Hop til indhold

Hvad var den sidste film du så???


Gæst sonir
 Share

Recommended Posts

Jeg hader tøsefilm, for så kommer jeg til at tude og det gider jeg ikke (jeg er sentimental nok i forvejen, så jeg synes ikke jeg også behøver tude, når jeg ser film ;-)), men min søster anbefalede The Holiday, så den har jeg lige set - og tudet noget så gevaldigt over :roll:

 

Men bortset fra tuderiet var den vist egentlig meget go' - især i starten inden tuderiet tog over :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hmm.. hvordan skal jeg forklare det uden at afsløre for meget? Tænke tænke.

 

De har gemt sig på badeværelset på 2. sal i det der hus, og faderen vil gøre det de har aftalt...

 

Aner ikke om det lykkedes at forklare det :mrgreen:

 

Åh jo, så tror jeg den er sivet ind :5up:

 

Kan bare ikke huske at scenen er så stærk, men jeg sad jo sikkert stadig i koma over kælderscenen :lol:

 

Damn ... Nu bliver jeg næsten nødt til at se den igen snart.

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh jo, så tror jeg den er sivet ind :5up:

 

Kan bare ikke huske at scenen er så stærk, men jeg sad jo sikkert stadig i koma over kælderscenen :lol:

 

Damn ... Nu bliver jeg næsten nødt til at se den igen snart.

 

Tror jeg bliver ramt i den scene af hvor sindssygt godt drengen spiller den. Men jeg bliver også ramt meget hårdere af psykiske problematikker end af de lidt mere "banale" horrorelementer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg set den færdig - synes stadig den er okay - ikke ligefrem fantastisk.

 

Fordi jeg ikke gad se mere den aften. :engel:

 

Synes det er en flot film med flotte effekter. Det er en oplevelse at se den mest for øjet. Historien er jo more or less set før i forskellige afskygninger, men nød den da alligevel, og blev da også berørt af den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes det er en flot film med flotte effekter. Det er en oplevelse at se den mest for øjet. Historien er jo more or less set før i forskellige afskygninger, men nød den da alligevel, og blev da også berørt af den.

 

Det er jeg faktisk helt enig i - den er virkelig flot, men ja selve plottet er ikke helt så flot, hihi, men altså jeg synes bestemt den var værd at se og kunne sagtens finde på at se den igen engang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jeg faktisk helt enig i - den er virkelig flot, men ja selve plottet er ikke helt så flot, hihi, men altså jeg synes bestemt den var værd at se og kunne sagtens finde på at se den igen engang.

 

Det er Pocahontas :blink: en fantastisk historie i nye klæder :lun:

 

 

Nogle gange bliver man træt jo. :engel:

 

Ja åbenbart! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...