Hop til indhold

DKK Herning 6. og 7. november '10


Gæst
 Share

Recommended Posts

Hejsa :vinken:

 

Hvem kommer til Herning - enten for at udstille eller kigge? (Det er en dobbelt udstilling med alle racer begge dage.)

 

Herning 2010

 

Nelson og jeg overvejer det lidt endnu... Der er frist den 2. oktober.

 

 

/Mette

 

Ps. Kender I nogle gode overnatningsmuligheder nær Herning, hvor man må ha' hundedrengen med?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 392
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Joh men der er godt nok langt til Herning hvis jeg "bare" skal kigge :-D

 

Jeg vil gerne op og nusse finske lapphunde.:lun:

 

Vi må lave en tur derop med Odensebanden (måske vi bør overveje en tourbus?:mrgreen:)

 

Og ellers har vi en uge endnu til at bestemme os for om vi vil deltage. Det ser jo ud til at det er 2 udstillinger og ikke ën der forløber over 2 dage, som vi frygtede.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne op og nusse finske lapphunde.:lun:

 

Vi må lave en tur derop med Odensebanden (måske vi bør overveje en tourbus?:mrgreen:)

 

Og ellers har vi en uge endnu til at bestemme os for om vi vil deltage. Det ser jo ud til at det er 2 udstillinger og ikke ën der forløber over 2 dage, som vi frygtede.

 

Hvis jeg skal afsted så bliver det søndag, jeg skal arbejde lørdag. Hmm jeg må overveje det :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har du vel meldt Dexter til :slem: Sidste frist til normal pris er den 4 kl 8..Og indtil den 11 til forhøjet pris :genert:

 

Arh.. Jeg tør altså ikke rigtigt selv at udstille ham:genert::oops:

Har en ide om at man skal være lidt småprof, for at kunne finde ud af det:genert:

 

Men han er jo sådan set gammel nok til den tid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror vist ikke jeg tør :oops: vi har kun udstillet én gang før (i går :blink:) og der er ikke flere skuer inden Herning så vidt jeg kan se...

 

Hold nu op med din pjat. På med handsken og få den lille sorte bandit meldt til. Du har jo gjort det en gang, så selvfølgelig kan du gøre det igen. Og HUSK !!! Det gik jo strygende i Billund ! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...