Hop til indhold

Hvem har brug for arme?


Doberfan
 Share

Recommended Posts

Jeg gik til lydighedstræning sammen med Donna Rock, indtil min Sadie blev pensioneret pga. HD.

 

Donna er helt utrolig. Født uden arme, og der er absolut intet hun ikke kan. Folk glor en ekstra gang, når hun forlader træningspladsen, hopper i bilen og tager sikkerhedsselen i hendes bil på med foden.

 

Annie, hendes doberman, er nu pensioneret, og Donna har nu en BC som hun træner.

 

Her er historien

 

Clean Run: Donna Rock: How Does She Do It?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren

Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive, jeg er bare måløs over det jeg så, tænker på hvor meget kærlighed der er imellem hundene og deres menneske der!:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

 

Jeg kan ikke tåle at se den slags:mrgreen: det er for stærkt, og følelsesladet:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Da jeg var barn gik vi hver søndag i mange år til hundetræning med en kvinde, som var født uden ben og manglede også 1 arm fra albuen og ned.

Imponerende hvordan hun bare lige skruede to ben på og en arm, deltog med fuld power og smed benene igen, hoppede ind i bilen og afsted med sine sheltier:shock::banan::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...