Hop til indhold

Efterårstræf ved århus!


luckyluna
 Share

Recommended Posts

Er det noget alle må være med til? For så kunne vi da godt tænke os at komme med. Er det den 24 oktober?

 

jeg tør godt svare på vegne af LuckyLuna at : JA! Det er noget ALLE må være med til, hvis man har lyst til en dejlig slendretur i en efterårsskov sammen med en masse andre hundetosser :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 73
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er med på en måske'er - mangler ledige søndage :damn:

 

- holder mig i baggrunden i al fald i starten, tøsen har godt af at gå tur med andre på en civiliseret måde :engel: og der er masser af plads til forbedring :damn:

 

Og søndag d. 24. ser p.t. også bookket ud :???:

 

En af mine træningskammerater er kvalificeret til SPH DM :cool: og ham skal jeg da ud og heppe på ......

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige redigeret lidt i første indlæg;-)

 

Og så må jeg lige tilføje at tøserne og jeg lige holder os lidt i baggrunden til at starte med i hvertfald.

Der er mange nye hunde for Sheila, så vi ser lige dem alle an som vi plejer:-D Og så må vi håbe nogen er friske på at føre an:blink: det er heldigvis nemt at finde rundt;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, vi bliver nødt til at melde fra. Dyrlægen har sagt Sille helst ikke må komme helt op i gear, når hendes krop er ved at få de møg hjerte-lungeorm ud af kroppen. Og Sille vil helt sikkert køre op i gear, for begge vuffer vil rigtig gerne hilse på alle jeres dejlige vovser.

Men kommer der en tur mere, så er vi på : )

I må have en rigtig god tur.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kommer helt an på om Louise_J melder sig til tureren og om jeg stadigvæk kan låne et sæde i hendes bil. :vedikke:

Louise_J skrev at hun ville gå i tænkebox, så kan kun vente i spænding på hendes beslutning. :-)

 

Jeg tror desværre jeg melder pas. Men du måtte gerne have lånt et sæde hvis jeg tog afsted.

 

Måske kan vi lave et træf i Vejle en dag i stedet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...