Hop til indhold

Oktoberhunde


Amocca
 Share

Recommended Posts

Væksthormoner... Schyyy... :lol: :slem:

 

Nej spøg til side ;-) Jeg ved det ikke :vedikke: På en uge gik han fra et dækken med ryglængde 40 til 45, og nu er han ved at være i en 50´er... Og jeg laver heller ikke andet end at spænde sele og halsbånd ud :lol:

 

Bare for at sammenligne...

 

Gizmo som 8 ugers, og nu som 19 ugers

+ en Ling, som er gået fra at være "SKAL den virkelig bo her" og "Skrid med dig hvalp" til nu "Okay, vi kan da godt grave sammen" og "Det er nu meget hyggeligt at ligge ved siden af hinanden" (Det sidste har jeg dog ikke fået billede af)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 315
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jazz:lun::lun:

 

0910_3504.jpg

 

0910_3510.jpg

 

0910_3533.jpg

 

0910_3531.jpg

 

Årh, lille Jazz, hvor er han sød. :lun: Jeg var faktisk sammen med Jazz' kuldbror, Hero, i går. :engel: Ham har Emmy Simonsen nemlig, og jeg var i Sorø og træne med hende i går. Tyson syntes dog at den var rigtig ækel, den dumme hvalp, og gjorde højlydt opmærksom på, at den ikke skulle komme for tæt på ham. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Har efterhånden fundet ud af, at et udmærket kamera i sig selv, ikke er nok hvis man vil have gode billeder af hvide hunde.

Og slet ikke af Kaia, som har kridhvid, skinnede pels og helt mørke pletter - Hun ligner ofte bare en stak klatter sat sammen til en hund, når jeg tager billeder af hende, når hun bevæger sig.

 

Så mig i gang med at lære lidt om de hersens indstillinger. Har ikke styr på andet end lukketid og en smule omkring ISO værdier.... Men alt andet lige, så har jeg fået blod på tanden, for se lige hvad jeg kom frem til, på én tur hvor jeg legede med kameraet.

 

Fra start til slut, er der allerede en lille forbedring, så tror det kan betale sig, at sætte sig ind i det skidt :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh, lille Jazz, hvor er han sød. :lun: Jeg var faktisk sammen med Jazz' kuldbror, Hero, i går. :engel: Ham har Emmy Simonsen nemlig, og jeg var i Sorø og træne med hende i går. Tyson syntes dog at den var rigtig ækel, den dumme hvalp, og gjorde højlydt opmærksom på, at den ikke skulle komme for tæt på ham. :mrgreen:

 

Jazz er en hun;-):lol: Åh ja, de var sammen ovre og hente dem:-D Luna var overraskende interesseret.. Rottweilerhvalpen her i opgangen undviger hun.. Men Jazz kunne få lov til at møsse hende:lun:

 

Ih man bliver så skruk:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt fra i dag.

 

På tur ved Hald ruin:

[ATTACH]33866[/ATTACH]

 

Dumle skulle op og kigge. I starten var det ret farligt.

[ATTACH]33867[/ATTACH]

 

men til sidst var det nu helt hyggeligt :lol:

[ATTACH]33868[/ATTACH]

 

Nova syntes da også det hele var meget interessant

[ATTACH]33869[/ATTACH]

 

men det bedste var nu det lange græs

[ATTACH]33870[/ATTACH]

 

Dumle skulle selvfølgelig lige have dyppet tæerne (fik desværre ikke taget et billede af da han lå ned).

[ATTACH]33871[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Jazz er en hun;-):lol: Åh ja, de var sammen ovre og hente dem:-D Luna var overraskende interesseret.. Rottweilerhvalpen her i opgangen undviger hun.. Men Jazz kunne få lov til at møsse hende:lun:

 

Ih man bliver så skruk:lol:

 

Arh, sorry, hun. :stupid:

 

Ja, det er svært ikke at blive hvalpeskruk, når man er sammen med sådan en glad og klodset lille pelsklump. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt fra i dag.

 

På tur ved Hald ruin:

[ATTACH]33866[/ATTACH]

 

Dumle skulle op og kigge. I starten var det ret farligt.

[ATTACH]33867[/ATTACH]

 

men til sidst var det nu helt hyggeligt :lol:

[ATTACH]33868[/ATTACH]

 

Nova syntes da også det hele var meget interessant

[ATTACH]33869[/ATTACH]

 

men det bedste var nu det lange græs

[ATTACH]33870[/ATTACH]

 

Dumle skulle selvfølgelig lige have dyppet tæerne (fik desværre ikke taget et billede af da han lå ned).

