Hop til indhold

November hunde


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 333
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hej duffy :vinken:

 

du ser sød ud, kommer du ikke hjem og hygger på lammeskindet?

 

hilsen halfdan, din komatøse storebror :vuf:

 

[ATTACH]35445[/ATTACH]

 

Hey storebror Halfdan...

Jeg vil meget gerne hjem og hygge med dig på lammeskindet :slem: Min mor siger at jeg snart er ved at komme i løbetid, så håber du vågner op fra din komatøse tilstand :cool: Aj, det går nok ikke nu når vi er søskende, men du er nu en flot fyr :lun: Jeg er i hvert fald frisk på leg, det kunne være så hyggeligt at lege med én af sin egen slags :klap:

Hilsner fra Lillesøster Duffy

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey storebror Halfdan...

Jeg vil meget gerne hjem og hygge med dig på lammeskindet :slem: Min mor siger at jeg snart er ved at komme i løbetid, så håber du vågner op fra din komatøse tilstand :cool: Aj, det går nok ikke nu når vi er søskende, men du er nu en flot fyr :lun: Jeg er i hvert fald frisk på leg, det kunne være så hyggeligt at lege med én af sin egen slags :klap:

Hilsner fra Lillesøster Duffy

 

guud hvor perverteret, det var altså ikke lige den slags hygge jeg hentydede til :fyfy::engel:

 

(ej, i er altid velkomne. jeg håber, at hunden vågner igen engang, og så vil han helt sikkert gerne lege!)

Link til indlæg
Del på andre sites

guud hvor perverteret, det var altså ikke lige den slags hygge jeg hentydede til :fyfy::engel:

 

(ej, i er altid velkomne. jeg håber, at hunden vågner igen engang, og så vil han helt sikkert gerne lege!)

 

Sorry, men man er vel teenager :engel:

 

Uh ja, det kunne altså være hyggeligt at mødes en dag, jeg siger i hvert fald til hvis vi en dag kommer over til øen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey storebror Halfdan...

Jeg vil meget gerne hjem og hygge med dig på lammeskindet :slem: Min mor siger at jeg snart er ved at komme i løbetid, så håber du vågner op fra din komatøse tilstand :cool: Aj, det går nok ikke nu når vi er søskende, men du er nu en flot fyr :lun: Jeg er i hvert fald frisk på leg, det kunne være så hyggeligt at lege med én af sin egen slags :klap:

Hilsner fra Lillesøster Duffy

 

:shock::megaked::shock:

 

Hvad blev der af vores planer om en lille hyggestund uden vores forældre og et fælles labchen kuld???

 

Jeg er ikke sur jeg er skuffet! Hilsen Skipper :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock::megaked::shock:

 

Hvad blev der af vores planer om en lille hyggestund uden vores forældre og et fælles labchen kuld???

 

Jeg er ikke sur jeg er skuffet! Hilsen Skipper :cry:

 

Skipper, jeg er skam stadig din :engel: Jeg ville bare lige øve mig lidt med Halfdan først, for har hørt rygter om at han vist kun har én kugle, så det kommer der nok næppe noget ud af :rolleyes: Jeg tror helt sikkert, at der er et marked for et kuld labchen hvalpe :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skipper, jeg er skam stadig din :engel: Jeg ville bare lige øve mig lidt med Halfdan først, for har hørt rygter om at han vist kun har én kugle, så det kommer der nok næppe noget ud af :rolleyes: Jeg tror helt sikkert, at der er et marked for et kuld labchen hvalpe :blink:

 

:yeah:ja du har jo set at jeg godt ved hvordan man gør :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...