Hop til indhold

Månedens hund august 2010 "Sommerhund"


Administrator
 Share

Recommended Posts

Iiiih, jeg har jo ingen chance med alle de fantastiske pletskud I har fået taget! Hold da op, der er mange gode! :-D

 

Mit billede i denne måned bliver af Nellie. Hun har gravet sig et hul for at køle sig ned. Klog lille vapper. :hjerte:

 

(Hvis hun så lige ville lade være med at grave i græsplænen, såååå... :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 99
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da Sophus blev sluppet ud af bilen ved sommerhuset efter en køretur på 4 timer, var det som om han tænkte: "Jubiiiiiiii en helt mark helt for mig selv" :banan: Og hold op hvor han nød det. Han er jo vant til 32 kvm på 3. sal midt i Kbh :blink:

 

Ps. er godt klar over, at det sikkert ikke er et vinderbillede :blink: Men det siger bare så meget om vores dejlige sommer. Sophus havde simpelthen en fest hver dag - intet mindre :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mærkeligt, har brugt den vedhæftningsmetode før, hvor det virkede fint :vedikke: Og jeg kan også se billedet, strange...!

 

Nå, så prøver vi lidt anderledes...! Og det er de samme to billeder, det ene er bare vedhæftningen, som jeg har klikket stor og så taget URL'en :-D Så håber jeg billedet er der, ellers må jeg sige, at jeg undres!

 

attachment.php?attachmentid=31608&d=1282299339

 

[ATTACH]31608[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Mærkeligt, har brugt den vedhæftningsmetode før, hvor det virkede fint :vedikke: Og jeg kan også se billedet, strange...!

 

Nå, så prøver vi lidt anderledes...! Og det er de samme to billeder, det ene er bare vedhæftningen, som jeg har klikket stor og så taget URL'en :-D Så håber jeg billedet er der, ellers må jeg sige, at jeg undres!

 

attachment.php?attachmentid=31608&d=1282299339

 

[ATTACH]31608[/ATTACH]

 

Ja, så er det der x2. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåja, så må jeg hellere bidrage, fik ikke taget et bedre :lol:

 

Så det bliver det her charmerende billede:

 

attachment.php?attachmentid=31605&d=1282253721

 

JA det er kanon godt :stupid:

 

Mærkeligt, har brugt den vedhæftningsmetode før, hvor det virkede fint :vedikke: Og jeg kan også se billedet, strange...!

 

Nå, så prøver vi lidt anderledes...! Og det er de samme to billeder, det ene er bare vedhæftningen, som jeg har klikket stor og så taget URL'en :-D Så håber jeg billedet er der, ellers må jeg sige, at jeg undres!

 

attachment.php?attachmentid=31608&d=1282299339

 

[ATTACH]31608[/ATTACH]

 

Men det her er bare endnu bedre :klap::5up: super foto af charmetrolden :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...