Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

DKK Herning 6. og 7. november '10

Featured Replies

• Svar 392
  • Visninger 36,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
han er ellers blevet stor siden sidst :lun: vægten har vist lige rundet 30 kg :shock:

Det går skisme stærkt :shock:

Besvaret

Kommer muligvis ikke alligevel, er blevet brændt af af hele TO mennesker nu :evil:

Så nu overvejer jeg at tage til hundetræning i stedet.

Besvaret
Kommer muligvis ikke alligevel, er blevet brændt af af hele TO mennesker nu :evil:

Så nu overvejer jeg at tage til hundetræning i stedet.

øv det var da ærgeligt, hvis ellers det ikke er transporten der er problemet så skal du jo nok finde nogle med hf'ere deroppe :blink:

Besvaret

Skal være ledsager lørdag, så kommer kun søndag.. Skal se Vilyaen og Lea'en.. som minimum ^^

Besvaret
uh uh - skal vi mødes og æde kage? jeg skal nok tage noget med... :mrgreen:

Ja forhelvede! Hvad skal du nå at se? Ved slet ikke hvad der kommer søndag..

Har måske/måske ikke min mor med.. så i princippet, er jeg faktisk ledsager begge dage xD

Besvaret
Ja forhelvede! Hvad skal du nå at se? Ved slet ikke hvad der kommer søndag..

Har måske/måske ikke min mor med.. så i princippet, er jeg faktisk ledsager begge dage xD

Jeg har ikke engang kigget i programmet endnu, tænkte bare jeg skulle ned og ose :mrgreen:

Besvaret
Jeg har ikke engang kigget i programmet endnu, tænkte bare jeg skulle ned og ose :mrgreen:

Hov, kan man finde programmet på DKK's hjemmeside? For jeg har nemli ikke kunnet finde det..

Besvaret
Hov, kan man finde programmet på DKK's hjemmeside? For jeg har nemli ikke kunnet finde det..

Hvilken dag skal Dexter udstilles?

Besvaret
Alle grupper skulle være begge dage, så det burde vizla'er vel også?

Ja, men jeg kan ikke se dem på listen om lørdagen :???: Måske jeg bare skal kigge igen...

Jeg vil også gerne spise kage om søndagen :mrgreen:

Besvaret

Duffy kommer også med på søndag for at hjælpe med at heppe på alle HF-hundene :mrgreen:

Besvaret
12 :-D

Men den er så dog heller ikke opdateret siden side 12 :engel:

Jeg kommer lørdag :mrgreen:

Besvaret

Forresten, nu når Duffy skal med hvad skal jeg så medbringe? Vaccinationspapirer eller?

Besvaret

Jeg er lige nødt til at spøge nogen af de erfarne om der er mulighed for at have barnevogn med. Jeg har nemlig et hold tvillinger på 1½, og de kan ikke gå rundt i evigheder.

Besvaret
Forresten, nu når Duffy skal med hvad skal jeg så medbringe? Vaccinationspapirer eller?

Vaccinationspapirer og stamtavle tror jeg nok ... det ville jeg tage med.

Jeg er lige nødt til at spøge nogen af de erfarne om der er mulighed for at have barnevogn med. Jeg har nemlig et hold tvillinger på 1½, og de kan ikke gå rundt i evigheder.

Du kan sagtens have barnevogn med :)

Besvaret

De har ikke tjekket det nogle af de steder jeg har besøgt med skipper, men det står i reglerne så tag dem hellere med :-D

og fedt at hun kommer med, så bliver vi 5 personer og 3 hunde i bilen :lol: roadtrip!! :banan:

EDIT: det koster forresten 135 kr for dig og duffy mod 50 hvis du kom uden hund...

Besvaret

Du kan sagtens have barnevogn med :)

Tusind tak for svar :)

Så hvis der er nogen der ser os mig med en tvillinge klapvogn med 2 små piger i, så hils endelig på :)

Besvaret

Tak, det bliver så kun til vaccinationspapirer, for har ikke fået Duffys stamtavle endnu...

Besvaret
Jeg stemmer for at Hf'ere skal ha HF stående syynligt :genert:

Med den hund jeg har, så regner jeg med at folk kan genkende mig :mrgreen: HAn er nok den eneste sølvdværgpudel der går rundt blandt folk (ellers er det sikkert en af hans onkler og der er ejerne supersøde)