningen.... FJOLS!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...