Hop til indhold

Hvordan kunne han?


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

  • Svar 283
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja, lige nu er jeg da lidt glad for tidsforskellen. :-D

 

Og Rikke, håber du vil opdatere her, selvom det bliver sent. Så kan jeg også sove i nat. :mrgreen:

 

Hvad er klokken ovre ved dig nu?

Ligger med det ene øje lukket bare..

Link til indlæg
Del på andre sites

Dyrehospitalet holder hele hf vågne, hva. Godt at de ikke ringede før tid :banan:

 

Fnis, ja, taget i betragtning af, at HF holdes vågen, så er det da lidt ironisk, at det er godt at de ikke ringede før tid :mrgreen:

 

Sidder og bliver helt rørt over det :lun:

 

Og så ringede han lige nu, det er gået rigtig godt :banan: Der skulle godt nok skæres et meget stort hul for at få en stor, grøn tennisbold ud, men det er gået rigtig godt og Møffe er blevet dopet med antibiotika og smertestillende. Lige nu ligger han og slumrer, sagde han, så det lyder jo bare godt :klap: Og dyrlægen undrede sig endnu engang højlydt over, hvordan det var lykkedes Møffe at få den bold ned - hvad skal jeg sige, jeg har en grådig hund? :mrgreen:

 

Nu må vi se, om jeg må hente ham i morgen, jeg skal ikke sætte næsen op efter det, sagde han. Det er jo også et stort indgreb. Men uuuh, det huer mig ikke! Vil have min lille Møffe-dreng hjem! :megaked:

 

Men vigtigste er jo, at han heldigvis har det godt :klovn: Så nu er jeg glad igen! :klap:

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, hvor er det en dejlig nyhed at få Rikke :-)

 

Ej hvor er det godt at Møffe drengen har det godt efter omstændighederne..:lun:

 

Håber du må få ham hjem imorgen.

 

Puha, så kan vi alle slappe af igen her inde..:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var en god opdatering :5up: nu kan vi alle sammen gå i seng

 

Måske han nu kan finde ud af at holde sig fra tennisbolde :???:

 

 

Jaaaa, dejlig opdatering! Er helt høj nu! Nu bliver det hele bare perfekt, hvis han er klar til at blive hentet i morgen! :banan:

 

Tror desværre ikke på det sidstnævnte... Må træne intensivt på det og for fremtiden holde ham i line, hvis der er bolde i spise"venlig" størrelse... Tør sq aldrig løbe den risiko igen! :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fnis, ja, taget i betragtning af, at HF holdes vågen, så er det da lidt ironisk, at det er godt at de ikke ringede før tid :mrgreen:

 

Sidder og bliver helt rørt over det :lun:

 

Og så ringede han lige nu, det er gået rigtig godt :banan: Der skulle godt nok skæres et meget stort hul for at få en stor, grøn tennisbold ud, men det er gået rigtig godt og Møffe er blevet dopet med antibiotika og smertestillende. Lige nu ligger han og slumrer, sagde han, så det lyder jo bare godt :klap: Og dyrlægen undrede sig endnu engang højlydt over, hvordan det var lykkedes Møffe at få den bold ned - hvad skal jeg sige, jeg har en grådig hund? :mrgreen:

 

Nu må vi se, om jeg må hente ham i morgen, jeg skal ikke sætte næsen op efter det, sagde han. Det er jo også et stort indgreb. Men uuuh, det huer mig ikke! Vil have min lille Møffe-dreng hjem! :megaked:

 

Men vigtigste er jo, at han heldigvis har det godt :klovn: Så nu er jeg glad igen! :klap:

 

 

Nej, det var en dejlig opdatering!!! :-D Så håber jeg du kan sove godt i nat!

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt doktor ringede, jeg skulle lige til at begynde at fortælle røvere, for at vi kunne slå tiden ihjel.

 

Måske må du besøge ham i morgen, hvis han skal blive der. Så føles tiden kortere.

 

Men håber osse at han kommer hjem i en fart :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåhr, det var godt det gik som det skulle. Desværre har han nok ikke fattet at tennisbolde må man ikke lege med.

 

Min hund havde forresten en lampeskærm på da jeg hentede hende, det var vist normalen. - Og et langt ar ned ad hele maven fik hun også med sig hjem, den lille klovn.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Jeg har først set tråden nu... pyyyh sikke da en oplevelse Rikke:shock:!!!.. jeg nåede da også at gennemleve hele følelsesregisteret ved denne tråd.. !!

 

Men hvor ER jeg bare glad for at høre at det er gået godt:banan:... fantastisk!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

dejlig opdatering at komme hjem fra aftenturen til! nu vil vi også gå i seng med ro i sindet - først skal jeg dog lige have fjernet alle dimser i slugevenlig størrelse, sikke et chok :shock:

 

Det kan jeg sq godt forstå!

 

Jeg har vist også lige fået jaget en skræk i livet og i morgen gås alt igennem for at være i slugevenlig størrelse!

 

Nej, det var en dejlig opdatering!!! :-D Så håber jeg du kan sove godt i nat!

 

Håber jeg også! Bliver nok bare svært at sove, når man er vant til at putte med Møffen i 10min. for derefter at høre ham gå over og ligge sig MEGET tungt op ad døren :cry: Men han lever og der er ikke mere tennisbold i hans mave :hjerte:

 

Slut med små bolde - fra nu af bli'r det kun denne her:

 

Push-n-Play

 

;-):mrgreen:

 

Must have! Eller også holder jeg mig bare konsekvent fra bolde nu, det skal jeg lige beslutte mig til... Har i forvejen et problem med lidt for stor boldfixering rent generelt :genert:

 

Godt doktor ringede, jeg skulle lige til at begynde at fortælle røvere, for at vi kunne slå tiden ihjel.

 

Måske må du besøge ham i morgen, hvis han skal blive der. Så føles tiden kortere.

 

Men håber osse at han kommer hjem i en fart :-)

 

Skal helt klart høre, om jeg må besøge ham! Hvis jeg ikke kan få ham hjem, så skal jeg ud og sige hej og nusse lidt med ham :lun:

 

Nåhr, det var godt det gik som det skulle. Desværre har han nok ikke fattet at tennisbolde må man ikke lege med.

 

Min hund havde forresten en lampeskærm på da jeg hentede hende, det var vist normalen. - Og et langt ar ned ad hele maven fik hun også med sig hjem, den lille klovn.

 

Av!

 

Håber, at Møffes ar ikke er for stort. Det var trods alt "kun" en "lille" bold og ikke en lang strømpe :???:

 

Og nej, jeg tror desværre heller ikke, at han ikke er blevet kogere... Han prøvede at flygte fra mig lige efter at han havde slugt den, som om han var bange for, at jeg ville tage den. Så ingen velplaceret visdom der, desværre!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...