Hop til indhold

Hvordan kunne han?


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

  • Svar 283
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja, ringringring små dyrlæger..

 

Det er bare så lidt sjovt at sidde og vente. Øv husker det alt for godt. Håber du er sådan nogenlunde okay, og hey, hvem i alverden kunne vide at han ville ÆDE en bold? De tossede, de hunde, lige til den lukkede nogle gange.

 

SÅ sandt! For helvede, de laver det mærkeligste til tider, virkelig...!

 

Så varer det ikke længe før jeg ringer... 2 timer, sagde vi... ikke at jeg regner med at de ligefrem ringer inden for de næste 12 minutter...

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, dyrlægen ringede på mobilen, lige som jeg skulle til at ringe på fastnettet.

 

Der er en tennisbold i Møffe, desværre. Men jeg er faktisk lettet nu, hvor åndssvagt det end lyder (tror heller ikke helt at jeg kan forholde mig til det, men nok også meget godt, for så ville jeg ryste konstant). Jeg ved jo, hvad jeg så, og havde han ikke fundet noget, så havde jeg gået rundt og klapret tænder den næste lange tid... Har trods alt hørt om en hund, hvor et stykke legetøj skabte ravage i hunden et år efter at det var blevet slugt :shock:

 

Men nej, jeg kan ikke forholde mig til det, det hele kører bare glat, siger min hjerne mig - tanken om andet bliver smidt ud med det samme. Men har så også tillid til den her dyrlæge, han var virkelig flink og tillidsvækkende og tog sig også tid i telefonen! Det er altså fedt at have.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Eiii... Møffe for satan :stupid:

 

Håber det går smertefrit og han snart er klar på den værste igen.

Godt du så at han slugte den - Ellers kunne det jo være gået meget værre :cry:

 

Nu er det jo heldigvis en forholdsvis nem operation, de typisk kommer sig meget hurtigt efter og han kommer ikke til at mærke noget til det senere i livet.

 

Men føler med dig - Det er aldrig sjovt, at ens baby skal opereres :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sagde han mere? Operation? Hvornår?

 

Operation er igang omtrent nu, han havde fået det første beroligende/bedøvende. Han skulle bare have den sidste sprøjte og når den havde gjort sin indvirkning ville de gå igang. Han mente, at det ville tage omkring to timer, men jeg skulle ikke blive bekymret, hvis det tager længere tid - kun hvis han ringede før tid.

 

Jeg kan virkelig ikke forholde mig til tanken...!

 

Altså, jeg kan bare heller ikke forholde mig til, at en tennisbold, noget som alle hunde leger med, skal kunne give så meget ravage... Det er virkelig mærkeligt at tænke på... Der er heller ingen vi har snakket med, der kunne tro det (alle i konsultationen hørte det, da dyrlægen lige spurgte veterinærsygeplejersken om hvornår det var, at Møffe havde spist en tennisbold). Dyrlægen tvivlede også til det sidste.

 

Gud! :shock: Skal vi måske ud og købe dækken til ham nu? Det bliver jo kun koldere nu og han får jo bar mave...? Det må vi jo skulle...

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Nej nej nej... Godt nok er han en stor hund, men æde en tennisbold :shock: For helvede Møffe.

 

Tænker på dig Rikke, og krydser fingre for at dyrlægerne får ordnet det uden problemer. Og at han snart er fit for fight igen.

 

Hvis det er nogen trøst, så har jeg en trænings-bekendt (schæfer), og hendes hund åd en strømpe. Som måtte opereres ud, og operationen gik fint, og hunden hurtigt på toppen igen. Den er nu avlskåret i klasse 1 og det hele, og har ingen mén. Men ejeren er tilgengæld endnu mere obs på, at der ikke ligger strømper og flyder... For man ved aldrig hvad de kræ kan finde på :stupid:

 

Mange :ae: og :x::x2: for at I snart har Møffe-drengen hjemme igen UDEN tennisbold i maven :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Operation er igang omtrent nu, han havde fået det første beroligende/bedøvende. Han skulle bare have den sidste sprøjte og når den havde gjort sin indvirkning ville de gå igang. Han mente, at det ville tage omkring to timer, men jeg skulle ikke blive bekymret, hvis det tager længere tid - kun hvis han ringede før tid.

 

Jeg kan virkelig ikke forholde mig til tanken...!

 

Altså, jeg kan bare heller ikke forholde mig til, at en tennisbold, noget som alle hunde leger med, skal kunne give så meget ravage... Det er virkelig mærkeligt at tænke på... Der er heller ingen vi har snakket med, der kunne tro det (alle i konsultationen hørte det, da dyrlægen lige spurgte veterinærsygeplejersken om hvornår det var, at Møffe havde spist en tennisbold). Dyrlægen tvivlede også til det sidste.

 

Gud! :shock: Skal vi måske ud og købe dækken til ham nu? Det bliver jo kun koldere nu og han får jo bar mave...? Det må vi jo skulle...

 

Da min tæve Hally var igennem alle operationerne mod svulster + sterilisation, så fik hun bare en gammel t-shirt på, så der ikke kom skidt i såret når hun skulle ud.

