Hop til indhold

Breaking Dawn


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

  • Svar 228
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hmm, jeg syntes altså, at den første halvdel var lidt langtrukken. :genert:

 

Og så er der ofte nogle ting omkring vampyrernes make-up, der generer mig i filmene, i denne film var det, at Irina, Tanya og Kate var så overdrevet sminket (og deres øjne var helt skøre), så de så mærkelige og grimme ud - og at man tilsyneladende får lagt en fuld fest-makeup med et tykt, tykt lag øjenskygge, når man bliver forvandlet til vampyr. :lol: Og så syntes jeg, at det var ærgerligt, at hende, der spillede Leah, var så elendig skuespillerinde.

 

Ikke den bedste af filmene imo (og slet ikke så god som bogen, men det er ingen af filmene jo)... men jeg skal jo nok have den på dvd til samlingen alligevel. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, jeg syntes altså, at den første halvdel var lidt langtrukken. :genert:

 

Og så er der ofte nogle ting omkring vampyrernes make-up, der generer mig i filmene, i denne film var det, at Irina, Tanya og Kate var så overdrevet sminket (og deres øjne var helt skøre), så de så mærkelige og grimme ud - og at man tilsyneladende får lagt en fuld fest-makeup med et tykt, tykt lag øjenskygge, når man bliver forvandlet til vampyr. :lol: Og så syntes jeg, at det var ærgerligt, at hende, der spillede Leah, var så elendig skuespillerinde.

 

Ikke den bedste af filmene imo (og slet ikke så god som bogen, men det er ingen af filmene jo)... men jeg skal jo nok have den på dvd til samlingen alligevel. ;-)

 

 

Enig. Jeg forstår heller slet ikke den tunge makeup.. Ej heller hvorfor de piger så helt vanvittige ud.

Jeg synes også at Rosalie har så meget makeup på, at hun ser helt vildt grim ud!

Link til indlæg
Del på andre sites

Enig. Jeg forstår heller slet ikke den tunge makeup.. Ej heller hvorfor de piger så helt vanvittige ud.

Jeg synes også at Rosalie har så meget makeup på, at hun ser helt vildt grim ud!

 

Jeg tror, at hun har så meget makeup på, fordi de prøver at dække over, at hun i virkeligheden er mørklødet. :roll: Hun er imo fejlcastet, det er så tydeligt, at hun i virkeligheden er mørkhåret og har mørk teint, hun ser bare sådan lidt syg og gusten ud med den makeup, der skal gøre hende bleg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Iiiiiihhhh, jeg har lige opdaget det her forum, hihihi. Jeg så den til forpremiere i går, altså onsdag, og jeg synes bare, den var faaaaaaaantastisk. Yay!! Jep, jeg er teenager hvad angår de her film. Det er min store, guilty pleasure, hahaha. :lun:

 

Jeg kan godt følge hvad du siger Sonja, om det med deres noget crazy makeup, Irinas øjne var helt tossede, ligesom jeg synes, det var fjollet med ulvenes stemmer, hvor de havde lagt uhygge-mande-forvrængning oven i deres menneskestemmer, men de der småting vælger jeg bare at se forbi.

Jeg synes heller ikke, den var langtrukken overhovedet, jeg er rigtig glad for, at de har delt BD op i to film, så der var tid til at skildre brylluppet og bryllupsrejsen og alt det. For sådan en kynisk én som mig, der var det skønt at kunne svælge sucker-agtigt i over-romantik og labre eventyrbilleder. Og fedt at der var lidt humor undervejs, det var fint. Ja, jeg var glad, jeg synes, den var spændende, sjov, sød, dejlig, småscary som de skal være, og frem for alt tro mod bogen og en fin fortsættelse af de andre, som er så fede på hver deres måde.

 

Og hendes kjole og sko var AWESOME! Kudos til Carolina Herrera, helt perfekt imo. Uh, det har jeg været så nervøs for, tænk hvis hun havde fået en nederen kjole. Hurra, den var suuuuuuper! Flottere end jeg havde forestillet mig udfra bogens beskrivelse, som var noget miskmasket. :-D

 

Ihhhh, jeg kan slet ikke vente til den sidste. Og jeg skal nok liiiige ind og se den her et par gange til, hups. Fnis.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Åh altså!! Den var fantastisk! Helt i bogens ånd! Jeg skal se den igen på mandag :yeah: Og igen når LL kan... Og måske tweesa.... Igen og igen!

 

Haha, ja, sådan har jeg det også. Jeg var bare Iiiiiiihhhhhhh hele vejen igennem. Totalt juble. Jeg holder helt klart på, at min teeny-begejstring for Twilight holder mig ung. Så længe, jeg kan fnise fjollet og udbryde "nååårhhhhhhhh ..." og få våde øjne over ømme øjeblikke mellem Edward og Bella, så er jeg ikke HELT blevet en gammel, kynisk kælling endnu, haha. Og det er nok sundt. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

altså, den får jo vildt elendig kritik.

personlig kan jeg godt lide den, og synes den er nogenlunde tro mod bogen.. men der er nogle skæve ting, som altid ved filmatiseringer af afholdte bøger.

 

Tak for vurderingen.

 

Det ender nok med, at jeg trisser ind og ser den - om ikke andet så for endnu engang at kunne ærgre mig over, at de ikke har haft større budgetter.

 

Jeg synes ikke man skal sammenligne bøger og film..de skuffer bare så :blink: Tænk på det som 2 forskellige historier om end med de samme personer :mrsgreen:

 

Hvis den var møntet på mig, så bliver vi ikke enige :-) Især ikke når de har klæbet den så kraftigt op på bøgerne, som de har i reklamerne - gør man det, så skal man i min optik være mere tro mod sit grundmateriale, meeeeeeeen nu er jeg nok også meget mærkelig med film generelt og i særdeleshed film kontra bøger :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forstår ikke de dårlige anmeldelser - synes det var vildt god. Jeg indrømmer blankt at jeg er helt solgt, både til Rob og selve universet, og derfor på ingen måder er i stand til at vurdere filmen særligt objektivt :lol: men jeg er helt vild med den film. Fattede ikke hvor tiden blev af imens jeg sad og så den.

 

Glæder som et lille barn til at skulle se den igen. Og igen. Og købe den på dvd for at se den igen. Og igen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forstår ikke de dårlige anmeldelser - synes det var vildt god. Jeg indrømmer blankt at jeg er helt solgt, både til Rob og selve universet, og derfor på ingen måder er i stand til at vurdere filmen særligt objektivt :lol: men jeg er helt vild med den film. Fattede ikke hvor tiden blev af imens jeg sad og så den.

 

Glæder som et lille barn til at skulle se den igen. Og igen. Og købe den på dvd for at se den igen. Og igen :mrgreen:

 

Jeg tror netop det er der den ligger. Jeg elsker også universet - er til al den slags, og har altid været det. Læser også jævnligt mine slidte HP-bøger.

 

MEN, historien er jo meget trekantsdrama, teenageagtig og med GLIMTENDE vampyrer (ja, undskyld, men det griner jeg stadig over).

Historien er fed, filmene er fede, Taylor er så lækker at jeg ville forvandle mig til en cougar og jumpe ham omgående, MEN, hvis man ikke er en "del af" det univers, er det lidt underligt...

 

 

Og er jeg i øvrigt den eneste for-nyligt-blevet-mor som for en gangs skyld græd i alle filmene????? Skider hormoner mand.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Jeg tror netop det er der den ligger. Jeg elsker også universet - er til al den slags, og har altid været det. Læser også jævnligt mine slidte HP-bøger.

 

MEN, historien er jo meget trekantsdrama, teenageagtig og med GLIMTENDE vampyrer (ja, undskyld, men det griner jeg stadig over).

Historien er fed, filmene er fede, Taylor er så lækker at jeg ville forvandle mig til en cougar og jumpe ham omgående, MEN, hvis man ikke er en "del af" det univers, er det lidt underligt...

 

 

Og er jeg i øvrigt den eneste for-nyligt-blevet-mor som for en gangs skyld græd i alle filmene????? Skider hormoner mand.

 

Man behøver overhovedet ikke lige at være blevet mor for at tude - det har jeg gjort gennem alle fire film. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Man behøver overhovedet ikke lige at være blevet mor for at tude - det har jeg gjort gennem alle fire film. :mrgreen:

 

Nåh for satan.. Det har jeg så aldrig gjort..

Eller jo, i NM da Edward forlader hende.. Jeg synes det er så godt portrætteret af hvordan det føles at blive forladt - det gør ondt langt ind i hjertet de scener, og jeg tudbrøler..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
ALLE SAMMEN: husk at blive siddende indtil de tænder lyset i biografen! :mrsgreen: der kommer lidt ekstra efter nogen af rulleteksterne :slem:

 

Jepski, det gør der nemlig. :mrgreen:

Jeg synes så egentlig, at det er lidt ærgerligt, det der kommer der. Synes det var federe/flottere, det den egentlig slutter med. Men okay, når de nu har lagt det efter rulleteksterne, så jaja. Og totalt humor med retstavnings-pedanteriet. Det kunne de mange teens godt tage til sig og så gøre sig umage i skolen. For ellers ... :drille:

 

Hoho, jeg skal ind og se den igen i morgen. Sammen med hende, jeg også så den med til forpremieren i onsdags. Vi er suckers og stolte af det. :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Nåh for satan.. Det har jeg så aldrig gjort..

Eller jo, i NM da Edward forlader hende.. Jeg synes det er så godt portrætteret af hvordan det føles at blive forladt - det gør ondt langt ind i hjertet de scener, og jeg tudbrøler..

 

Ja, det er jeg enig i. Da jeg så det, så kunne jeg også bare mærke i hjertet, hvordan det kom tilbage, følelserne fra dengang jeg første gang blev forladt af en, jeg elskede. Yikes, mand. Den måde, hun bare knækker/kryber sammen på og ligger der, ensom i skovbunden, i mørket, ligeglad med at gå hjem, ude af stand til at fatte, hvad der er sket, bare sådan ... årh, nårh ... urgh, det er ledt. :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er jeg enig i. Da jeg så det, så kunne jeg også bare mærke i hjertet, hvordan det kom tilbage, følelserne fra dengang jeg første gang blev forladt af en, jeg elskede. Yikes, mand. Den måde, hun bare knækker/kryber sammen på og ligger der, ensom i skovbunden, i mørket, ligeglad med at gå hjem, ude af stand til at fatte, hvad der er sket, bare sådan ... årh, nårh ... urgh, det er ledt. :megaked:

 

 

Præcis :( da min eks skred, sad jeg på sofaen i 4 dage. havde ikke engang fjernsynet tændt - aner ikke hvad jeg lavede. Pludselig dukkede veninden fra fyn op...

 

Og præcis sådan er det vist i filmen!.. det har de satme ramt godt!..

Link til indlæg
Del på andre sites

Præcis :( da min eks skred, sad jeg på sofaen i 4 dage. havde ikke engang fjernsynet tændt - aner ikke hvad jeg lavede. Pludselig dukkede veninden fra fyn op...

 

Og præcis sådan er det vist i filmen!.. det har de satme ramt godt!..

 

 

Og bogen :5up: de blanke sider med månederne der går på. Genialt simpelthen!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...