Hop til indhold

Vigtig information - læs venligst!


Administrator
 Share

Recommended Posts

Hvorfor er det helt præcis et stort problem?

 

 

Ja undskyld, jeg forstår ikke hvorfor det er noget der skal diskuteres :confused:

 

 

Det er en lille ting dette forum har, brug det eller lad være, mere er der vel ikke til det? Eller????

 

Jeg tror nu heller ikke det er et stort problem. Tror problemet er at folk keder sig. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 166
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg må sige jeg er skuffet og ærgerlig over den seneste tids adfærd her på forum blandt medlemmerne.

 

Jeg gider simpelthen ikke bruge min tid på at blande mig i tråde, som burde være oprettet/besvaret af voksne mennesker, som ender i ren slåskamp. Dette betyder, at fremover er det total udelukkelse fra forum, hvis der bliver kørt hetz mod sin med-debattør, og det er UDEN forudgående advarsel!

 

Samtidig er det også surt at se, at al den tid, energi og penge jeg bruger på at opbygge et hyggeligt forum, hvor der burde være plads til ALLE, kan blive ødelagt på ganske få dage, at ganske få personer - dette kan jeg ikke tillade!

 

En sidste ting. TAK funktionen har aldrig - og vil ikke blive det - en funktion der er tiltænkt at benytte fordi man holder med en af parterne hvor to med-debattører er oppe at tottes :shock: dette stoppes omgående, ellers fjernes funktionen igen, da den mister sin værdi fuldstændigt!

 

Hvor sjovt er det lige at søge på tråde der har fået TAK, og kun ende op med ligegyldige hadetråde der ikke burde være her :confused:

 

Kan man ikke leve med reglerne her på forum, skal man blive væk!

 

 

---Og det indlæg har fået "tak" fra 10 medlemmer. :neutral:

 

Admin har oprettet tråden under "Information>Diverse" under titlen "Vigtig information".

---Det er IKKE "Løs snak-tråd".

 

Jeg synes I skider på Admin når I bruger denne tråd på den måde, I gør. :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

---Og det indlæg har fået "tak" fra 10 medlemmer. :neutral:

 

Admin har oprettet tråden under "Information>Diverse" under titlen "Vigtig information".

---Det er IKKE "Løs snak-tråd".

 

Jeg synes I skider på Admin når I bruger denne tråd på den måde, I gør. :shock:

 

:confused: Det indlæg forstår jeg overhovedet ikke??? Det Admin siger er at han ikke vil have at tak-funktionen bruges til at holde med den ene af parterne i en diskussion, da ikke at den slet ikke må bruges?? De tak'er der er givet til Admin er da for at tilkendegive en accept og enighed!

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

:confused: Det indlæg forstår jeg overhovedet ikke??? Det Admin siger er at han ikke vil have at tak-funktionen bruges til at holde med den ene af parterne i en diskussion, da ikke at den slet ikke må bruges?? De tak'er der er givet til Admin er da for at tilkendegive en accept og enighed!

 

 

JA!!! lige netop!! TI medlemmer tilkendegiver accept og enighed, --hvorefter nogle af de samme medlemmer fuldstændig misbruger tråden til alverdens lort, som der dårlig nok kan brygges en small-talk tråd på.

 

Hvis man "er enig med -og accepterer" Admins indlæg, så viser man det da gennem at respektere tråden og vigtigheden af den tråd. IKKE!!! ved at gøre den til én lang joke!

 

Det er altså respektløst!:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har siddet og fulgt lidt med i tråden... og kan sagtens følge admins tankegang. Men tror bare at der lige gik lidt misforståelser og "ged" i den... mere end bevidst respektløshed. Først fordi man overså datoen og blev forvirret, derefter fordi vores snakkelyst indimellem løber af med os.... men du har helt ret.. ikke den rigtige tråd at gøre det i.

Måske er der bare at sige til det: Undskyld og næste gang huskes at kigge grundigt på dato, og få alt den løse snak over i rigtig tråd- amager halshug og vi gør os umage?

Link til indlæg
Del på andre sites

JA!!! lige netop!! TI medlemmer tilkendegiver accept og enighed, --hvorefter nogle af de samme medlemmer fuldstændig misbruger tråden til alverdens lort, som der dårlig nok kan brygges en small-talk tråd på.

 

Hvis man "er enig med -og accepterer" Admins indlæg, så viser man det da gennem at respektere tråden og vigtigheden af den tråd. IKKE!!! ved at gøre den til én lang joke!

 

Det er altså respektløst!:shock:

 

Personligt kan jeg ikke se at det er noget problem. Admins budskab er jo gået igennem under alle omstændigheder :confused: Og man kan jo sige, at i og med at der fortsat bliver skrevet indlæg, så holdes den "oppe" så vi bliver mindet om det :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

JA!!! lige netop!! TI medlemmer tilkendegiver accept og enighed, --hvorefter nogle af de samme medlemmer fuldstændig misbruger tråden til alverdens lort, som der dårlig nok kan brygges en small-talk tråd på.

 

Hvis man "er enig med -og accepterer" Admins indlæg, så viser man det da gennem at respektere tråden og vigtigheden af den tråd. IKKE!!! ved at gøre den til én lang joke!

 

Det er altså respektløst!:shock:

 

Birgitta dette er en tråd der er ca ½ år gammel :-D Og desuden er der sket det der "ofte" sker at nogle herinde er GLADE og PJATTER lidt :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Birgitta dette er en tråd der er ca ½ år gammel :-D Og desuden er der sket det der "ofte" sker at nogle herinde er GLADE og PJATTER lidt :shock:

 

Jeg synes det er fint med den "glade pjatten" hvis den holder sig i de tråde, der er beregnet til DET.

 

 

 

Alderen på denne tråd er ingen undskyldning. Med overskriften "Vigtig information, læs venligst!" vil den da blive læst til evig tid af nye brugere.

 

:(pppppppppppp.........

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...