Hop til indhold

November hunde


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst stenshoej
ja, se, han var nemlig også min yndling. han bor på et stort 500 år gammelt fort, kumbalgahr. her er han igen:

 

[ATTACH]34655[/ATTACH][ATTACH]34656[/ATTACH]

 

han er gudesmuk! :lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 333
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Duffy elsker at bære på ting hun finder under gåturen, hun er noget så stolt.. Normalt plejer hun at smide tingen efter et stykke tid, men nej denne her kop den var altså for god til at smide væk, så den skulle helt med hjem :blink:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Duffy elsker at bære på ting hun finder under gåturen, hun er noget så stolt.. Normalt plejer hun at smide tingen efter et stykke tid, men nej denne her kop den var altså for god til at smide væk, så den skulle helt med hjem :blink:

 

Hvor kært :lun:

Eddie slæber pinde med hjem men de blive afleveret foran havelågen hver gang..

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi havde overnattende gæst her i weekenden, og Luna mener jo at sådanne gæster skal man tage sig ekstra godt af, og de skal i hvert fald ikke fryse om tæerne :lun:

 

Beklager det selvlysende øje, men hun vågnede lige da jeg ville tage billedet...

 

[ATTACH]34640[/ATTACH]

 

 

ps. Er ved en fejl først blevet lagt i oktober tråden, man kan jo ikke gøre for at man er lidt bagud :oops:

 

Luna er da en ægte servicehund..:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har ikke nogen billeder, da kameraet jo er blevet stjålet. :???: Men en lille video, til dem, der gider. :genert::lol:

[media]

[/media]

 

sikke en dejlig video :hjerte: Smukke Smilla - og hvor er hun og Henrik seje :5up:

 

jeg har store kvaler med fence - Karla er simpelthen for hurtig, jeg kan ikke reagere hurtigt nok til "fange" hende... ihvertfald ikke uden at hun får nogle meget store buer - hvor er nærmest er nået til at springe, men så hoppe af springet igen... :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

sikke en dejlig video :hjerte: Smukke Smilla - og hvor er hun og Henrik seje :5up:

 

jeg har store kvaler med fence - Karla er simpelthen for hurtig, jeg kan ikke reagere hurtigt nok til "fange" hende... ihvertfald ikke uden at hun får nogle meget store buer - hvor er nærmest er nået til at springe, men så hoppe af springet igen... :rolleyes:

 

Tak :kys: Det er en af de få ting, som vi har fået foræret :lol: - vi har ikke trænet det så meget fordi hun engang i forsommer blev halt af det. :vedikke: Men vi kan godt bytte med Karlas fremadsendelser og 'arbejden på afstand af dig' :slem: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :kys: Det er en af de få ting, som vi har fået foræret :lol: - vi har ikke trænet det så meget fordi hun engang i forsommer blev halt af det. :vedikke: Men vi kan godt bytte med Karlas fremadsendelser og 'arbejden på afstand af dig' :slem: :mrgreen:

 

:lol::lol: Jeg kan også se - efter stævnet i Ribe, hvor det pludselig var nødvendigt - at jeg skal have trænet postturns noget mere! Det er som sådan ikke noget jeg overhoevdet har brugt tid på at træne, for det er så sjældent jeg har stået i situationer hvor jeg synes jeg har haft brug for det... men det er jo ligesom ret handy at kunne ;-):mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol::lol: Jeg kan også se - efter stævnet i Ribe, hvor det pludselig var nødvendigt - at jeg skal have trænet postturns noget mere! Det er som sådan ikke noget jeg overhoevdet har brugt tid på at træne, for det er så sjældent jeg har stået i situationer hvor jeg synes jeg har haft brug for det... men det er jo ligesom ret handy at kunne ;-):mrgreen:

 

Det er heller ikke noget vi har gjort meget i. Jeg savner lidt vi lærer nogle flere teknikker, vi er så meget på bar bund med meget af sådan noget, når man aldrig har trænet agility før. Så jeg er sådan lidt på selvstudium indimellem rundt omkring på nettet... Postturns firkanten fandt jeg på Sannens kanal - hey den prøver vi da lige. :lol:

 

Det næste jeg skal til at gøre lidt i tror jeg bliver noget handling på afstand, evt noget ''ud'' og ''omkring''. (Ingen anelse om hvordan, men finder nok et eller andet :lol::vedikke:)

Link til indlæg
Del på andre sites

hvis "omkring" er den jeg kalder "rundt" :rolleyes: hvor de skal omkring springet og tage det bagfra? så vil jeg meget gerne være med til at træne... vi er just startet på det i sidste uge, så vi er også helt "rå" :-D

 

Nu siger Karla at det er langt over hendes sengetid, så jeg må heller smutte til køjs

 

Ja, det er den, jeg mener. :lol: Det må vi lige finde vi ud af. Så skal jeg nok også lige se om jeg kan samle noget info, så jeg har lidt at bidrage med. :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Baby, i Polen, hvor hun endelig blev udmattet

 

fladElla.jpg

 

Petrine og Zamzam, nu med neger, der dog nægtede at bære kuffert på hovedet :damn:

 

MedNeger.jpg

 

Jeg kan stadig ikke helt tro det, men Petrine sov, hele vejen til Norge

 

Rolig.jpg

 

 

Selv under start og landing, hvor tasken SKAL være lukket, tog hun det fuldstændigt roligt

 

BagTremmer.jpg

 

Såååå smuk, helt ned i detaljen

 

Snude.jpg

 

Snuden.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Baby, i Polen, hvor hun endelig blev udmattet

 

fladElla.jpg

 

Petrine og Zamzam, nu med neger, der dog nægtede at bære kuffert på hovedet :damn:

 

MedNeger.jpg

 

Jeg kan stadig ikke helt tro det, men Petrine sov, hele vejen til Norge

 

Rolig.jpg

 

 

Selv under start og landing, hvor tasken SKAL være lukket, tog hun det fuldstændigt roligt

 

BagTremmer.jpg

 

Såååå smuk, helt ned i detaljen

 

Snude.jpg

 

Snuden.jpg

 

 

Der er intet skønnere end sådan en sort hunde-knap :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Efter Petrines yndige snude billede...... kommer knap så køn snude (which annoys the bib out of me) - og lige for en god ordens skyld:

 

ADVARSEL - ikke for folk der er bange for hunde!

 

 

:skraek:

:skraek:

:skraek:

 

 

IMG_7029.jpg

 

IMG_7037.jpg

 

IMG_7038.jpg

 

IMG_7039.jpg

 

IMG_7040.jpg

 

IMG_7041.jpg

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Efter Petrines yndige snude billede...... kommer knap så køn snude (which annoys the bib out of me) - og lige for en god ordens skyld:

 

ADVARSEL - ikke for folk der er bange for hunde!

 

 

:skraek:

:skraek:

:skraek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_7038.jpg

 

 

 

Det her billede kunne godt skræmme mig lidt, vanviddet lyser jo ud af øjnene på ham :scared:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...