Hop til indhold

Oktoberhunde


Amocca
 Share

Recommended Posts

Vi har været til svømning i dag. Det er altså trættende synes Livsen.

 

Hun ligger hen over min ben (ja det er mine prikkede pyjamas-bukser) og sover dybt. Heldigvis var mobilen indenfor rækkevidde.

 

dorte-albums-liva-ii-picture17534-traette-liva.jpg

 

 

:lun::hjerte: sådan kender man Liva fra andre :blink::hjerte: lille putte-hund :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 315
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Spammer lige:mrgreen:

 

Vi (Luna og jeg) har været på morgentur med en veninde og hendes 2 hunde, Bella og Liva. Bella er 1½ md yngre end Luna (altså lige knapt 7½ år) og er schæferen og mit hjertebarn:lun: Liva er 4 år gammel, brun lab og med e-hofter (ikke at hun selv ved det..)

 

Jeg var ret spændt på mødet da det er 3 år siden sidst.. Men det gik rigtig godt, Bella genkendte Luna med det samme:-D

 

Her er lidt billeder af dem. Mest af Bella, så Liva og et par af Luna, der holdte sig udenfor billedet. Hun ved godt at begyndte hun at løbe, ville Bella være der med det samme og Bella er aaalt for hurtig:mrgreen:

 

Liva, Bella og Luna (fra venstre)

 

2610_3858.jpg

 

Liva forrest:

 

2610_3859.jpg

 

Luna forrest af labberne

2610_3860.jpg

 

Bella:lun:

2610_3867.jpg

 

2610_3872.jpg

 

2610_3880.jpg

 

2610_3896.jpg

 

2610_3931.jpg

 

2610_3932.jpg

 

2610_3942.jpg

 

Bella og Liva leger:

 

2610_3884.jpg

 

2610_3886.jpg

 

2610_3887.jpg

 

2610_3901.jpg

 

2610_3905.jpg

 

2610_3912.jpg

 

2610_3914.jpg

 

Sorry det blev til en del:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Victor har 4 års fødselsdag idag, og han ligner vitterlig en der ikke ved det, her inden vores gåtur, men vi holder også først hundefødselsdag på søndag, fordi den jo falder på en hverdag :oops: (det gør vi faktisk) :-D

 

Men hans far skal da lige inden om Maxizoo og se om der er noget han ikke har af legesager osv., inden han kommer hjem til fødselsdagsbarnet :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Victor har 4 års fødselsdag idag, og han ligner vitterlig en der ikke ved det, her inden vores gåtur, men vi holder også først hundefødselsdag på søndag, fordi den jo falder på en hverdag :oops: (det gør vi faktisk) :-D

 

Men hans far skal da lige inden om Maxizoo og se om der er noget han ikke har af legesager osv., inden han kommer hjem til fødselsdagsbarnet :engel:

 

Tillykke med føsdagen til Victor:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Victor har 4 års fødselsdag idag, og han ligner vitterlig en der ikke ved det, her inden vores gåtur, men vi holder også først hundefødselsdag på søndag, fordi den jo falder på en hverdag :oops: (det gør vi faktisk) :-D

 

Men hans far skal da lige inden om Maxizoo og se om der er noget han ikke har af legesager osv., inden han kommer hjem til fødselsdagsbarnet :engel:

 

 

Tillykke :klovn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...