Men pelsen vokser ret hurtigt ud igen, og i det første stykke tid skal hunden holdes i ro, og kun lige ud og lave det nødvendige. Så jeg mener ikke at det er nødvendigt med et dækken ;-) Men du skulle måske overveje at købe en af de der runde kraver istedet, så han ikke klør i såret, og ikke behøver at have en "satelit" på hovedet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej nej nej... Godt nok er han en stor hund, men æde en tennisbold :shock: For helvede Møffe.

 

Tænker på dig Rikke, og krydser fingre for at dyrlægerne får ordnet det uden problemer. Og at han snart er fit for fight igen.

 

Hvis det er nogen trøst, så har jeg en trænings-bekendt (schæfer), og hendes hund åd en strømpe. Som måtte opereres ud, og operationen gik fint, og hunden hurtigt på toppen igen. Den er nu avlskåret i klasse 1 og det hele, og har ingen mén. Men ejeren er tilgengæld endnu mere obs på, at der ikke ligger strømper og flyder... For man ved aldrig hvad de kræ kan finde på :stupid:

 

Mange :ae: og :x::x2: for at I snart har Møffe-drengen hjemme igen UDEN tennisbold i maven :ae:

 

Tak!

 

Er virkelig glad for at høre de positive ting, at det er en nem operation, hunde, der er kommet sig over det uden problemer, osv. Det er rart, for selvfølgelig berører det her mig virkelig, selvom jeg som sagt nærmere føler mig lettet end noget som helst andet. Men det er så typisk mig, jeg fortrænger og fortrænger og lige pludselig bryder det frem og så er jeg helt knust...

 

Er godt nok spændt på, hvordan jeg reagerer, når jeg skal sove dog - uden Møffe :???: Så tror jeg, at det går op for mig, sådan helt... Men til den tid ved jeg heldigvis, at det er gået godt (basta!)! Men ændrer jo ikke på, at han kommer til at ligge i en box med radio og lyserøde tæpper, men helt alene :cry: Men dyrlægen sagde vist, at han heldigvis burde sove fra så at skrive det alt sammen! Så håber og beder jeg bare virkelig til, at Møffe hurtigt er ovenpå igen, så jeg kan få ham hjem i morgen! :x::x2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Da min tæve Hally var igennem alle operationerne mod svulster + sterilisation, så fik hun bare en gammel t-shirt på, så der ikke kom skidt i såret når hun skulle ud.

Men pelsen vokser ret hurtigt ud igen, og i det første stykke tid skal hunden holdes i ro, og kun lige ud og lave det nødvendige. Så jeg mener ikke at det er nødvendigt med et dækken ;-) Men du skulle måske overveje at købe en af de der runde kraver istedet, så han ikke klør i såret, og ikke behøver at have en "satelit" på hovedet.

 

God pointe med den der røde krave!

 

Godt nok lade han sig sjældent mærke af smerter og alt sådan noget, men skal jo ikke risikere noget... Kan man købe det hos dyrlægen eller skal man købe det andre steder?

 

Erj Møffe!

 

Du har glemt at fortælle ham at man iKKE spiser synker bolde.

 

 

Håber alt går som det skal, og at du har ham hjemme i morgen :ae:

 

God bedring til ham :)

 

 

(og husk lige at skrive herinde når de ringer og siger at operationen er vellykket overstået)

 

Det skal jeg nok - og havde gjort lige meget hvad, bare rolig :-D Tror virkelig, at jeg bliver glad og sådan rigtig lettet, når han ringer...! For puh, kan godt mærke, at det ulmer lige under overfladen :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Det skal jeg nok - og havde gjort lige meget hvad, bare rolig :-D Tror virkelig, at jeg bliver glad og sådan rigtig lettet, når han ringer...! For puh, kan godt mærke, at det ulmer lige under overfladen :cry:

 

 

Self ligger det og ulmer, det ville det gøre ligegyldigt hvad, du elsker jo dinlille hvalp :ae:

 

Men altså, det er jo operationer de tit laver, så det eneste der sker er jo nok at møffe er lidt groggy og øm i morgen:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Self ligger det og ulmer, det ville det gøre ligegyldigt hvad, du elsker jo dinlille hvalp :ae:

 

Men altså, det er jo operationer de tit laver, så det eneste der sker er jo nok at møffe er lidt groggy og øm i morgen:ae:

 

Ja :lun: Lille Møffe! :hjerte:

 

Tror også, at det virkelig hjælper, at jeg i den grad har tillid til dyrlægen - har var virkelig rar og tillidsvækkende at være i selskab med! Og fik det til at lyde som om at operationen bare var "1-2-3" og så var det overstået.

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh Rikke for pokker :ae: - og MØFFE altsåå!!! :fyfy:

 

Super at du så ham æde bolden, så du kunne fortælle dyrelægen med sikkerhed hvad der var sket. Som du også har opdaget er de rigtig søde derude, der ville jeg selv være så tryg og rolig som man nu kan blive, i en situation som denne :cry:

 

Mitte åd mine strømer da hun var yngre, hun pillede dem ud af vasketøjskurven og vi var 2 gange forbi dyrelægen til røntgen men der kunne han heldigvis se hun havde flænset dem så meget at de kunne passere uden problemer - men man bliver sku bange (og jeg fik købt mig en anden vasketøjskurv ;-) ) - selv om man ved dyrelægerne er dygtige.

 

Så mange :ae::kys::ae::kys::ae::kys: til dig, det skal nok gå godt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...