[ATTACH]33871[/ATTACH]

 

Det ser hyggeligt ud :mrgreen: Det ser ud til, at det var i eftermiddags? Lyset var rigtig smukt. Så skulle jeg alligevel have rejst mig, og gået ned til ruinen, i stedet for at sidde inde og glo :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser hyggeligt ud :mrgreen: Det ser ud til, at det var i eftermiddags? Lyset var rigtig smukt. Så skulle jeg alligevel have rejst mig, og gået ned til ruinen, i stedet for at sidde inde og glo :lol:

 

Det var det ja, utrolig flot. Omkring 15tiden :blink:

 

Jeg tænkte faktisk på at invitere dig med inden, men jeg er så afsindig snottet i dag, kan knap snakke og har ekstrem hovedpine. Alligevel VILLE jeg bare ud i det gode vejr, men det blev noget af en luntetur i meeeget rolig tempo og med en meeeget stille mig, men hundene affandt sig heldigvis med det og det var bare så lækkert vejr. Jeg var desværre ikke meget til :lol:

 

men har jo dit nummer fra sidste gang (hvis du da ikke har skiftet), så når jeg er frisk igen og vi tager derud skriver jeg da lige en besked :blink: Nu er Nova nemlig også helt ovre sin løbetid :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var det ja, utrolig flot. Omkring 15tiden :blink:

 

Jeg tænkte faktisk på at invitere dig med inden, men jeg er så afsindig snottet i dag, kan knap snakke og har ekstrem hovedpine. Alligevel VILLE jeg bare ud i det gode vejr, men det blev noget af en luntetur i meeeget rolig tempo og med en meeeget stille mig, men hundene affandt sig heldigvis med det og det var bare så lækkert vejr. Jeg var desværre ikke meget til :lol:

 

men har jo dit nummer fra sidste gang (hvis du da ikke har skiftet), så når jeg er frisk igen og vi tager derud skriver jeg da lige en besked :blink: Nu er Nova nemlig også helt ovre sin løbetid :mrgreen:

 

Det er en aftale, jeg har ikke skiftet nummer :mrgreen:

Synes det er imponerende at du kom udenfor, trods forkølelse! God bedring!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er en aftale, jeg har ikke skiftet nummer :mrgreen:

Synes det er imponerende at du kom udenfor, trods forkølelse! God bedring!

 

Super :-D

Tak skal du have. Jeg er også ret stolt :mrsgreen: men jeg skulle simpelthen bare ud at nyde det. Sidste gang det var rigtig godt vejr var jeg nemlig på arbejde og sidste gang igen lå jeg også syg :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har været til søskende-fødselsdags-komsammen med Nelsons søskende og menneskemor.. Nelsons mor havde pyntet op og købt hundemuffins og legetøj. Til os mennesker var der boller/kage og kaffe/kakao/the . Mums... Hundene legede til den helt store guldmedalje, og Nelson faldt i søvn på mors trappe, mens jeg pakkede os sammen. Super dejlig dag... :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har været til søskende-fødselsdags-komsammen med Nelsons søskende og menneskemor.. Nelsons mor havde pyntet op og købt hundemuffins og legetøj. Til os mennesker var der boller/kage og kaffe/kakao/the . Mums... Hundene legede til den helt store guldmedalje, og Nelson faldt i søvn på mors trappe, mens jeg pakkede os sammen. Super dejlig dag... :lun:

 

Hvor ser det hyggeligt ud. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har været til søskende-fødselsdags-komsammen med Nelsons søskende og menneskemor.. Nelsons mor havde pyntet op og købt hundemuffins og legetøj. Til os mennesker var der boller/kage og kaffe/kakao/the . Mums... Hundene legede til den helt store guldmedalje, og Nelson faldt i søvn på mors trappe, mens jeg pakkede os sammen. Super dejlig dag... :lun:

 

Hvor fantastisk :klap:

 

Hvor er det altså godt at der bliver arrangeret sådan noget :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, så fandt jeg ud af at man ikke skal indstille mobilen til at tage billeder i mms-kvalitet :stupid:

 

Men jeg syntes hun er så sød med hovedet i fars skød, og hun sover bare tungt, som I kan se :lun:

 

[ATTACH]33926[/ATTACH]

 

ps. Lad være med at forstørre billedet, det kan den ringe kvalitet ikke tåle :blink:

 

pps. Og den der nævner griseører får hug :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, men jeg er besværlig:mrgreen::oops: Jeg vil helst have mere reb og en løkke, som jeg kan bruge som håndtag:-D

 

Jeg ville ikke kunne holde fast nogle steder i den du linker til (har ingen fingerkræfter, derfor ville løkken være god):cry:

 

Men tak for link:-D

jeg tog bare et langt blåt reb og badt en kong i og lavede en løkke selv :vedikke:

 

Lidt fra vores formiddagstur i skoven :-D

 

Bare for at sammenligne...

 

Gizmo som 8 ugers, og nu som 19 ugers

+ en Ling, som er gået fra at være "SKAL den virkelig bo her" og "Skrid med dig hvalp" til nu "Okay, vi kan da godt grave sammen" og "Det er nu meget hyggeligt at ligge ved siden af hinanden" (Det sidste har jeg dog ikke fået billede af)

 

:shock::shock: shit han vokser ... han er jo ikke hvalp mere :lol::lol:

skønt at høre Ling har accepteret den brune nu :lol:

 

Ok, så fandt jeg ud af at man ikke skal indstille mobilen til at tage billeder i mms-kvalitet :stupid:

 

Men jeg syntes hun er så sød med hovedet i fars skød, og hun sover bare tungt, som I kan se :lun:

 

[ATTACH]33926[/ATTACH]

 

ps. Lad være med at forstørre billedet, det kan den ringe kvalitet ikke tåle :blink:

 

pps. Og den der nævner griseører får hug :blink:

 

:lun:

 

Grise tær :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...