Hop til indhold

Koda i Vejen Lydighed & Rally prøve

Linda
 Share

Recommended Posts

Hjemme fra en nervepirrende dag i vejen :mrgreen:

Havde så mange nerver på i dag ved ikke hvorfor men var ganske slemt hehe dog lod det ikke til at Koda blev SååÅÅÅ meget påvirket af og han gjorde da et helt fint stykke arbejde...

Lydigheden klasse 1 hmm ikke tilfreds vi dykkede i point nede på 163,5 hvilket er nok til 1. præmie men havde håbet på mere :oops:

Vi mistede 10 point i fællesdæk påtrods af jeg ikke havde set ham rejse sig!!! Han må have lettet lidt på sig da han tippede om på den ene side :damn: så det var 10 af de dyre...

Tandvisning 10 ud af 10

Lineføring: 8 . en enkelt kan kom han lidt væk fra mig hang i en vending

stå 10

spring 10

stillingsskift 10

indkald 10

næseprøve 9 taber næsepind foran mig

fællesdæk 5

Helhedsindtryk 9,5 " flot samarbejde, dejlig arb. ivrig hund, der kun mangler den allersidste præcision og sikkerhed.

Vi prøver igen i morgen og satser på at gi den gas :mrgreen:

Rally øvede klasse

99 ud af 100 point :banan::banan::banan: .... 2. vinder på dagen kun 3. sekunder op til 1. vinderen som også fik 99 .....

Billeder er der desvære ingen af men så helt sikkert godt ud hehe... :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stort tillykke:-D

Vi var kun lige en kort runde og så sad jeg nede ved agility resten af tiden:oops:

Men i morgen, SÅ skal jeg nok finde dig:mrgreen:

Tark :-) hihi helt okay :mrgreen:

i morgen er jeg ved lp ringene først på dagen men så snart vi færdige der så iler jeg op til store ring for der skal vi gå rally :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stort tillykke med det flotte resultat i Rally og også i lydighed - mange kæmper altså for at opnå de resultater, det er så flot klaret med kun 5 i fællesdækken.

Håber vi ses på et tidspunkt i morgen :mrgreen:

Ja ved det godt hihi men bliver lidt ærgelig for var først til præmieoverrakkelsen jeg fandt ud af jeg "kun" fik 5 i fællesdæk, stod og gloede på ham hele tiden og han blev liggende ja han flytte sig til hvilehoften men rejste sig ikke så var lidt uforstående, for følte ikke han havde lavet en fejl der...

Men hva det jo heldigivis så uforudsigeligt når det dyr man har med at gøre hehe... :mrgreen:

Ja ku være hyggeligt hvis vi lige sås :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

FLOT:mrgreen:

Stort tillykke med de fine resultater, godt han ikke kunne mærke dine nerver igennem snoren... hehe :-)

Jeg var også noget overrasket da jeg fik point fra vores klub prøve for et par måneder siden. Jeg troede at Caia fik super flotte point i fællesdæk, men næææ nej. Hun havde rykket sig i følge dommeren, hvilket jeg overhovedet ikke kunne se. Måske hun gjorde det imens jeg havde ryggen til hende.

Bliver man trukket hvis de rykker, og ligesom hviler på den ene side? Det kan hun nemlig godt finde på ( Sorry for mit sidespring) :oops:

Pøj pøj med i morgen, er sikker på at i opnår flotte resultater der også:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, træls med den fællesdæk, kunne dælme heller ikke se at han rejste sig da han titltede over, havde ellers øjnene klistret på ham :mrgreen:

Men ellers var det squ flot :5up:

Og nøj, hvor er jeg da træt, kom lige til at tage en powernap på 3 timer :genert: Det var ikke lige meningen :stupid:

Joya har vist powernappet sammen med mig, for nu har hun gang i et vældig aktivt ben-gnaveri -men hun ved jo heller ikke at hun skal tiiideligt op og afsted igen i morgen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Year :banan::banan::banan:.........

Koda var meget træt i dag men var heldigvis frisk nok i lydighedsringen til at forbedre sit resutat noget mere end i går vi fik 172,5 og blev 2 vinder på dagen :mrgreen:

mistede point i indkald :shock: måtte bruge ekstra plads kommando da koda fik en ide om at det græs der var noget fælt noget og da han endelig satte sig var det skævt for ikke at sidde lige DER :stupid::blink:

Line føring havde han også glemt hvad plads betød og ville ikke sitte på græsset før han lige forsikrede sig om jeg nu virkelig mente det...

helhedsindtryk fik jeg 9,5 og der stod

" pænt og sikkert fører arbejde. arbejdsvillig hund der kun mangler sidste præcision " :banan::banan::banan::banan::banan:

Rally

96 ud af 100 3 vinder :5up::banan::mrgreen:

Koda var der meget plaget af hans træthed og jeg var også temmelig udkørt det var svært for mig lige at finde det sidste motiaviton i koda men fik ham med nød og næppe igennem banen til en flot placering.

Weekenden har været en rigtig god træning og succes oplevelser for mig og Koda det første gang han har været til 4 prøver på 2 dage :shock: og med kun søvn om natten kunne mærke han var ved at blive træt her i dag og havde sine øjeblike hvor han overreagerede lidt i nogle situatioer overtræt stress med mere gjorde ikke min dreng mindre cool ...

placeret i top 3 i 3 ud af 4 prøver det sku sejt.....

hmmmm skal på ekstra nattevagt i nat... hmm gider sku ikke nå vil fjerne Kiki fra mine fødder og ligge mig ind i sengen ved siden af Koda :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kæmpestort tillykke.. Det var hyggeligt lige at hilse på jer begge to:-D

Men vi glemte jo noget:oops: Det må vi lige tage en anden dag:-D;-)

Ja var også rigtig hyggeligt lige at se jer :mrgreen:

Tak :mrgreen:

Ja gjorde vi hehe men må i tage en anden gang tror heller ikke min hjerne ville kunne have klaret mere hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Iiiih hvor godt! :5up: Vidste godt hvordan det var gået i rally, for fik snakket med Trinen... men vidste ikke hvordan det var gået i LP...

Hvor er i bare seje! Og hvor er jeg ked af, at jeg ikke fik jer set og taget billeder af jer :???:

Men for satan det er godt gået - og Koda er nok noget af det lækreste :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites