Hop til indhold

Tisset mens hun var alene hjemme


mariesvita
 Share

Recommended Posts

ØØØV:megaked:

 

Jeg har Vita på besøg(mine forældres boxer på 8 år) og her til eftermiddag var vi ude på en laaang tur i Kbh. (Hun overnattede for første gang i nat, hvilket gik fint.) Efter turen var hun træt(af nye indtryk og fordi hun døjer med dårlig ryg) og jeg går hen for at handle og er væk i en halv time.

 

Da jeg kommer tilbage kommer Vita hen til mig og hilser glad - virker som om hun lige har rejst sig fra sin kurv. Hundes kurv er lagt ovenpå en madras - og jeg kommer tilfældigvis til at træde på madrassen, som er våd:cry: Dvs. hun har tisset lige ved siden af sin kurv- også det eneste sted i min lejlighed med noget blødt... andet end min seng og lænestol.

 

Og jeg havde planlagt at tage til træning imorgen, så jeg kunne se om hun kunne klare at være alene lidt længere tid - men det tør jeg ikke rigtig nu.

 

Vræææææl - havde ellers håbet jeg kunne passe hende i efterårsferien mens mine forældre er ude og rejse. Der kan hun ikke undgå at være alene, hvis det var tilfældet.

 

:vedikke::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

kan det være at hun simpelthen bare har skulle tisse rigtig meget? Nogle gange efter en meget lang tur, drikker de jo meget. Og hvis hun så heller ikke har tisset det sidste stykke af turen, har det måske været for meget?

Jeg har altid brugt meget at lade mine hunde tisse 1-2 timer efter en lang tur, og der har de været rigeligt trængende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for alle svarene:-)

 

Vi tog hjem til mine forældrene igår aftes. Jeg ved ikke helt hvad der var sket:confused:

 

Men det korte af det lange er at jeg passer hende hos mine forældre i stedet. Selv hvis alene tiden ikke havde været noget problem kunne jeg se at trapperne op og ned(jeg bor på første) muligvis kunne gå hen og blive det. Og nu er hun altså også en lidt gråmulet dame - så hun skal passes godt på:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...