Linda Skrevet August 14, 2010 Rapporter Share Skrevet August 14, 2010 Hjemme fra en nervepirrende dag i vejen Havde så mange nerver på i dag ved ikke hvorfor men var ganske slemt hehe dog lod det ikke til at Koda blev SååÅÅÅ meget påvirket af og han gjorde da et helt fint stykke arbejde... Lydigheden klasse 1 hmm ikke tilfreds vi dykkede i point nede på 163,5 hvilket er nok til 1. præmie men havde håbet på mere Vi mistede 10 point i fællesdæk påtrods af jeg ikke havde set ham rejse sig!!! Han må have lettet lidt på sig da han tippede om på den ene side :damn: så det var 10 af de dyre... Tandvisning 10 ud af 10 Lineføring: 8 . en enkelt kan kom han lidt væk fra mig hang i en vending stå 10 spring 10 stillingsskift 10 indkald 10 næseprøve 9 taber næsepind foran mig fællesdæk 5 Helhedsindtryk 9,5 " flot samarbejde, dejlig arb. ivrig hund, der kun mangler den allersidste præcision og sikkerhed. Vi prøver igen i morgen og satser på at gi den gas Rally øvede klasse 99 ud af 100 point :banan::banan::banan: .... 2. vinder på dagen kun 3. sekunder op til 1. vinderen som også fik 99 ..... Billeder er der desvære ingen af men så helt sikkert godt ud hehe... :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 14, 2010 Rapporter Share Besvaret August 14, 2010 Stort tillykke:-D Vi var kun lige en kort runde og så sad jeg nede ved agility resten af tiden:oops: Men i morgen, SÅ skal jeg nok finde dig:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret August 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 14, 2010 Stort tillykke:-D Vi var kun lige en kort runde og så sad jeg nede ved agility resten af tiden:oops: Men i morgen, SÅ skal jeg nok finde dig:mrgreen: Tark hihi helt okay i morgen er jeg ved lp ringene først på dagen men så snart vi færdige der så iler jeg op til store ring for der skal vi gå rally Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret August 14, 2010 Rapporter Share Besvaret August 14, 2010 Stort tillykke. Jeg synes det er SÅ flot, at nogen bare kan det der lydighed og rally... Efter jeg selv har været til lydighed, har jeg bare SÅ meget respekt for jer der kan:oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 14, 2010 Rapporter Share Besvaret August 14, 2010 Flot. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret August 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 14, 2010 Stort tillykke. Jeg synes det er SÅ flot, at nogen bare kan det der lydighed og rally... Efter jeg selv har været til lydighed, har jeg bare SÅ meget respekt for jer der kan:oops: årh det var pænt sagt :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret August 14, 2010 Rapporter Share Besvaret August 14, 2010 Stort tillykke med det flotte resultat i Rally og også i lydighed - mange kæmper altså for at opnå de resultater, det er så flot klaret med kun 5 i fællesdækken. Håber vi ses på et tidspunkt i morgen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 14, 2010 Rapporter Share Besvaret August 14, 2010 Tark hihi helt okay i morgen er jeg ved lp ringene først på dagen men så snart vi færdige der så iler jeg op til store ring for der skal vi gå rally Jeg har en bekendt, der skal gå rally i store ring fra morgenstunden (kl 10 skulle der være banegennemgang..) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret August 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 14, 2010 Stort tillykke med det flotte resultat i Rally og også i lydighed - mange kæmper altså for at opnå de resultater, det er så flot klaret med kun 5 i fællesdækken. Håber vi ses på et tidspunkt i morgen Ja ved det godt hihi men bliver lidt ærgelig for var først til præmieoverrakkelsen jeg fandt ud af jeg "kun" fik 5 i fællesdæk, stod og gloede på ham hele tiden og han blev liggende ja han flytte sig til hvilehoften men rejste sig ikke så var lidt uforstående, for følte ikke han havde lavet en fejl der... Men hva det jo heldigivis så uforudsigeligt når det dyr man har med at gøre hehe... Ja ku være hyggeligt hvis vi lige sås Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret August 14, 2010 Rapporter Share Besvaret August 14, 2010 Super flot! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret August 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 14, 2010 Jeg har en bekendt, der skal gå rally i store ring fra morgenstunden (kl 10 skulle der være banegennemgang..) Jeps... øvede klassen starter vidst med banegennegang halv 12 så skal være deroppe der og forhåbentlig er de færdig med lp 1 der selvom der er 19 hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 14, 2010 Rapporter Share Besvaret August 14, 2010 Jeps... øvede klassen starter vidst med banegennegang halv 12 så skal være deroppe der og forhåbentlig er de færdig med lp 1 der selvom der er 19 hunde Wow.. du får da vist travlt:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret August 14, 2010 Rapporter Share Besvaret August 14, 2010 Super-Koda. Stort tillykke med de fine resultater, men hvor er det ærgeligt der gik noget galt i fællesdæk, som du ikke så, og det skal koste dyre points. Urimeligt. Han var ellers så go' da i trænede i Ikea. Godt i har en chance igen i morgen. Pøj pøj. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret August 14, 2010 Rapporter Share Besvaret August 14, 2010 hvor er i seje! :5up: Jeg kommer i morgen og har kamera med - så håber at få billeder af både udstillingshunde, rally, lp og agility og det ender sikkert med at jeg får taget 5 billeder der kan bruges eller noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret August 14, 2010 Rapporter Share Besvaret August 14, 2010 FLOT:mrgreen: Stort tillykke med de fine resultater, godt han ikke kunne mærke dine nerver igennem snoren... hehe Jeg var også noget overrasket da jeg fik point fra vores klub prøve for et par måneder siden. Jeg troede at Caia fik super flotte point i fællesdæk, men næææ nej. Hun havde rykket sig i følge dommeren, hvilket jeg overhovedet ikke kunne se. Måske hun gjorde det imens jeg havde ryggen til hende. Bliver man trukket hvis de rykker, og ligesom hviler på den ene side? Det kan hun nemlig godt finde på ( Sorry for mit sidespring) Pøj pøj med i morgen, er sikker på at i opnår flotte resultater der også:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret August 14, 2010 Rapporter Share Besvaret August 14, 2010 Ja, træls med den fællesdæk, kunne dælme heller ikke se at han rejste sig da han titltede over, havde ellers øjnene klistret på ham Men ellers var det squ flot :5up: Og nøj, hvor er jeg da træt, kom lige til at tage en powernap på 3 timer Det var ikke lige meningen :stupid: Joya har vist powernappet sammen med mig, for nu har hun gang i et vældig aktivt ben-gnaveri -men hun ved jo heller ikke at hun skal tiiideligt op og afsted igen i morgen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret August 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Year :banan::banan::banan:......... Koda var meget træt i dag men var heldigvis frisk nok i lydighedsringen til at forbedre sit resutat noget mere end i går vi fik 172,5 og blev 2 vinder på dagen mistede point i indkald måtte bruge ekstra plads kommando da koda fik en ide om at det græs der var noget fælt noget og da han endelig satte sig var det skævt for ikke at sidde lige DER :stupid::blink: Line føring havde han også glemt hvad plads betød og ville ikke sitte på græsset før han lige forsikrede sig om jeg nu virkelig mente det... helhedsindtryk fik jeg 9,5 og der stod " pænt og sikkert fører arbejde. arbejdsvillig hund der kun mangler sidste præcision " :banan::banan::banan::banan::banan: Rally 96 ud af 100 3 vinder :5up::banan: Koda var der meget plaget af hans træthed og jeg var også temmelig udkørt det var svært for mig lige at finde det sidste motiaviton i koda men fik ham med nød og næppe igennem banen til en flot placering. Weekenden har været en rigtig god træning og succes oplevelser for mig og Koda det første gang han har været til 4 prøver på 2 dage og med kun søvn om natten kunne mærke han var ved at blive træt her i dag og havde sine øjeblike hvor han overreagerede lidt i nogle situatioer overtræt stress med mere gjorde ikke min dreng mindre cool ... placeret i top 3 i 3 ud af 4 prøver det sku sejt..... hmmmm skal på ekstra nattevagt i nat... hmm gider sku ikke nå vil fjerne Kiki fra mine fødder og ligge mig ind i sengen ved siden af Koda Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Stort tillykke, hvor er det godt gået! :klap2: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Kæmpestort tillykke.. Det var hyggeligt lige at hilse på jer begge to:-D Men vi glemte jo noget:oops: Det må vi lige tage en anden dag:-D;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret August 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Kæmpestort tillykke.. Det var hyggeligt lige at hilse på jer begge to:-D Men vi glemte jo noget:oops: Det må vi lige tage en anden dag:-D;-) Ja var også rigtig hyggeligt lige at se jer Tak Ja gjorde vi hehe men må i tage en anden gang tror heller ikke min hjerne ville kunne have klaret mere hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Ja var også rigtig hyggeligt lige at se jer Tak Ja gjorde vi hehe men må i tage en anden gang tror heller ikke min hjerne ville kunne have klaret mere hehe Nej, det tror jeg heller ikke:-D Men SÅ langt bor vi jo heller ikke fra hinanden, så mon ikke det nok skulle lykkes at finde på noget:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Det er bare super godt gået af den noget trætte dreng, tænk hvad det kan blive til når han ikke er træt! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 STOOORT tillykke med de flotte placeringer. hor er I altså seje begge to.:klap::klap::klap: Skønne billeder af Koda. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Iiiih hvor godt! :5up: Vidste godt hvordan det var gået i rally, for fik snakket med Trinen... men vidste ikke hvordan det var gået i LP... Hvor er i bare seje! Og hvor er jeg ked af, at jeg ikke fik jer set og taget billeder af jer Men for satan det er godt gået - og Koda er nok noget af det lækreste :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Tillykke med alle de fine resultater Linda - du kan fanme godt være stolt af din lækre dreng! Han var SÅ færdig i rally i dag og alligevel laver han jo tingene - det er godt gået! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts