kennel-lowchen Skrevet September 6, 2010 Rapporter Share Skrevet September 6, 2010 Aj I skal lige se den lille robotstøvsuger fra udstillingen i Weekenden Billedet er taget med mobiltlf inde i et rødt DKK telt.. Men det er ddet eneste vi har hvor man kan se hans sløjfe-ting Han blev forresten bedste ST baby Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Altså nu bliver jeg nødt til at gå til bekendelse - jeg er vist lidt tungnem..... Men hvad viser det billede - en hund... ? - hvilken hund....race ???? - du viste for noget tid siden et billede, hvor jeg tror samme hund var på, men her kunne jeg ikke få mig selv til at spørge - nu er jeg altså for nysgerrig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 eeej come on det er da en nuttet løwe med sort knappenæse midt i et fjæs af pels der får ham til at ligne en robotstøvsuger :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 eeej come on det er da en nuttet løwe med sort knappenæse midt i et fjæs af pels der får ham til at ligne en robotstøvsuger :blink: hehe - jamen hvor er hovedet/øjnene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tilde Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 - Hold da op, det er vist en race jeg aldrig har set IRL, men hvor er den da bare super nuttet:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 hehe - jamen hvor er hovedet/øjnene jamen hovedet er jo det hele :blink: og øjnene er skjult af pels come on dude! Luk øjnene op! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 er der photoshop ind over ??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 jamen hovedet er jo det hele :blink: og øjnene er skjult af pels come on dude! Luk øjnene op! :klap: ej så må der altså en saks til, hvis det er en ægte hund.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 det er da ikke en løve? den har jo ikke nogen næse :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Nu er indlægget jo oprettet i underforum for shi tzu, så mon ikke det er sådan en fætter? 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 ahh! st= shih tzu, ja? ny i løvelejren? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Nu er indlægget jo oprettet i underforaet for shi tzu, så mon ikke det er sådan en fætter? ahhh - godt spottet Sherlock Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Come on folkens... det er jo en Skid Sut:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 uups men for faen det var jo en løve der oprettede den og hvem kan se forskel SÅ tæt på! og den HAR squ da en næse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 uups men for faen det var jo en løve der oprettede den og hvem kan se forskel SÅ tæt på! og den HAR squ da en næse men du må da indrømme, at den er lige rigeligt flad-agtig for en løve? :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 men du må da indrømme, at den er lige rigeligt flad-agtig for en løve? :blink: ved jeg da ikke noget om...har aller mødt en løve in real life og de billeder vi ser herinde er jo fulde af pels Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 ved jeg da ikke noget om...har aller mødt en løve in real life og de billeder vi ser herinde er jo fulde af pels shih tzu-næse: [ATTACH]32318[/ATTACH] löwchen-næse: [ATTACH]32319[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 shih tzu-næse:[ATTACH]32318[/ATTACH] löwchen-næse: [ATTACH]32319[/ATTACH] kartoffel - kartoffel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Shih Tzuerne har kortere næse end løverne, men næsen behøver ikke være helt flad. Her er Luna hun er jo nærmest en pinnochio i forhold til ham på billedet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Shih Tzuerne har kortere næse end løverne, men næsen behøver ikke være helt flad. Her er Luna hun er jo nærmest en pinnochio i forhold til ham på billedet. :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Janni glæder mig altså til at høre mere om ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret September 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 er der photoshop ind over ???:fornaermet:Her fuskes og manipuleres ikke NÅ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret September 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 det er da ikke en løve? den har jo ikke nogen næse :hmm:Selvfølgelig er det ikke en løve :fornaermet:eller jo hvis du spørger ham selv. Selvom han både har underbid, er lavbenet, ingen næse har og ikke er klippet på numsen:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret September 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Come on folkens... det er jo en Skid Sut:mrgreen: så så her skides ingen sutter!! han er en shih tzu = skidt suger = robot støvsuger... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret September 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 ved jeg da ikke noget om...har aller mødt en løve in real life og de billeder vi ser herinde er jo fulde af pels kun i den ene ende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts