Hop til indhold

Så fik vi ham


Gæst m.m.m.m
 Share

Recommended Posts

Så fik vi ham hjem, og det er bare gået over alt forventning. Han har nu sovet begge nætter selv uden noget problem, og er bare rigtig god til at tisse osv udenfor. Ihh en dejlig start håber virkelig det forstsætter sådan. Dog har han lidt med maven så det skal vi lige have rettet op på!

Men dejligt med sådan en side man kan kigge på hvis man ha nogle problemer;-)

Redigeret af m.m.m.m
Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik vi ham hjem, og det er bare gået over alt forventning. Han har nu sovet begge nætter selv uden noget problem, og er bare rigtig god til at tisse osv udenfor. Ihh en dejlig start håber virkelig det forstsætter sådan. Dog har han lidt med maven så det skal vi lige have rettet op på!

Men dejligt med sådan en side man kan kigge på hvis man ha nogle problemer;-)

 

:lun::lun::lun::lun::lun: ai jeg kan simpelthen ikke klare så skønne billeder for tiden.

 

blir SÅ hundeskruk:megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er en blanding mellem en Pomeranian, Malteser og Pekingser, men opdrætteren mener han kommer til at minde om en Pomeranian men nu må vi se, dejlig og nem er han i hvrt fald :slem:

 

Ja og han får også det samme foder me om han gider spise det? Nææh nej! Så nu har jeg hentet noget ZooLach så maven kan komme på plads samt han skal have ris med kylling. Så det håber jeg virker :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op hvor er han bare nuttet, man kan nok se der er pomeranien i ham..:klap2:

 

Kan da bare slet ikke stå for de små vapser, har selv 4 små blandingshvalpe herhjemme på 3 uger, glæder mig til de rigtig begynder at løbe rundt..:hundifart:

 

Tillykke med ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har drømt om ham i nat:shock:

 

Igen, som jeg skrev længere oppe, hvor er han dog skøn:lun: Jeg kan simpelthen ikke glemme ham. Jeg siger altid "nårh:lun: " til hvalpe, men HAM her er unik i mine øjne:genert:

 

Må jeg lægge billede 3 som baggrundsbillede på min computer?:genert:

Hvor er du altså sød :-D

 

Da jeg vågnede i morges, skulle jeg også straks fortælle min kæreste om den her hvalp, der blev præsenteret på HF i går :lun:

 

Og tillykke, m.m.m. Glæder mig til at flere billeder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak alle sammen - Han er også bare en skøn lille en, der stadig bare sover selv om natten uden at lave noet overhovedet! Så dejligt ;-)

 

Dinah --> Hvor er du sød :blink: Selvfølgelig må du bruge billedet. hehe

 

Skal nok lægge flere billeder ind. Har ellers prøvet a tage en masse når han ligger i sofan men man kan ikke se andet end en lille sort uldtåt fordi det hele ersort:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak alle sammen - Han er også bare en skøn lille en, der stadig bare sover selv om natten uden at lave noet overhovedet! Så dejligt ;-)

 

Dinah --> Hvor er du sød :blink: Selvfølgelig må du bruge billedet. hehe

 

Skal nok lægge flere billeder ind. Har ellers prøvet a tage en masse når han ligger i sofan men man kan ikke se andet end en lille sort uldtåt fordi det hele ersort:-)

 

:banan::banan::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ai:evil:

Fandt lige dette billede i din anden tråd - nu dør jeg altså:lun::lun:

Skal du have hund igen, Dinah? :engel:

 

Jeg tror han kommer til at ligne en lidt større udgave af Sahara's ufattelig smukke Zita! Så du kan godt glæde dig m.m.m.m :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...