Hop til indhold

Vigtig information - læs venligst!


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 166
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Øh? Jeg kan da se at du har karmapower på 84 pt.? Og karma på 3341? :shock:

 

Næ. Jeg synes altså osse, at karma ligner for meget rygklapperi og kammerateri.

 

Det styrker klikedannelsen og skærer ud i PAP for nye brugere, hvem de "bør" tækkes.

 

--Men man kan da melde sig ud af den ene del karma. Tak for det, admin. :roll:

 

Den anden del, der bare hedder "karma" er vi vist uden indflydelse på, vistnok..... Jeg mener det er noget med, hvor længe vi har været medlemmer... Eller er det mon hvor mange dage vi har været "på"? :confused:

 

Ej, altså... Jeg synes der mangler et sted hvor de forskellige begreber og deres betydning bliver gennemgået..

--Sådan et "bruger-start-kursus..":lol:

---For nye brugere..... Og for mig...:oops:

 

---Jeg synes netop det er helt fint, at det kan ses hvem der takker for et indlæg. Så bliver det for afslørende når takkeriet er rygklapperi, hvor nogle få medlemmer takker hinanden gentagne gange.

--Jeg bruger selv "tak" hvis jeg stort set er enig i et indlæg, -i stedet for at skrive et næsten enslydende indlæg. --Eller jeg bruger tak hvis jeg synes at et indlæg er rigtig vigtigt. --Så laver jeg selv efterfølgende et forklarende indlæg.

 

Hvilken klikedannelse:confused: Og du mener så jeg synes nye brugere skal tækkes mig :confused:

dette er mit indlæg nummer 3900, jeg har fået 266 tak, du har skrevet 1872 indlæg og modtaget 204 tak. Det må jo så vise de nye brugere hvem de skal huske at takke ;-)

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke indtryk af at der deles mere karma ud til dem man kender privat end til andre. For mit vedkommende hænger det i hvert fald ikke sådan sammen :cool:

 

Jeg uddeler faktisk en del mindre karma ud til folk jeg kender privat, netop for at folk ikke skal tro det er sådan. :roll: Men jeg tror egentlig ikke jeg lykkes med det, kan jeg høre. :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg uddeler faktisk en del mindre karma ud til folk jeg kender privat, netop for at folk ikke skal tro det er sådan. :roll: Men jeg tror egentlig ikke jeg lykkes med det, kan jeg høre. :???:

 

Nå, jeg troede bare at det var fordi du syntes at jeg var dum i nakken når jeg ikke får nogen :mrgreen:

 

Vi kan hermed konstatere, at din strategi slog fejl :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså ... Karma og tak er nogle fine features ... problemet kommer jo der, hvor en bruger kalder en anden bruger for snotskovl eller bøssehest - og får et hav af tak'ker for det ... Der ville jeg vælge at bruge Karma hvis jeg var helt vidlt enig i at bruger2 var en snotskovl eller en bøssehest ... for ikke at kaste brænde på et bål der måske slet ikke skulle have lov at brænde ... (fordi takken er synlig - det er karmaen ikke)

 

At takke for et godt indlæg - et godt grin - et godt billede eller et godt råd er der jo ikke noget i vejen med ...

 

Jeg bruger karma mere end tak - fordi jeg hellere selv vil have karma end tak tror jeg ... og jeg bruger det til alt muligt ... trøste-karma - jeg-er-enig-karma - tak-for-et-godt-grin-karma ... og sikkert også 7-8 andre mulige ...

 

Det var bare det jeg ville sige ... hej :oops:

  • Like 3
Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, jeg troede bare at det var fordi du syntes at jeg var dum i nakken når jeg ikke får nogen :mrgreen:

 

Vi kan hermed konstatere, at din strategi slog fejl :genert:

Og sommetider skal man tro på sig selv. :blink:

 

Men kære Nollike,... for dig gælder der specielle regler. Hvis jeg ikke gav dig lidt engang imellem ville du måske tro jeg ikke kunne lide dig. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså ... Karma og tak er nogle fine features ... problemet kommer jo der, hvor en bruger kalder en anden bruger for snotskovl eller bøssehest - og får et hav af tak'ker for det ... Der ville jeg vælge at bruge Karma hvis jeg var helt vidlt enig i at bruger2 var en snotskovl eller en bøssehest ... for ikke at kaste brænde på et bål der måske slet ikke skulle have lov at brænde ... (fordi takken er synlig - det er karmaen ikke)

 

At takke for et godt indlæg - et godt grin - et godt billede eller et godt råd er der jo ikke noget i vejen med ...

 

Jeg bruger karma mere end tak - fordi jeg hellere selv vil have karma end tak tror jeg ... og jeg bruger det til alt muligt ... trøste-karma - jeg-er-enig-karma - tak-for-et-godt-grin-karma ... og sikkert også 7-8 andre mulige ...

 

Det var bare det jeg ville sige ... hej :oops:

 

HA HA HA - Den var god :mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, "sæt i gang" (for at blive i terminologien nu hvor der er finale i Robinson), du er bagud :5up: :mrgreen:

 

Jeg er da aldrig bagud. :shock: Sikke noget sludder. :evil: Er det karma vi taler om, så skal du da lige sige noget fornuftigt først. :lol: Så meget holder jeg trods alt ikke af dig at jeg vil tage røven på systemet og misbruge det. :lol::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det kun mig der savner sådan én her: NO_thanks.jpg Føler mig nemli ofte meget hængt ud.... :mrgreen:

 

Måske skal vi spørge Admin om han kan lave sådan en? Mest til os andre forstås :blink: Den kunne sidde i toppen af enhver tråd "Må lillefod deltage i denne tråd" NO_thanks.jpg:mrgreen:

 

 

 

 

 

Det vil selvfølgelig være helt i orden hvis nogen har problemer med "takket", så kan der bare stå NAJ!!! :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det kun mig der savner sådan én her: NO_thanks.jpg Føler mig nemli ofte meget hængt ud.... :mrgreen:

 

Tror du det vil hjælpe,... især når du læser nedenstående?. :lol: :lol:

 

Måske skal vi spørge Admin om han kan lave sådan en? Mest til os andre forstås :blink: Den kunne sidde i toppen af enhver tråd "Må lillefod deltage i denne tråd" NO_thanks.jpg:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor er det helt præcis et stort problem?

 

 

Ja undskyld, jeg forstår ikke hvorfor det er noget der skal diskuteres :confused:

 

 

Det er en lille ting dette forum har, brug det eller lad være, mere er der vel ikke til det? Eller????

 

 

Og hvis jeg har lyst til at klappe rygge, hvorfor så ikke bare lade mig gøre det? Er man/vi/os/jer virkelig sååååååååå vigtige herinde at det er total krise hvis man/vi/os/jer har lyst til at give karma eller takke den samme?

 

Vi er vel ikke 10 år "du har mere karma end mig, nu sladre jeg til admin"???

(kun mariah og jeg med vores fædre men det er en anden historie)

 

 

 

Og jow, det er da et debat forum, så hvorfor ikke debattere små ting som dette, det er da også korrekt. Undskyld :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...