Hop til indhold

Tilflyttere fra Jubii


Hailey
 Share

Recommended Posts

  • Svar 170
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 months later...
Chibo fra Jubii - benyttede lejligheden til at skifte brugernavn, da både "chi" og "bo" ikke er mere.

 

Tak til Snevinter for tippet om dette forum - så ved I andre hvem I skal skælde ud på.

 

Hejsa og velkommen :vinken:

 

Jeg siger også tak til Snevinter for at få dig lokket hertil :5up: Du har været savnet :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover
Chibo fra Jubii - benyttede lejligheden til at skifte brugernavn, da både "chi" og "bo" ikke er mere.

 

Tak til Snevinter for tippet om dette forum - så ved I andre hvem I skal skælde ud på.

 

Kæmpe stort velkommen til dig.

Advarsel: Vi er lidt småtossede herinde :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Det ved jeg ikke:hmm:? vi er solide nordjyder Vic og jeg:lol:

 

hehe jeg ville så ikke have plantet dig helt ovre på djævleøen, men havde altid "set" dig som fynbo af en eller anden grund :mrgreen::oops:

 

men VELKOMMEN :vinken: Håber du får det hyggeligt her :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for velkomsterne, Black GSD og Stinnemus :-) Hvor er det sjovt som debatten kan sløre hvor man kommer fra:lol:. Måske man skulle til at skrive wendelbomål og kaste noget æ og å ind i språwet som min salige mormor:cool: nå, det går nok uden;-)

 

Vendelbomål :idea: Er du fra den "rigtige" side af Fjorden :?: Jeg synes bedre og bedre om dig :blink: :mrgreen:

 

Er selv nordenfjords fra, men økonomisk flygtning sønden-om-fjorden :(;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for velkomsterne, Black GSD og Stinnemus :-) Hvor er det sjovt som debatten kan sløre hvor man kommer fra:lol:. Måske man skulle til at skrive wendelbomål og kaste noget æ og å ind i språwet som min salige mormor:cool: nå, det går nok uden;-)

 

Ja tak. :5up: Nu er det jo sådan at vi danskere også gerne skulle kunne forstå hvad du skriver så eh,....

 

Velkommen til. :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...